Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mit hår lugter!!!
Forfatter: 
Dato:  14-09-2013 18:28

Jeg har brug for hjælp her og nu, jeg har kommet noget balsam i mit hår jeg simpelthen får mega ondt ihovedet af, kan jeg bruge rodalon til at neutralisere lugten? jeg ved ikke om det er nok at vaske det??

Venlig hilsen Gitte

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-09-2013 18:45

Prøv dog at starte med, at vaske håret i en alm gang shampoo igen, inden du går over til andre skrappere midler....

MVH.

Betina

3 shetlandshingste(født 2010), 2 sorte på 80 og 85 cm og 1 rød på 95 cm sælges billigt til gode hjem. Går sammen i løsdrift.

Har opdateret hestepas/fuld stamtavle.

Flere salgsponyer på w ...

1
0
Svar på denne tråd

øvsen..
Forfatter: 
Dato:  14-09-2013 18:50

Jeg ved bare med tøj der har været skyllemiddel i 1 gang, det kan aldrig vaskes ud :-( men jeg går i bad nu og vasker det en 5-26 gange..

Venlig hilsen Gitte

1
0
Svar på denne tråd

Hjalp det på lugten ??
Forfatter: 
Dato:  14-09-2013 19:58

Hilsen Tina

Ejer af Cisco Joy og Sofus !!

En verden uden heste - føj for et mareridt !!

0
0
Svar på denne tråd

Balsam.
Forfatter: 
Dato:  14-09-2013 22:02

Hvis ikke det har hjulpet så prøv at vaske håret i en miks af æblejuice, æblecideræddikke og vand. 1/4 af både æddikke og juice og vand for resten. skyld håret godt i gennem (lav en mængde efter hvor meget hår du har), skyld det grundigt igennem med vand og vask med din almindelige shampoo. Og så vil jeg råde dig til en anden gang at købe parfumefri balsam, det er også bedre for hår og hovedbund :-)

Væbner af den akademiske ridekunst, siden maj 2011 :-)

0
0
Svar på denne tråd

Takker.
Forfatter: 
Dato:  16-09-2013 12:02

Jeg vaskede det en del gange og satte det i en knold, vaskede det igen osv. nu kan jeg holde mig selv ud, og tak for alle rådene, jeg bruger altid parfumefri sæbe, balsam ALT, men jeg har fået sat hår på og jeg kan simpelthen ikke rede det ud uden at give det en fedtet hårkur hver dag, nu har jeg så fundet én jeg kan være i nærheden af uden at få ondt i hovedet.

Desværre findes der ikke parfumefri hårkure :-(

Venlig hilsen Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2013 12:18

Nu ved jeg ikke så meget om hårkurer, da jeg kun bruger en - og det er Matas luksus hårkur, uden parfume. Jeg kan nemlig ikke tåle parfume.

/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!
1
0
Svar på denne tråd

dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  16-09-2013 12:25

Jeg bruger den samme som Line nævner. Min hovedbund er nemlig heller ikke til parfume.

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd

RODALON?????
Forfatter: 
Dato:  16-09-2013 20:33

må du sq da ALDRIG komme i håret!!!! Det er jo rent gift!!!!

KH:)Annette

rigtige piger rider hver dag
1
0
Svar på denne tråd

kure...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2013 21:21

Du kan lave hårkure selv - søg på google alt efter hvad du har brug for, der er masser af opskrifter med ene af naturlige ingredienser :-)

Væbner af den akademiske ridekunst, siden maj 2011 :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider