Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hårfarve, hjemmefarvning
Forfatter: 
Dato:  27-07-2013 15:14
Ihh altså! Der må sidde nogle frisører eller garvede hjemmefarvere ude iblandt jer.
Engang blegede jeg selv mit hår men efter flere år blev det noget påskegult rod. Jeg overgav mig og fik frisøren til at farve mig min naturlige farve, leverpostej. Primært fordi jeg er dårlig til at holde farvningen ved lige og fordi jeg ikke vil bruge 4000kr om året hos frisøren. Men leverpostej er godt nok kedeligt! Og nu vil jeg gerne have en kobberfarve. Men kan jeg bruge en semipermenent farve og dermed undgå de grimme udgroninger hvis jeg ikke lige får det farvet i tide?
Knus mie ;o)
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-07-2013 16:10

der er nogle mærker der laver "vaske-ud-farve" istedet for den permanente.

sys jeg har læst mig til på en pak engang at den holder i en tre ugers tid ca.

jeg bruger selv almindelig hårfarve der vokset ud, da jeg synes det er "pænere" med en lille udgroning hvis man ik li får det nået i tide, end det forvaskede klor-look de andre farver giver.

0
0
Svar på denne tråd

vaske ud
Forfatter: 
Dato:  27-07-2013 18:13
Er de farver der kaldes "semipermenent" ikke farver det vaskes helt ud med tiden? Hvis nu man fortryder?
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-07-2013 21:54

jo de burde vaskes helt ud med tiden.

men min veninde (som er frisør :) )siger at det kommer meget an på folks hår. hvor modtageligt det er, hvor slidt/skadet det er og hvilken farve det er ift. ens egen hårfarve.

så man kan risikere at selvom den ska vaskes ud, at den så bliver meget længe som en meget forvasket hårfarve, eller at den nærmest er forsvundet allerede efter en uge.

det er "ulempen" ved hjemme farvning. man har ikke sin frisørs kundige blik til at vurdere hårets "kvalitet" om man så må sige :)

0
0
Svar på denne tråd

Hårfarve
Forfatter: 
Dato:  28-07-2013 22:03

Hvis du har meget tørt eller skadet hår ville jeg ikke turde kaste mig ud i det. Og så tror jeg ikke man kan få præcist det samme resultat som før man farvede det, også selvom det burde kunne vaskes ud :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider