Jeg vil så til gengæld godt anbefale passet.
Min kæreste er meget historisk interesseret, og fordi vi havde købt passet, fik vi set alle krigsmuseumerne og skibe og hvad der nu var - og det endte med, at jeg synes at det meste faktisk var ok.
Jeg ved, at hvis ikke vi havde købt passet, så havde vi ikke set halvdelen af dem, for så ville jeg have været for nærig.
Og fordi vi havde passet, var vi også inde på steder, hvor vi normalt ville være gået forbi.
Jeg tror det afhænger meget af, hvilken type turist man er. Vi brugte det også lidt som "sejltur på Themsen, tjek". "Windsor castle, tjek", "Towers bridge, tjek". Altså at vi besøgte nogle af "de store" som er must-see, men som egentlig ikke ikke var noget, som vi ellers ville have brugt penge på.
Det skal så lige siges, at min kæreste og jeg er turbo-mennesker i meget god fysisk form, der elsker at styrte rundt. Det med at sidde på en cafe i 2 timer og spise frokost, det bruger vi slet ikke. Vi snupper et hotdog, mens vi går fra et sted til et andet, så vi kan nå væsentligt mere end gennemsnittet, når vi er på ferie!
God tur! Og husk at se en musical.. Vi snuppede 3, nu vi alligevel var derovre 
/Astrid