Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

REJSE - at booke fly og hotel særskilt
Forfatter: 
Dato:  15-07-2013 20:29

Kunne godt klare 10 dage sydpå i august med afrejse fra Billund - efter hvad jeg har forstået, så kræver det man booker fly/hotel særskilt, da man ellers kun kan booke en uge, hvis man booker fra rejseselskaberne (de færdige pakkeløsninger med fly/hotel samlet)?

Er her nogen, der kender til det - og som kan komme med gode fif?

Har luret på Ryan Air, men synes lidt det er en jungle...

Det skal "bare" være sydpå: sol, sommer, dejlig strand (og pool) - og gerne med skønne oplevelser.

Kom glad :-)

Jannie

GRAFIKER

www.nokke.dk

HESTENE - NYT WEBSITE:
www.sydvillegaard.dk

Øgårdens Sammie RDH

Wendy Klint ERDH

Sydvillegaards Fiona

Sydvillegaards Zander

NYT kandarbid 14,5 cm. sælges

0
0
Svar på denne tråd

Det er...
Forfatter: 
Dato:  15-07-2013 20:35

... den måde jeg plejer at rejse på.

Booker en flybillet - og sommetider også hotel hjemmefra. Rejser jeg udenfor sæsonen rejser jeg sommetider uden at have booket hotel - sommetider kan man få en bedre pris hvis man står der uden bestilling. I sæsonen ville jeg selvfølgelig altid booke hotel.

Hvad vil du have fif til?

£isbeth & Baloo

The truth is rarely pure and never simple

Oscar Wilde

1
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  15-07-2013 20:47

Et fif til "how to do" :-)

Har prøve at søge Ryan Air til fx. Grækenland, men nogen af flyvninger er giga dyre og med mellemlandinger?!

Hvor booker du hotel henne?

Og hvad med transport til/fra lufthavn/hotel?

Jannie

GRAFIKER

www.nokke.dk

HESTENE - NYT WEBSITE:
www.sydvillegaard.dk

Øgårdens Sammie RDH

Wendy Klint ERDH

Sydvillegaards Fiona

Sydvillegaards Zander

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har normalt...
Forfatter: 
Dato:  15-07-2013 20:53

... booket flybilletter via flybillet.dk.

Nogen gange skal man søge en del for at finde en fornuftig forbindelse (jeg kæmper i øjeblikket med at finde en billet til Mexico, hvor jeg kun skal mellemlande en gang. Men det eneste jeg kan finde er hvor jeg skal køre fra Heatrow til Gatwick - lidt træls)

Hotel booker jeg normalt ved at søge lidt på hvilket hotel der lyder tiltalende i området - og så skriver jeg en mail til dem.

Har mit "faste" hotel i Playa del Carmen, hvor jeg foretrækker at bo - men de gange jeg har skullet andre steder hen, har jeg googlet og læst lidt på tripadvisor.com.

Sommetider kan det betale sig at maile til hotellet frem for bare at bestille på deres hjemmeside - man KAN ende med at snakke sig til lidt ekstra rabat (eller morgenmad inklusive - eller lignende)

£isbeth & Baloo

The truth is rarely pure and never simple

Oscar Wilde

0
0
Svar på denne tråd

Rejser
Forfatter: 
Dato:  15-07-2013 21:04

Kan klart anbefale momondo.dk - både til fly pg hotel. Hotellerne kan findes noget billigere på momondo end hotels.

God ferie :-)

1
0
Svar på denne tråd

Tyrkiet
Forfatter: 
Dato:  16-07-2013 07:58

Jeg rejser som regel til Kusadasi i Tyrkiet, og det er altid ved at booke flybillet og hotel hver for sig.

Find et hotel, du synes om, og tjek så priser hos hotellet og hos forskellige bookingbureauer (hotels.com m.v.). Ofte er det billigst gennem et bureau!

Flybilletter kan du finde via Momondo, flybillet.dk eller direkte hos flyselskaberne. Hvis du vil til Tyrkiet kan jeg foreslå Pegasus Airlines eller Turkish Airlines.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-07-2013 21:01

Prøv at søge på http://www.jasoerejser.dk/ det er godt nok afrejse fra Tyskland, men du bor vist ret sydligt så vidt jeg husker, der kan du vælge lige det antal dage du gerne vil afsted.

Mange af deres rejser inkluderer flug sum zug, dvs at det er gratis at tage toget i tyskland.

Vi har brugt dem flere gange og altid været godt tilfreds.

Mvh Naja

Så fik jeg endelig føl:-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-07-2013 10:55

Vi rejser ofte på den måde når vi rejser. Det er ikke svært. Hvor vil du gerne hen og hvad er budgettet?

Jeg kan anbefale Alghero, Sardinien - der kan du få alt det du efterspørger.

Du kan fx. komme til Alghero med Ryan Air fra Billund den 5. august og hjem igen den 16. august - total pris inkl. håndbaggabge på 10 kg, men uden indtjekket kuffert 520 kr tur/retur. Vil man have en indtjekket kuffert med plejer prisen at ligge på 300-500 kr pr. kuffert afhængig af om den må veje 15 eller 20 kg.

Jeg kan varmt anbefale hotel Calabona, men prisen er lidt pebret. Der er dog MASSER af hoteller i Alghero - prøv evt. at gå på Startour hjemmeside og kig, vælg dem du synes ser spændende ud, google så efter hotellets egen hjemmeside og kontakt dem via mail eller book direkte på hjemmesiden.

Med venlig hilsen

Mette

"Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig."

1
0
Svar på denne tråd

Tak Mette
Forfatter: 
Dato:  17-07-2013 16:58

Sardinien lyder lækkert!

synes dog det er nogle vilde priser jeg har fundet på Ryan Air, er du sød at sende et link til lige præcis der du kigger på Ryan Air?

Jannie

GRAFIKER

www.nokke.dk

HESTENE - NYT WEBSITE:
www.sydvillegaard.dk

Øgårdens Sammie RDH

Wendy Klint ERDH

Sydvillegaards Fiona

Sydvillegaards Zander

0
0
Svar på denne tråd

Tror jeg fandt ud af det!!!
Forfatter: 
Dato:  17-07-2013 17:17

Men hvor meget skal man klikke af i - andet end hvis man vil have 15/20 kg. kuffert med?

Har man stadig ret til 10 kg. håndbagage udover en kuffert?

Jannie

GRAFIKER

www.nokke.dk

HESTENE - NYT WEBSITE:
www.sydvillegaard.dk

Øgårdens Sammie RDH

Wendy Klint ERDH

Sydvillegaards Fiona

Sydvillegaards Zander

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-07-2013 20:07

Godt du fandt det. Man skal så vidt jeg husker ikke umiddelbart klikke mere af medmindre man ønsker afbestillingsforsikring, stor bagage (cykel, golftaske og i den dur) m.m. Du må have 10 kg med i håndbagagen uanset om du også har kuffert med eller ej. Vær dog opmærksom på målene på håndbagagen - der er RyanAir ret strikse med at de overholdes!

God tur!

Med venlig hilsen

Mette

"Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig."

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider