Jeg vil hermed tillade mig at lave en tråd til minde om min venindes (royalsurprise her på hn)dejlige hest, Royal Surprise.
En smuk dejlig welsh part breed på 19 år som idag over middag skal over på den anden side.
En hest som for 14 år siden blev købt af medlidenhed og som til alle dage har været helt speciel.
Royal har aldrig været en stabil hest, hverken fra jorden eller i ridningen, men har fået lov til at være sig selv hos Anja som har overøst hende med kærlighed og forståelse.
Send hende gerne en tanke på denne svære dag som Anja trods en kronisk hjernesygdom selv sørger for at følge sit hjertebarn på vej.
Her er hvad Anja har skrevet på sin fbprofil:
Hun skal ikke mere pga hendes ben er slidt af forfangenhed , hun er forfangen igen og lovede hende og mig selv at en gang mere så skulle hun afsted ... Hun er smertedækket og er ok men vil gerne hun slutter uden for mange smerter og med værdighed , hun er en super stjernehest med stolthed og et kæmpe hjerte , mit hjertebarn , hun fortjener at slutte af på "toppen" det skylder jeg hende som minimum for at være min bedste ven og klippe igennem 14 år har ikke store og værdige nok ord der kan beskrive hende , mit liv bliver så meget mere fattigt uden hende , Puha .
Gamle gummirøjse, mit kælenavn til hende, pas på dig selv og god rejse. Kivi og Hoffie venter dig.
Smukke Royal, hos din Anja var du altid elsket og du vil for evigt være savnet.
Hvil i fred.
Kærlige tanker fra Trine