Ejj jeg lå også og var vågen igår nat. Har lige fået mit skema for de næste fag her, og det er mega presset, aner ikke hvad jeg skal gøre med arbejde! De har nemlig lige haft en der sagde op, og det var den person der bare havde styr på alting. Så de er mega langt bagud med deres arbejdsopgaver, og selvom jeg bare er sølle piccoline, så tager jeg masser af de ting de er bagud med.
Jeg har totalt dårlig samvittighed, hvis jeg er nødt til at sige op nu! Når de er så pressede i forvejen. Men på den anden side har jeg absolut ikke lyst til at misse nogen som helst forelæsninger eller øvelser, bare pga et studiejob.
Så det lå jeg og grublede over den halve nat 
Øv! 
Da jeg så endelig faldt i søvn, begyndte min overbo at se tv, så jeg blev vækket. Her var det lige ved at blive lyst udenfor, og så opgav jeg bare 
Skal heldigvis først løbe imorgen, så kunne stå op i ro og mag og læse noget mere til i næste uge.
Men NU har trætheden indhentet mig! Overvejer at se en film og derefter kravle ned under dynen og putte
det gode ved at gå i seng tidligt er, at man ikke skal stresse over at skynde sig at sove! Man kan bare ligge og vide man har god tid til at falde i søvn.
Skal nyde den slags, på mandag er der nemlig studiestart, puha tænk at jeg skal på tredje år allerede 
God aften derude, håber i sover bedre i denne nat