"De ting jeg ikke vil gøre for at få en smøg!" af Dronning Margrethe "Piger som er gode nok til min søn" af Dronning Margrethe "Mit liv som nr.1" af Prins Henrik "Kunsten at tale dansk" af Prins Henrik "Mit liv som jomfru" af Madonna "Vejen til et bedre ægteskab" af Bill Clinton "Sexuel takt og tone" af Bill Clinton "Mensa-Anekdoter" af Tina Kjær "Tamiler jeg har kendt og elsket" af Erik Ninn Hansen "Bliv bedre til at køre bil" af Hans Engel "Håndbog i avanceret glatførekørsel" af Hans Engell "Mine greatest hit" af Lars Lilholt "Saglige argumenter" af Preben Møller Hansen "Hvad mænd ved om kvinder" af Ukendt "En ostehandlers succes" af Claus Riskjær Petersen: "Mit sexliv" af Søren Ryge "Menneskerettigheder i Kina" af Ukendt "Mine bedste vittigheder" af Bengt Burg "Krigstaktik" af Saddam Hussein "Klæd dig flot" af Jytte Hilden "Mænd under 50 som jeg har haft @!#$ med" af Jannie (Spies) Kjær "Vores kampe i Champions League" af Brøndby IF "Tog til tiden" af DSB-personalet "Mine succes'er inden jeg fik silikone i..." af Gitte Stallone "Sjove tyske vittigheder" "Tolerance og næstekærlighed" af Pia Kjærsgaard "Svensk Humor" "Om nordmænds mangel på selvglæde" "Retfærdige håndbolddommere" af Anja Andersen "Derfor er tavshed guld" af Lotte Heise "Bogen om motiverede offentlige ansatte" "Guide til god engelsk mad" "Svangerskabsforebyggelse" af Pave Johannes Paul "Mine vilde år" af Marianne Jelved "Appellerende kropssprog" af Marianne Jelved "Populære skatteministre" "Bogen om gode kvindelige bilister" "Portræt af mine venner" af Mogens Glistrup "Farvel til våbnene" - roman af Saddam Hussein "Overskæggets pleje og pasning" af Holger K. Nielsen "Mine bedste opskrifter med svinekød" af Arne Melchior "Mandens sexliv efter de 40"
VH Pernille
"Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher)
I believe in dragons, good men and other fantacy creatures
"Familieunderholdning i Sodoma og Gomorra" "Sjove ting man kan lave i en hvalfisks bug" "Josefs guide til gæstfrie herberger" "Rullen om broderkærlighed" af Kain og Abel "Den komplette figenbladgarderobe" af Eva "Hvem er hvem blandt intellektuelle filistre" "Goliats vid og visdom" "Pontius Pilatus' populære beslutninger"
VH Pernille
"Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher)
I believe in dragons, good men and other fantacy creatures