Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad kalder man sådanne?
Forfatter: 
Dato:  04-10-2013 23:29

Ja, jeg er i spørgehjørnet for tiden :) Håber i overlever.

Jeg så denne forleden og bliver helt rørt, jeg elsker sådanne overraskelser og ideer.

www.youtube.com/watch?v=pFmqO3Sf82M

Og jeg ved jeg har set flerem f.eks. ombord på et tog, vistnok i København hvor én begynder at spille og andre følger med (selvfølgelig aftalt spil, men de rejsende/gående aner intet...)

Har også set nogle hvor én begynder at synge i et storcenter og så synger andre med osv.

Vil gerne finde disse frem igen og hvis der skulle være andre (hvilket der sikkert er)

Men hvad kalder man sådan et "plot" når man skal søge på den kære lille youtube - eller andre steder på det lille Internet???

Noget helt andet, hvad syntes du om sådanne "plots"?

Venlig hilsen Christina

Små fødder sætter dybe fodspor...

POSTMAND PER tilbehør sælges eller BYTTES til andet. Jeg har (stort) lokomotiv og ladbil. Mangler f.eks. Politibil, helikopter og diverse huse/b ...

0
0
Svar på denne tråd

fandt se
Forfatter: 
Dato:  04-10-2013 23:44

Fandt selv flere, efter gensøgning - hedder noget med "Flash Mobs" - her er to fra København:

www.youtube.com/watch?v=gww9_S4PNV0

www.youtube.com/watch?v=mrEk06XXaAw

Bliver helt rørt, syntes altsåå det er smukt. (y)

Så vi finder emnet: hvad mener du? :)

Bidrag gerne!

Venlig hilsen Christina

POSTMAND PER tilbehør sælges eller BYTTES til andet. Jeg har (stort) lokomotiv og ladbil. Mangler f.eks. Politibil, helikopter og diverse huse/b ...

1
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  04-10-2013 23:51

Det bliver kaldt for mob flash eller flash mob :) De fås i alle afskygninger. :)

Hilsen Sofie
Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.

0
0
Svar på denne tråd

jeg elsker denne
Forfatter: 
Dato:  05-10-2013 07:26

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  05-10-2013 10:30

Hvsi du godt kan lide flashmobs skal du se Step up 4 - Revolution. Det er godt nok med dans, men smuk, smuk dans man ser deri :)

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd

super sø
Forfatter: 
Dato:  06-10-2013 00:11

Haha den er da bare super sød den med Mukhtar (y)

Sandra - fed dans, men lidt for opsat efter min smag - er mere til de virkelige overraskelser :)

Venlig hilsen Christina

0
0
Svar på denne tråd

Den her...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 11:49

Jeg er også helt vild med Flash Mobs! En af mine favoritter:

www.youtube.com/watch?v=Vnt7euRF5Pg

0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 12:01

Faldt lige over denne:

www.youtube.com/watch?v=ZG7F9G4AEak

Hvem sagde "flash mob"?

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 12:53

Synes nu også den Kira fx linker til er lidt for "sat op".

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd

Sat op...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 13:25

De er vel alle sat op Sandra ;) Men vil godt give dig ret - den er lidt "kunstig", men hold op hvor er jeg vild med den :)

0
0
Svar på denne tråd

Bommelum
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 13:36

Jeg er helt vild med denne!

www.youtube.com/watch?v=0Y_VqqXphaQ

Også ser de bare så søde ud dem der synger :D

Sisse

Efterlysning

www.heste-nettet.dk/forum/7/120002/ 120002/

Rid islandsk hest, det er som en fest!

1
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 14:08

Der findes også danske flash mob-grupper på facebook, prøv at søge lidt rundt. Tror de mest almindelige er pudekampe, simpelthen fordi det er nemt at arrangere.

En sjov variant er også de årlige "no pants subway ride", her fra 2009 tror jeg: www.youtube.com/watch?v=9La40WwO-lU

0
0
Svar på denne tråd

Her er en sjov og en alvorlig
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 15:16

Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
2
0
Svar på denne tråd

KBH (Musse)...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 16:19

..du må gerne linke til de grupper, for jeg har kun fundet en og den var vist ikke engang dansk.

Jeg gad sååååååå godt prøve at være med i en flash mob.

Kunne desværre ikke da der blev afholdt en i KBH.

Sad jeg ikke på job, så havde jeg total gloet flash mob, som i har sat ind.

Anja

med en lille prinsesse på den ene arm

og

en prins på den anden.

Livet er fedt, men vi lever det for lidt...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 19:24

www.youtube.com/watch?v=IojdVWI4Uec

den her er kort, men elsker fyren med rygsækken!

Dalia

-uden Ultimo Skovmosegaard, hvil i fred lillehest.....

0
0
Svar på denne tråd

sjove og
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 21:02

Den der med aktion i hverdagen findes der også en (flere?) versioner af, den er skie' sjov ;) (y)

Den med Carlsberg siger da noget om mennesket hva'

Den i München er da for fed ;) Godt gået hiih..

Jeg fandt også denne, den er også lidt fed - sjov start:

www.youtube.com/watch?v=bQLCZOG202k

Venlig hilsen Christina

0
0
Svar på denne tråd

dreamana
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 21:11

HER er der i hvert fald drama, tror jeg ville ski'e en grøn snemand:

www.youtube.com/watch?v=P8Q-Y5pXtbs

Venlig hilsen Christina

1
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 21:13

Det er ved at være lang tid siden, jeg skrev opgave om emnet, og jeg kan faktisk ikke finde den side, jeg ville have linket til dig. Der var nemlig mange links til enkeltevents og til andre flash mob gruppesider. På den måde var den et klasseeksempel på flash mobs, der jo i sin "rigtige" form (ifølge det teori, vi brugte, andre har helt sikkert andre meninger) er kendetegnet ved at være organiseret med en flad struktur via sociale medier - altså uden at nogen tager specielt meget styring på det, hvor man bare spreder ordet så at sige og så dukker folk op.

Jeg fandt denne her i stedet, hvor du kan tilmelde dig, så du får besked, når der sker noget i dit område:

http://www.flashmobs.dk/

Men jeg kan simpelthen ikke finde den anden, som jeg ellers synes var mere "rigtig", hvis man kan sige det sådan Og havde indlæg med mange små flash mobs, fx de der "vi mødes på en eller anden plads i byen, finder en pude frem fra tasken, når fløjten lyder, og laver pudekamp i 1-2 minutter, hvorefter vi går videre som om intet var hændt". Meget simple og meget sjove, og uden noget politisk budskab i sig selv, men hvor det "bare" handler om stemning, om alternativ udnyttelse af byrummet etc. Pudekamp for pudekampens skyld, og bare fordi en eller anden lige havde lyst til at oprette begivenheden på FB

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 21:18

Nu gider jeg ikke sidde og kigge alle links igennem, så ved ikke om den er blevet nævnt.

Men en af de efterhånden "klassiske" flash mob videoer er fra Grand Central Station i USA, hvor alle går rundt og laver deres egne ting. Mob'en kommer gående og opfører sig som almindelige mennesker, den ene taber fx sin pung. På et præcist aftalt tidspunkt fryser alle folk i flash mob'en! De står bum stille, også ham der rækker ned efter sin pung på gulvet!

Det ser SÅ vildt fedt ud!! Alle de normale mennesker står bare og vender og drejer sig og aner ikke hvad der sker, til sidst begynder de så at klappe da de forstår idéen :)

Link: www.youtube.com/watch?v=jwMj3PJDxuo

Mvh. Sophie (:

stud.med.vet

0
0
Svar på denne tråd

Den der
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 21:39

Fandt lige en dansk udgave af "tryk på knappen" hehehe, den er sgu lidt fesen om man så må sige - døm selv:

www.youtube.com/watch?v=8CFaa646haU

Den med at alle fryser i angivne position er fed (y)

Venlig hilsen Christina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider