|
|
| 30. Juli- andre der venter på svar? |
|
|
Jeg har ventet siden den 15. Marts på at få at vide om jeg kommer ind på uddannelsen som socialrådgiver. Har søgt på 3 skoler og både søgt start september og februar.
billig drengetøj str. 68-80 sælges p.b for info nu også lidt i str. 86
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg |
|
|
venter også jeg har søgt ind på dyrepasser uddannelsen og skal starte d. 5 august, så der må virkelig gerne komme et brev ind af døren i løbet af et par dage  håber du kommer ind 
Hilsen Louise med drømmehesten Marley pinto/knapstrupper og drengerøven Aslan schæfer/rottweiler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også her |
|
|
Jeg venter også spændt på om jeg kommer ind på psykologistudiet.. Kom nu brev. Jeg håber I får jeres ønskede svar 
Mette Menneskets sind er ligesom havet. Er vandoverfladen vild og bølget, kan man ikke se dybt - er vandoverfladen derimod rolig og fredelig, kan man se dybten i havet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ventetiden |
| Forfatter:  |
Line R |
| Dato:  |
29-07-2013 22:21 |
|
Jeps, jeg venter også svar fra Aarhus uni. om jeg er kommet ind på HA. Jura. Men mener at man kan se inde på politiken.dk allerede i aften kl. 00.01 hvad snittet er blevet på de forskellige uddannelser, og på den måde få et prej om man er kommet ind.. Jeg venter i hvertfald spændt, for jeg har kun søgt kvote 1. Held og lykke til jer andre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg er blevet optaget paa University of York, hvor jeg skal laese en Masters i Renaissance Literature & Culture. Jeg er temmelig skraekslagen! Held og lykke til alle jer, der stadig venter paa nyt. 
luxmondy.daportfolio.com/ Cetereum auteum censeo Hyperflexionen esse delendam. (nogenlunde efter Cato)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Har også ventet siden marts Har søgt Europæisk Business på CBS. De har kun optaget 180 udaf mere end 1000, så jeg tvivler lidt....
Hilsen Rikke Endelig med helt egen hest, Kráka fra Sølvbjerggaard Dagligt kendt som Molly
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Husker det |
|
|
Kan godt huske da jeg ventede i 2007 på om jeg kom ind som Arkæolog! Ville bare ønske alle held og lykke, jeg krydser fingre for jer!
Hilsen Maria Nu med Enghavens Fiona <3
" Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej Men alle mine tanker vil altid følge dig" Til min elskede sjæleven Day-Light R.I.P & Min sorte skønhed Ridder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg venter også |
|
|
Jeg venter også, jeg skal læse administrations økonom på KHS vi håber held og lykke til jer alle...
hvor intet vover intet vinder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Studiet |
|
|
Jeg søgte pædagogen og er kommet ind til februar.. desværre ville jeg have startet til september, men så smed jeg lige en ansøgning til dyrepasser. og en time senere fik jeg ad vide at jeg er optaget, så nu prøver jeg dyrepasser og ser om det er det jeg skal ellers tager jeg pædagogen til februar 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yes yes yes |
|
|
Blev optaget dog med start i feb. Men pyt skidt!!!
billig drengetøj str. 68-80 sælges p.b for info nu også lidt i str. 86
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar..... |
| Forfatter:  |
CarolineR |
| Dato:  |
30-07-2013 13:18 |
|
Har selv fået svar på at jeg er kommet ind på min kandidat for noget tid siden! Men held og lykke til jer der får svar i dag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg fik svar kl 5 i morges |
|
|
På nettet og jeg er optaget på sociologi i Ålborg  Håber i andre er kommer ind 
Hilsen Celia Sieze the day! Hellere fortryde noget man gjorde, end noget man aldrig fik gjort.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| optagelse |
|
|
Fik mailen om optagelse tidligere i dag - jeg skal starte på ICT Engineering d. 20 august, wooohoo 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| weeeeeee |
|
|
Jeg er kommet ind på administrationsbachelor i odense med start 2. September
Total mega happy
Tillykke til jer andre der er kommet ind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor på nettet |
|
|
ser I om I er optaget? Er det kun hvis man er optaget på uni? Jeg har søgt ind på Markedsføringsøkonom i Randers men har ikke hørt noget. Det undrer mig. Tillykke til jer der har fået jeres ønske opfyldt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kom ind :D |
|
|
Tillykke til alle andre kommende studerende  Jeg kom ind på Kemiingeniør 
Wohoo Ninus er blevet passage hest nu  Fantastiske hest
|
| Svar på denne tråd |