Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hjemme "fitness"...
Forfatter: 
Dato:  03-09-2013 20:46

Jeg trænger til at få rørt mig lidt, men det med at gå i fitness center er bare ikke lige noget for mig (umiddelbart) -også fordi jeg skal ligge og køre efter det, da der ikke er noget i nærheden.

Er der nogen af Jer, der har træningsmaskiner hjemme? Hvad har I og får I dem brugt?

Ja jeg kunne jo snøre løbeskoene og smutte ud på landevejene, det er overvejet, men jeg forstuede min ankel sidste sommer, og døjer stadig med den.

Jeg overvejer at købe en Crosstrainer i stedet. Er der nogen der har erfaringer med den?

Håber at få lidt input :)

Anne

Ladyburn udlånes til rette rytter.

0
0
Svar på denne tråd

Crosstrainer og co :-)
Forfatter: 
Dato:  03-09-2013 21:36

Jeg har super god erfaring med crosstraineren. Mine knæ er ikke de bedste, derfor er crosstraineren et rigtig godt alternativ :-)

Jeg har dog ikke en hjemme, så jeg må også ud og køre efter den.. Når jeg ikke når det, har jeg et sjippetov til at hænge i laden, det er godt til lige at få pulsen lidt op :-)Og et reb med knuder på fra et hanebånd i samme lade giver syre i arme og ben :-)

0
0
Svar på denne tråd

fitness hjemme
Forfatter: 
Dato:  03-09-2013 21:39

Man kan i følge mig nøjes med en stepbænk, en måtte, en bodybare, håndvægte og kettlebells hvis man er til sådan noget :) Desuden er det skægt at få inspiration fra træningsvideoer osv.

Ellers en crosstrainer eller et løbebånd, så tror jeg man kan klare sig fint med et hjemmefitness.

0
0
Svar på denne tråd

Træning
Forfatter: 
Dato:  03-09-2013 21:43

Du har kun 8 km op til Key2Fitness i Faxe, så kan du træne sammen med mig eller lige når du har lyst.. :) De har rigtig mange fede hold og maskiner.. Jeg har en yogamåtte og en hulahop ring med vægt hjemme men det gir bare ikke det samme som at komme en tur i fitness..

Mvh. Anne Kathrine Jensen

Lidt af en bonderøv..

1
0
Svar på denne tråd

Crosstrainer
Forfatter: 
Dato:  03-09-2013 23:35

Hejsa..

Jeg købte en crosstrainer brugt i den blå avis,

Og jeg elsker simpelhend den maskine...

Jeg har den stående over i min garage. For mig er det super nemt lige at gå der over og give den gas i en 25-35 min om morgen inden jeg skal vider med alle de andre ting jeg skal nå i løbet af dagen.

Udover det køre jeg også med nogle øvelser for mave/ryg hvor jeg som ekstra belastning har et par håndvægte på 2 kg. Det tager ca 20-25 min at komme igennem.

Så jeg syns faktisk jeg er dækket ret godt ind, bare vedhjælp af en crosstrainer og et sæt håndvægte.

Jeg har det lidt som dig at jeg gider ikke køre for at komme til at træne. Så ville det ende med at jeg næsten skulle bruge 3 timer på det.

Sari

Charlies White Iron APHA
Vinder af Americanday quarter race på Jägersro 2010/2011

Zippo Glory Bar AQHA

0
0
Svar på denne tråd

Selvtræning
Forfatter: 
Dato:  04-09-2013 10:44

Det kan sagtens lade sig gøre at træne hjemme, det kræver først og fremmest selvdisciplin (!) og gerne musik, og så kan man faktisk nøjes med en måtte og nogle håndvægte.

Jeg laver selv diverse øvelser hjemme og krydrer det med 2-3 løbeture om ugen samt 2 x yoga med en veninde/ex-yogalærer. Ellers skulle jeg køre 12 km for at komme i fitness center, og det har jeg hverken tid eller lyst til.

Så bare fang an, jeg gad også godt have en crosstrainer (eller et løbebånd), så hvis du har mulighed for at anskaffe dig en, tror jeg du vil blive glad for den.

Lene

Kursus i væveteknik på gamle væve og salg af unikaprodukter: http://www.lilartessere.it

0
0
Svar på denne tråd

træning...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2013 11:46
Tak for alle jeres input. Ja det kræver nok noget selvdiciplin, men det gør alt træning jo.
Det ku være fedt at træne sammen Katrine,men det er svært at få det til at hænge sammen Carsten vil også gerne afsted et par gange. Så det skal passe sammen.
Desuden skal jeg da ikke træne med dig du er jo i topform :-P

Jeg har kigget på dba. Kan nogen af Jer anbefale en crosstrainer eller ved hvad man skal gå efter?

Anne

Ladyburn udlånes til rette rytter.

0
0
Svar på denne tråd

Træn med forsvaret
Forfatter: 
Dato:  04-09-2013 14:18

Forsvaret har lavet en hjemmeside og en app (gratis) så man altid kan træne hvor man nu befinder sig.

http://bit.ly/18CLrU7

Jeg har så ikke selvdisciplin til først at finde ud af hvilken (manglende) form jeg er i og dernæst gå igang. Men man kan enten vælge nogle faste programmer eller selv sammensætte øvelserne.

Mvh. Sanne

Søges: mellemstore produktionsvirksomheder. Procesforbedringer og bedre udnyttelse af virksomhedens IT-systemer. Læs mere : www.linkedin.com/in/sanneliebmann

0
0
Svar på denne tråd

Crosstrainer.
Forfatter: 
Dato:  04-09-2013 19:49

Hej Igen

Hvis du går efter en Kettler der har en forholdsvis høj brugsvægt(130-150kg). Det er nogle af de mest solide og rubuste maskiner.

De koster lidt mere en de fleste andre men det kan godt betale sig hvis den skal bruges hver/hver anden dag.

Sari

Charlies White Iron APHA
Vinder af Americanday quarter race på Jägersro 2010/2011

Zippo Glory Bar AQHA

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider