Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Feriepenge, hvordan?
Forfatter: 
Dato:  06-07-2013 08:26

Godmorgen Ænder.

Morgenfrisk som jeg er, har jeg brugt min morgen på at lede efter mit Feriekort - den er altså væk

Jeg forsøgte mig så med at logge ind på FerieKonto.DK (genial opfindelse) - men derfra har jeg åbenbart ingen feriepenge (ved dog jeg har mindst 4 ugers ferie til gode).

Jeg skal holde ferie i 30, 31 og 32 - så hvordan dælen gør jeg lige dét ænder? Min "arbejdsgiver" er kommunen (Jeg er EGU-elev) - så det er vel dem jeg skal til? Og kan jeg nå det inden uge 30?

Kan i forvejen ikke finde ud af deres system med feriekortet de sender, så det skal nok blive spændende nu hvor den så er blevet væk.!

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

0
0
Svar på denne tråd

du må jo
Forfatter: 
Dato:  06-07-2013 09:26

... kontakte kommunen ... men er du sikker på, at du har feriepenge til gode? I følge denne her optjener man ikke feriepenge i det første år som EGU-elev.

www.egu-fredericia.dk/for-elever/ ferie-regler

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-07-2013 19:12

Jeg har feriepenge, dette har jeg nemlig fået brev om, men det brev er jo så væk nu.

Men jeg må kontakte min kommune og høre ad om de kan udskrive en ny og notere at jeg holder ferie i de uger. :-)

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

0
0
Svar på denne tråd

e-boks..
Forfatter: 
Dato:  06-07-2013 20:28

Når arbejdsgiver er kommunen, har du højst sansynligt ikke fået kortet fysisk, men derimod direkte i din e-boks.

Kig tilbage til slut december...

Ellers er det ikke et problem at få udstedt et nyt kort.

Mvh MB

"De som ikke mener lykke kan købes for penge,

har aldrig ejet en hest!"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider