Hejsa 
Jeg er i et offentlig løntilsskudsarbejde, som jeg skal være i et par måneder endnu. Jeg har ikke kunnet finde timer nok efter endt uddannelse, så derfor valgte jeg løntilsskud da jeg også har en del udgifter at betale, også gider jeg heller ikke lave ingenting.
Dog er jeg lidt ked af arbejdet, jeg har erfaret at det slet ikke er mig. (Arbejdet er ikke indenfor det fag som jeg er uddannet som)
Udover det kan jeg godt lide stedet, de er søde. Men jeg har ofte måtte gå i arbejdstiden, da jeg sommetider bliver indkaldt til møder med fagforening og jobcenteret, jeg er jo stadig ledig. Jeg har også haft 2 dage hvor jeg måtte gå i arbejdstiden, pga. jobsamtale. Jeg har OGSÅ lagt syg et par gange. Jeg har desværre et lidt sart imunforsvar. Jeg har de sidste par uger haft bøvl med min mave, og har tit måtte rende på toilettet, jeg har i dag fået konstateret irritabel tyktarm. Jeg får så at vide i dag, at folk snakker i krogene og irriterer sig på mig. Jeg bliver rigtig ked af det, da jeg ikke har i sinde at gøre nogle sure eller noget. Jeg synes det er stressende nok i forvejen at være i jobbet, passe det fuldt, og overholde de regler der er i forbindelse med jobsøgning hver uge, møder, plus man har alt det herhjemme helt selv og hest. Så dette her et rigtig træls.
Jeg har faktisk ikke lyst til at være der mere, vil gerne stadig arbejde i løntilskud men vil gerne et andet sted hen. Er det muligt? Jeg er færdig dette sted til Oktober, så skal jeg et halvt år et andet sted, men jeg ved ikke om jeg kan vente så længe. Og om man "bare" kan skifte et løntilsskud job uden at få karantæne? for det går ikke, jeg har brug for pengene selvfølgelig.
Håber at få lidt konstruktive meninger og råd.
hilsen Kamilla