Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kan i heller ikke sove
Forfatter: 
Dato:  31-08-2013 04:27

Sidder desværre oppe... Søvnløs for jeg ved ikke hvlken gang denne måned..

Men har heller ikke taget mit medicin her på det sidste.

Har simpelthen været så træt af at være træt og sove hele tiden

.......----Gult er kult----.......

0
0
Svar på denne tråd

næ jeg
Forfatter: 
Dato:  31-08-2013 04:51

kan heller ikke sove. Det er jeg bare så dårlig til, og det er så set hver nat, så jeg er kronisk træt fordi jeg aldrig sover ordenligt

Jeg ved jeg får en travl dag med håndværkere i stalden og

middagsgæster i aften, så er det ekstra irriterende ikke at få sovet godt. Nu venter jeg på at det bliver lyst, så jeg kan komme ud og løbe. Jeg kan nemlig ikke gå i gang med noget i huset da håndværkerne sover og jo helst ikke skal vækkes så tidligt.

God dag til alle

Med venlig hilsen

Lene

1
0
Svar på denne tråd

Pyyyyyyh
Forfatter: 
Dato:  31-08-2013 05:02

får også en lang og hektisk dag i morgen, Skal have gjort heste klar til stævne Søndag(og hun er normalt gul, men lige for tiden er hun mere grøn end noget andet). have ordnet udstyr, hentet en kammerat der skal passe huset mens jeg er afsted til stævne, have hentet min lillebror så vi i fællesskab kan få savet noget træ så jeg har til at lave varmt vand med. og et par andre ting håber virkelig at jeg får sovet mellem lørdag og søndag

.......----Gult er kult----.......

0
0
Svar på denne tråd

sove sove
Forfatter: 
Dato:  31-08-2013 06:10

her er natten regelmæssigt blevet forstyrret af en kendt og hadet summen, nemlig den summen myg laver når de flyver rundt, men kan jeg fange/dræbe den lille bugger, næ nej, ej hvor er det træls, jeg har allerede et ton små mygstik over det hele :(

Derudover startede naboens hane kl. 4.30 igen idag jeg overvejer om den mon kan komme til at ende på middagsbordet en dag

Så jeg har netop lukket 4 søvnige heste ud, eller det vil nok være mere korrekt at sige 3 søvninge heste og så et føl der var godt oppe på tæerne allerede :)

Kattene er fodret, løbeturen overvejet og droppet, jeg er stadig snotforkølet og min hals lukker når jeg løber, ellers noget jeg savner efter en måneds forkølelse, isteder tror jeg jeg vil hive dynen og min pude, tænde for tv'et og så tage en morgenlur på sofaen:)

rigtig god morgen til jer alle sammen

Med de fire skønne arabermuler <3

hø sælges, små baller. 1 slet fra i år ca. 10-14 kg i hver eller 1. slet fra 12, ca 14-18 kg i hver, pris 15 kr. stk.

0
0
Svar på denne tråd

Bdjdndnmd
Forfatter: 
Dato:  31-08-2013 21:59

Prøv Sleepaway app'en... Det er sådan noget afslapnings halløj, og det virker faktisk. Man kan downloade den gratis med 1 track, så ingen omkostninger, med mindre man vil prøve flere forskellige.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-08-2013 22:17

Hele mit liv har jeg ikke kunnet sove, indtil for et par år siden, hvor kommunen lånte mig en kugledyne - er du gal for den hjalp! Jeg havde ikke svært ved at få en, men jeg har også nogle forskellige diagnoser i baggagen :)

I starten føles det underligt, og man tænker "det her vænner jeg mig aldrig til!!!!!", men til sidste kunne jeg ikke undvære den :) I dag sover jeg fint uden, og har aldrig søvnproblemer.

sagde Katrine

med hestene Faralae II og Farolero KSH

"I don't like people.. I only like horses"

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  31-08-2013 22:41

Ejj jeg lå også og var vågen igår nat. Har lige fået mit skema for de næste fag her, og det er mega presset, aner ikke hvad jeg skal gøre med arbejde! De har nemlig lige haft en der sagde op, og det var den person der bare havde styr på alting. Så de er mega langt bagud med deres arbejdsopgaver, og selvom jeg bare er sølle piccoline, så tager jeg masser af de ting de er bagud med.

Jeg har totalt dårlig samvittighed, hvis jeg er nødt til at sige op nu! Når de er så pressede i forvejen. Men på den anden side har jeg absolut ikke lyst til at misse nogen som helst forelæsninger eller øvelser, bare pga et studiejob.

Så det lå jeg og grublede over den halve nat :P

Øv!

Da jeg så endelig faldt i søvn, begyndte min overbo at se tv, så jeg blev vækket. Her var det lige ved at blive lyst udenfor, og så opgav jeg bare :P

Skal heldigvis først løbe imorgen, så kunne stå op i ro og mag og læse noget mere til i næste uge.

Men NU har trætheden indhentet mig! Overvejer at se en film og derefter kravle ned under dynen og putte :) det gode ved at gå i seng tidligt er, at man ikke skal stresse over at skynde sig at sove! Man kan bare ligge og vide man har god tid til at falde i søvn.

Skal nyde den slags, på mandag er der nemlig studiestart, puha tænk at jeg skal på tredje år allerede :)

God aften derude, håber i sover bedre i denne nat ;)

Mvh. Sophie (:

stud.med.vet

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider