|
|
| CK igang igen og det er med heste :-( |
|
|
Den hyggelige ck er igang igen. denne gang med heste. hun sætter hopper der er afmagerede i fol i en alder af 21 (første gangs) opkøber heste for profit med føl mens de går for lud og koldt vand. spreder her budkabet så ingen sender deres dyr hendes retning. hun har gang i katte igen, hunde og heste.
Bedækning tilbydes af lækker Pinto hingst. Lækker velgående hingst. Kun 1400 incl UDSTYR SÆLGES BILLIGT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddd |
|
|
If you give it your all - you have already won.. "If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day so I never have to live without you." - Winnie the Pooh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heste igen |
|
|
CK er en dame som igennem mange år har svindlet og mishandlet dyr, hun har 3 domme for overtrædelse af dyreværnsloven hvis jeg husker rigtigt. Der lå for nyligt en advarsel på HG, fra en pige der havde udlånt sin hest til hende. Hun holder vidst til på stevns pt.
Mvh Sandra Prior's Capina <3 R.i.p Midnight's Medina <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| på face |
|
|
har der været UTROLIG mange negative ting om hende på "Hundesiden"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heste og hunde |
|
|
okay også der? hun er en frygtelig dame. ved en sommåtte få hentet sin hest i forgårs med politi
Bedækning tilbydes af lækker Pinto hingst. Lækker velgående hingst. Kun 1400 incl UDSTYR SÆLGES BILLIGT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjælp. |
|
|
Er det hende her??? www.hestegalleri.dk/bruger/122904- charlotte_k Hun har nemlig spurgt på min hoppe, og vil absolut ikke udlåne/sælge til hende, hvis det er hende.
Mange hilsner fra Lene. Hvalpe sælges. Golden Retriver/Schæffer. 3 tæver og 5 hanner. Sunde og raske. Kan flytte hjemmefra fra 29. sept. Red Lightning XX udlånes til avl el. ridning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lene.... |
|
|
Ja, det er hende. Hun forsøgte også med min hoppe, som nu er udlånt til et særdeles proff hjem! Godt du er opmærksom. juliette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Takker. |
|
|
Havde det på fornæmmelsen.
Mange hilsner fra Lene. Hvalpe sælges. Golden Retriver/Schæffer. 3 tæver og 5 hanner. Sunde og raske. Kan flytte hjemmefra fra 29. sept. Red Lightning XX udlånes til avl el. ridning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TS....... |
|
|
Ts nu er jeg af natur lidt kildekritisk og tror ikke lige på "alt" hvad jeg hører og læser... Måske du kan uddybe lidt, jeg synes du er lidt sparsommelig med informationen ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Informativt... |
|
|
Butlerhesten - Hvad skal du bruge det til, udover hvis du er nysgerrig? Der er linket til brugeren, så hvis du bliver kontaktet af hende, kan du jo tage advarslen alvorligt, eller vælge at se bort fra den. Ud over det, er jeg sikker på, at man kan bruge sit google-fu både her og på HG, hvis man vil vide mere 
/Patricia
Søger dressurpart til min oldenborg på 172 cm, i det sydlige Århus. Se under Adrian af Egense på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Næe det er jeg nu ikke, det er såmend bare; Jeg kan bare ikke se sammenhængen mellem din påstand og profilen på hg. Og ja google giver mig intet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| butlerhesten |
|
|
læs nordjysk dyreredning på facebook hun er en forfærdelig m.g k...ing som behandler dyrerne ganske forfærdeligt.... snyder og bedrager.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kilde liste |
|
|
Du må gerne være kritisk. søg og du skal finde mange grumme ting om den dame...
Bedækning ved OX araber hingst tilbydes Yderst godt gående og med gode blodliner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HG profil. |
|
|
Jeg fik mistanken på grund af navnet: Charlotte K + billederne på hendes profil af hestene. Syntes jeg havde set dem før. Tror det var på facebook nemlig hvor vi var i samme gruppe mod en anden hestemishandler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Har man en billig hoppe og en omtalte dame får fingerne i den, så vil den blive brugt som føde maskine uanset alder. Omtalte dame har mange profiler, så vær på mærkerne. google hendes navn og sæt + hest efter navnet, så får i det hele med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sælge fødemaskine |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
29-08-2013 01:13 |
|
uanset alder og pris ? Næh så er det vist ikke denne mystiske CK man skal hjemsøge, men ens egen indre djævel.... Janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aktivitet |
|
|
Åh hun er såmænd også aktiv herinde .. her hedder hun Lisekar <3spot<3 Jeg har en 15 års hoppe til salg og hun har netop henvendt sig på den. Og fortalte mig selv om denne heksejagt hun mener der bliver drevet på hende. Og en ting er at man føler sig jaget .. nu kender jeg bare historien fra flere vinkler af og har også en personlig oplevelse på den kant så jeg lyttede og gav ikke noget til kende med hvad jeg vidste i forvejen men insisterede på at hun skulle komme over og kigge og prøve min hest hvis hun var interesseret.. hun mente dog bare jeg skulle smide den i en lastbil og få den kørt derover. (og det kommer så ikke til at ske!) Hun bor udenfor Fakse nu! Så aktiv .. ja det er hun!
Man er klog når man ved, hvad det er man ikke ved noget om Nothing improves with age
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| June... |
|
|
Jeg kan da se din smukke hest lige passer til hendes hingst. Men godt du var klar over hvem damen var. Hun bor mellem Hårlev og Karise indtil videre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Florzilla... |
|
|
Det har jeg så slet ikke sat mig ind i når jeg nu skal være ærlig. Er man interesseret i en hest så det mindste man kan gøre er da at møde op og kigge både mig og hesten i øjnene... uanset om man er ck eller en anden! Måske er jeg gammeldags men jeg sender ikke mine dyr væk på en spontan beslutning og sælger heller ikke til hvem som helst, uanset hvad de kommer med af historier om andre heste og livslang erfaring. Og Ck kommer ALDRIG til at få hest herfra .. eller andre dyr!
Man er klog når man ved, hvad det er man ikke ved noget om Nothing improves with age
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|