Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor mange huller i ørene er pæne?
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 19:30

Hej :-)

Kan ikke helt finde ud af om dette er det rette forum at skrive det i, men nu gør jeg det ;-)

Jeg har 2 huller i hvert øre, i øreflappen. Nu overvejer jeg at få 1 til i hvert øre, også i øreflappen. Hvad er jeres mening og erfaring? :-)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 19:39

et hul til hvert øre er pænt, mere syntes jeg ikke om :)

For where your treasure is, your heart will be also.

2
1
Svar på denne tråd

LS Horses
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 19:44

Okay, det er jeg ikke enig i ;-) Men tak for svaret! :-)

2
0
Svar på denne tråd

xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 19:52

Jeg synes også et er det pæneste, sorry

1
0
Svar på denne tråd

Mulehesten
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 19:53

Helt fair! Vi har hver vores mening :-) Vil netop gerne høre de forskellige meninger! :-)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 19:57

Jeg har tre i hver øre. Det er mig der skal gå med det, så er lidt liglad med hvad andre synes er pænt :)

Har dog for det meste kun et par øreringe i af gangen.

0
0
Svar på denne tråd

Anja87
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 19:59

Fed holdning, sådan har jeg det også på en måde, men vil gerne høre folks gode råd :-)

0
0
Svar på denne tråd

Huller i ørerne
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 20:05

Jeg har tre i hver side. Der sidder en lille sølvring i hvert hul, og de har siddet der i næsten 30 år! De har kun været ude når jeg enten har farvet hår, har været på operationsbordet eller når de er blevet skiftet ud med nye sølvringe. Jeg ejer faktisk ikke andre øreringe end dem.

Livet er ikke en rejse mod graven, hvor man skal nå sikkert frem i en velbevaret krop, man skal komme fræsende sidelæns ind, fuldstændigt brugt op, totalt slidt ned, mens man råber; Wauv sikke en tur

0
0
Svar på denne tråd

Marabou ♥Chokodullen♥
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 20:13

Har du 3 i hver øreflap? :-)

0
0
Svar på denne tråd

Øreringe
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 20:17

Jeg har haft 3 i det ene og 4 i det andet (spørg mig ikke hvorfor det ulige antal )

Desværre tog jeg for år tilbage alle, pånær det nederste par, ud, så de voksede sammen. Syntes alligevel jeg var blevet for "gammel" til alt det smykkeri (og jeg er 35 i dag )

Havde også et hul i næsen.

Skrev hende den tykke, som er blevet mor...

Alle mennesker er født lige dumme

- nogen får bare mere ud af det end andre

0
0
Svar på denne tråd

Piratos
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 20:21

Det er også fedt med ulige antal synes jeg :-)

Men dvs at du har fortrudt du tog dem ud eller hvad? :-)

0
0
Svar på denne tråd

Øreringe
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 20:30

Ja lidt. Kunne være fedt at have muligheden for at sætte øreringe i nogen gange.

I det øre med 3 huller sad det øverste helt oppe i øret. Så der var 2 nederst og 4 i det andet.

Skrev hende den tykke, som er blevet mor...

Alle mennesker er født lige dumme

- nogen får bare mere ud af det end andre

0
0
Svar på denne tråd

Piratos
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 20:32

Okay, jeg synes også at det kunne være ret flot at få en øverst oppe i øret, men jeg tør ikke få lavet nogle i brusken.. :-/

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 20:50

Jeg har (haft) fem huller i den ene øreflap og to i den anden samt et hul oppe i kanten på det øre, hvor der kun var to huller nederst :)

Jeg var glad for det, men desværre ville de tre øverste huller i det ene øre aldrig rigtig hele ordenligt, der var konstant betændelse mm., så jeg tog dem ud. Samme med den øverst i øret. Så nu er der kun to huller i hver :)

Hvor mange ringe, man kan bære, afhænger i mine øjne meget af, hvilken stil man har, hvilke signaler man sender generelt, hvor store de forskellige øreringe er osv. Jeg har set personer, hvor tre huller bare var dødgrimt (i mine øjne) men også hvor syv eller flere var super smukt og feminint.

Hvis man har flere huller i hvert øre, så synes jeg, at det er smukkest, hvis de aftager i størrelsen opad - så er der sammenhæng :) Det er især smukt med perler :)

0
0
Svar på denne tråd

Simone-LF
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 20:53

Tak for svaret! :-)

Synes du har 100% ret, mit problem er netop at jeg ikke ved hvordan det vil se ud på mig :-/

0
0
Svar på denne tråd

Antallet
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 20:57

Ja, jeg har tre styk i hver øreflip. Har også engang haft en lille perle på siden af næsen, den røg dog ud da jeg blev mor som 27-årig.

Her er et 10 år gammelt foto hvor du kan se den ene side.

Billede

Livet er ikke en rejse mod graven, hvor man skal nå sikkert frem i en velbevaret krop, man skal komme fræsende sidelæns ind, fuldstændigt brugt op, totalt slidt ned, mens man råber; Wauv sikke en tur

0
0
Svar på denne tråd

Marabou ♥Chokodullen♥
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 21:09

Det er også flot med de der ringe, jeg havde forestillet mig en stor i det nederste, og så at de bliver mindre og mindre :-)

0
0
Svar på denne tråd

Fire huller i hvert øre
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 21:24

Men har de sidste mange år, kun brugt de to af dem. Så mon ikke de andre er vokset sammen?

Har dog tabt min ene creol her for en måneds tid siden og ikke lige haft penge til at købe nye øreringe/-stikkere, så pt har jeg kun i det nederste hul. Men skal have købt, så jeg kan få to par i igen.

/Tina

»Mødre holder deres børn i hånden for en tid, men i deres hjerter for evigt«.

0
0
Svar på denne tråd

Tina *westlife*
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 21:26

Okay, så du synes ikke at 3 er pænt, kun 2, eller hvordan? :-)

0
0
Svar på denne tråd

tra la la lalulalej
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 21:28

jeg har 3 i det ene og 2 i det andet tilbage :)

før havde jeg 14 i det ene og 16 i det andet

og så har jeg 3 piercinger, kun en enkelt er synlig (i næsen)

Den bedste dag i mit liv var da jeg fik grønt lys til at ride igen :-)

pandora er væk, men vinda er kommet til, det er dælme hyggeligt med sådan en lille isfis :D

Blev mor den 28/08-12 til den smukke ...

0
0
Svar på denne tråd

varmblod <3Er vejen frem<3
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 21:30

Okay, så du synes det er pænest med et ulige antal i øreflappen? :-)

0
0
Svar på denne tråd

tra la la lalulalej
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 21:34

anna

nææ det har jeg ingen mening om, tallene er helt tilfældigt endt sådan :)

Den bedste dag i mit liv var da jeg fik grønt lys til at ride igen :-)

pandora er væk, men vinda er kommet til, det er dælme hyggeligt med sådan en lille isfis :D

Blev mor den 28/08-12 til den smukke ...

0
0
Svar på denne tråd

varmblod <3Er vejen frem<3
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 21:35

Haha, nå okay :-)

0
0
Svar på denne tråd

ulige tal
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 21:40

er helt klart til ulige antal..

har 7 i det ene øre og 1 i det andet.. har kun noget i det med 7 huller..

jeg kan så også bedst lide når kun det ene øre er massakreret..

" jeg er ikke overvægtig, jeg er bare underhøj! "

citat Garfield

0
1
Svar på denne tråd

boomer <3bøffen<3
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 21:42

Okay, synes måske at det er en lidt for stor forskel, men det er bare min mening :-)

0
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 21:46

jeg kan ikke lide når det bliver symetrisk, så der skal ikke lige mange i hver øre, det irritere bare mit øje.

jeg har selv 1 i venstre og forneden i højre øre og en i brusket foroven .. hvad hedder det nu .. . den er jo en milliard år gammel.

Jeg vil ikke have flere hverken i det ene eller andet.

Piercinger er en hel anden sag. Men det var ikke det emnet var om

Vi gør som vi plejer, og det fungere fint :)

0
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 21:47

jeg kan ikke lide når det bliver symetrisk, så der skal ikke lige mange i hver øre, det irritere bare mit øje.

jeg har selv 1 i venstre og 4 forneden i højre øre og en i brusket foroven .. hvad hedder det nu .. . den er jo en milliard år gammel.

Jeg vil ikke have flere hverken i det ene eller andet.

Piercinger er en hel anden sag. Men det var ikke det emnet var om

Vi gør som vi plejer, og det fungere fint :)

0
0
Svar på denne tråd

Iwanna humbalot
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 21:48

Vil i hvert fald ikke have piercinger :-) Men jeg er pgså begyndt at overveje om jeg kun skal have lavet 1, så jeg får 3 i det ene og 2 i det andet :-)

0
0
Svar på denne tråd

Huller
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 22:12

Ehm.. ingen. Men det er jeg nok ret alene om.

Lene

Kursus i væveteknik på gamle væve og salg af unikaprodukter: http://www.lilartessere.it

2
0
Svar på denne tråd

Lene :-)
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 22:17

Tja, måske i dette forum ;-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 22:46

Jeg har to huller i hver øreflip, en oppe i højre øre og en tragus i venstre øre. Så 6 ialt.

Jeg bruger kun det ene hul i hver øreflip, der har jeg hvide store "perlemorssten" i, som jeg altid har i. Og så har jeg en guldstikker med hvid sten i min tragus.

Så det oppe i øret samt nummer to i hver flip er ikke i brug, jeg synes det ser for teenage agtigt ud. Til gengæld er jeg meget glad for den i tragus

Mvh Mie

-Med supermulen Surprise

0
1
Svar på denne tråd

MieChristine <3Surprise<3
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 23:26

Tænker også at hvis jeg på et tidspunkt synes at det bliver grimt kan jeg bare lade det gro sammen. Nu er jeg "kun" 14, så der går nok lidt tid men altså ;-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 06:38

søde pige, det er jo fuldstændigt ligegyldigt hvad vi andre mener, du skal bare gøre det du syntes er pænest til dig

0
0
Svar på denne tråd

tije *Fylkir*
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 09:12

Jeg ved det godt, men er bare bange for at gøre noget der er grimt.. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Anna....
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 09:18

Du er ung og kan sagtens have f.eks tre huller i hvert øre, uden det kommer til at virke grimt eller for meget. Jeg er en gammel kone, så syntes det var fint med to i hvert. Havde så en creol i det nederste hul og mine ørestikkere i det andet.

/Tina

0
0
Svar på denne tråd

Tina *westlife*
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 09:20

Ja, tror også at jeg gør det, og hvisjeg så fortryder, hvilket jeg ikke tror, kan jeg altid tage det ud :-)

1
0
Svar på denne tråd

3 i hver
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 10:11

Om det er pænt afhænger som tidligere nævnt af ens egen stil, og hvilke øreringe man bruger.

Selvom jeg er et pænt stykke over 40 år har jeg tre huller i hvert øre og i de to øverste har jeg ørestikkere og i det nederste traditionelle har jeg ørehænger, der af og til skiftes.

Synes faktisk også at det er ret fint, hvis man har tre ørestikker med perler eller diamanter, i tre forskellige størrelser, men er ikke vild med et helt øre fyldt med små sølvcreolere.

0
0
Svar på denne tråd

JG. :-)
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 10:13

Jeg ved godt det der med stilen, men synes bare at det er rigtig svært at finde ud af om det passer til min stil.. :-)

0
0
Svar på denne tråd

hfioseæ
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 10:34

Håber jeg må komme med et pip selvom jeg ikke selv har huller i ørene

Personligt synes jeg det er pænest kun med et enkelt hul i hvert øre.

Der er lige nogle ting man også skal have med i sine overvejelser inden man "hakker huller":

• Man risikerer bøvl med at hullet ikke vil hele - betændelse er ikke sundt for kroppen uanset hvor betændelsen stammer fra...
  • Man risikerer at det bliver grimt hvis man fortryder og lader det hele op...
  • Man risikerer at en chef om - for dit vedkommende - mange år IKKE synes det er fedt...

Jeg har en venninde som fik lavet 3 huller i det ene øre og 1 i det andet - og der var ikke ET af dem der ville hele ordentligt op, nu render hun så rundt med sorte prikker der hvor hullerne BURDE have været = ikke pænt! Hun er MEGET ked af det og især fordi der ikke kan gøres noget andet end at lade håret gro ned over...

Hvad siger dine forældre - de skal vel med på råd når du ikke er ældre?

Trine (Faxa)

0
1
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 12:18

Mit venstre øre: 2 nederst, 1 i midten og 1 for oven.
Mit højre øre: 3 nederst og 2 for oven.

Jeg har 9 huller i alt, og jeg har dem fordi jeg selv synes det er pænt. Der er mange delte meninger, men jeg har dem for min egen skyld.

Jeg synes folk skal gøre op med sig om de har dem for egen skyld, eller for andres. Er det for ens egen skyld, jamen så skal man gøre hvad man selv ønsker - Er det for at andre skal tænke wow, men man stadig gerne vil have mere end 2 huller, jamen så vil 3 måske være max, alt efter hvilken omgangskreds man kommer i. En i hver øreflip og en i brusket for oven eksempelvis. Det synes jeg er pænt, simpelt og stilfuldt.

Mvh. Lykke

Proud owner of:
Pearl
& Amber

Tennessee Walking Horse

*NU MED TWH FØL*

*If love alone could have saved you, you never would have died*

R.I.P Dixie!

1
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 13:11

Jeg synes det er pænt med flere huller. Men jeg synes også der er en grænse. Der udover kommer det meget an på ens alder. Synes det ser helt malplaceret ud at have mange huller i ørene, hvis man fx er middelaldrende (50).

Jeg havde 1 hul i højre øreflip og 3 i venstre, da jeg var teenager og først i tyverne. Nu her bruger jeg kun det to nederste og ind imellem sætter jeg en lille stik i nr. 2 hul. 3. hul er for længst groet sammen.

Det er det samme med navlepiercing. Jeg havde en i mange mange år, indtil jeg måtte pille den ud ved graviditet. Nu er hullet groet sammen, og det er jeg egentlig lidt ked af.. Men ved ikke lige om det passer til en kvinde på 37 med en navlepiercing?? (Jeg har en pæn mave).

Heste sladrer ikke - men det burde tilskueren gøre!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 13:15

Og så GØR det dog. Op i r.... med hvad andre synes (Hvis nogen skulle undre sig over dit valg, mener jeg). Du kan jo altid fortryde, og lade dem gro sammen, hvis du synes det er grimt.

Heste sladrer ikke - men det burde tilskueren gøre!

1
0
Svar på denne tråd

Har fået det lavet
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 18:07

Tak for alle jeres svar! Jeg har fået det lavet i dag, og jeg er virkelig glad for det! :-)

1
0
Svar på denne tråd

øreringe så mange du lyster
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 19:24

så mange huller som DU synes er pænt ;)

jeg har 1 i hvert øre, men har tidligere, haft et ekstra i højre flip også. synes dog den var skudt i, for tæt på den anden ørering, så jeg tog ringen ud og det er nu vokset sammen, til en lille dum kugle.

har også haft et hul i øverste del af venstre øre. det gjorde ikke ondt, at få lavet, men desværre, gik der betændelse i, så jeg tog ringen ud...

mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

¤BLLSL¤

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS SEVERIN

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd

Margueritten
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 20:15

Tak for svar, men har fået det lavet i dag :-) Og jeg elsker det! ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Hvor mange fik du så?
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 20:31

Altså huller?

/Tina

0
0
Svar på denne tråd

Tina *westlife*
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 21:23

Ja :-)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-07-2013 20:52

Nå, hvor mange fik du så??

- jeg har i alt 5 - 2 og 3 siddende pænt i buet rækkefølge(placering betyder også noget synes jeg)

Jeg har altid fortrukket asymetri og gik med 5 forskellige i mine unge dage. Nu er jeg over 40 og går mest med 2 - men da jeg har en meget elsket safir/diamant ørestikker der har tabt sin makker kommer den nogengange i det øverste.

Alle huller er funktionsdygtige når det passer mig og ses stort set ikke når de ikke bruges, så man kan sagtens skifte mening og være vægelsindet!

Jeg har endda lavet det ene selv med en nål og aldrig haft problemer.

Jeg har også haft en næsering og det hul vokser hurtigt sammen når man tager den ud, i hvertfald på indersiden, jeg har et lille bitte hul på udersiden, ses ikke noget videre da jeg har fregner. Jeg kan hurtigt stikke hul igen hvis jeg vil - det gjorde jeg engang jeg var udklædt som inder med sari og masser af sølvsmykker.

Da jeg ønskede mig det hul mødte jeg en mand der havde hul i næsen og spurgte ham om han havde haft problemer vdr job osv - han sagde at den chef der ikke ville ansætte ham pga et hul i næsen formodentlig ikke var en mand han ville have lyst til at arbejde for alligevel. Det synes jeg var kloge ord.

Senere i livet blev jeg guide hvor næsestikkere ikke er tilladt, så pillede jg den jo bare ud - for da betød den ikke så meget for mig mere.

Der er altså ingen grund til at bekymre sig så meget om fremtiden efter min mening, og få de huller man ønsker sig, mens man ønsker dem!

Venligst Maluna

Lys, billig 2værelses andel på Nørrebro sælges klik her

0
0
Svar på denne tråd

Maluna
Forfatter: 
Dato:  29-07-2013 21:47

Fik lavet to i øreflippen :-)

Jeg har også snakket med mine forældre, og de siger også at der ikke er noget at bekymre sig for i fremtiden! :-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-07-2013 22:46

Jeg synes man skal få lavet det man selv synes er pænt. Hvad betyder det om ander synes om det?

Hvis alle tænkte som andre, så ville vi alle ligne hinanden og det bliver da kedeligt.

Jeg har personligt intet imod 3 huller i øret, men jeg bryder mig ikke om piercinger og tatoveringer, derfor synes jeg alligevel det giver lidt liv i gadebilledet, at andre har en anden mening.

0
0
Svar på denne tråd

Malplaceret ??
Forfatter: 
Dato:  30-07-2013 09:53

Hvorfor er det malplaceret at have flere huller hvis man er over de 50 ??

Jeg er 51 og har 3 huller i højre øre og 2 i venstre, har også haft et i toppen af øret, men det var ikke vokset sammen efter 6 mrd. og gjorde ondt så den blev pillet ud.
Jeg har haft huller i ørene side min teenage alder.

og kan ikke se huller i ørene er mere forkert,fordi man bliver ældre jeg har også 4 tatoveringer.. og kunne godt finde på at få flere.

2
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider