Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp til kamera....
Forfatter: 
Dato:  12-08-2013 12:41

Hej kære heste-net

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med mit foto problem.

Har lige fundet mit lille digital kamera frem fra gemmerne, da jeg skulle med nogle veninder til stævne, men men men da jeg tog billeder skrev den OPTAGER istedet for bare at tage billedet, men tænkte ikke mere over det da jeg kunne se den gemte det billede jeg havde taget,

Nu sidder jeg så og har overført billederne til computeren, og istedet for et billede er der nu 16 små i et

Er der nogen der ved om jeg kan redde billederne så de bare blir til 1 billede og hvordan jeg får ændret indstillingerne på kameraet så det ikke sker igen.

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig

På forhånd tak Hilsen Tanja

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-08-2013 13:02

Ah, det havde jeg også for mange år et lille kamera, der kunne gøre. Det er vist noget med en "billedserie"-funktion. Men jeg kan så ikke huske, hvordan funktionrne på et sådan kamera ser ud - men prøv at klik rundt i indtillingerne, det er højst sandsynligt noget med at ændre det fra "kontinuerlig optagelse"/"billedserie" til "enkeltoptagelse" eller lignende. Eller hvis det er et kamera med en "drejehjul" der skifter mellem funktioner, så skal du have den over på almindelig billedtagning, et er ofte bare en firkant, evt. med et motiv i.

Hvis det er samme funktion som den, mit gamle kamera havde, kan du nok ikke redde billederne. På mit blev alle de sammenhængende billeder så små i sig selv, at de ikke kunne bruges selvstændigt. :/

Hvis der ikke er nogen, der ved mere præcist, hvad du kan gøre, så prøv at smide nogle billeder op af kameraet og funktionernerne.

What a massive responsibility, being a moral creature.

0
0
Svar på denne tråd

kamera
Forfatter: 
Dato:  12-08-2013 16:55

Tak for svar Sandra:)

Jeg har siddet og prøvet og ændre på nogle indstillinger og lige pludselig gik det væk, det hed noget med multi burst, så det var dejligt at få fikset. tak for hjælpen

Desværre er de andre billeder nok ødelagt, men hvis der sidder nogen derude som ved noget om hvordan man får 16 små til at blive et stort, ville jeg da gerne høre om det

Tanja

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider