Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

græspollen... argh
Forfatter: 
Dato:  15-06-2013 13:50

Er der andre end mig der er så uheldige at lide af pollen-allergi - og hvad har I af gode tips til at holde det nede. Jeg får piller på recept og næsespray, men jeg føler mig stadig stoppet i næsen og lidt som om jeg har feber + jeg hoster :(

Jeg har hørt noget om at man kan få en indsprøjtning mod det - er der nogen er har prøvet det?

Trine

0
0
Svar på denne tråd

med fare for at blive slettet
Forfatter: 
Dato:  15-06-2013 14:44

så tør jeg godt skrive at jeg fjerner rigtigt meget græspollen allergi i øjeblikket

der er inge grund til af fylde sig med piller og diverse næse spray -

- så find en behandler der kan fjerne din allergi over for græspollen, vær opmærksom på at det kan kræve 2 behandling i svære tilfælde, men du skal kunne mærke en forskel allerede efter 1 behandling ellers må du finde en anden metode/behandler.

Jeg skriver sådan fordi jeg bliver så ked af alle de mennesker der er nødt til at flyde sig med medicin med diverse bivirkning osv. når jeg ved at der findes andre metoder til at afhjælpe specielt pollen allergi - og det er lige nu det er allerværst og samtidig den tid på året hvor det er nemmest af fjerne allergien og du kan som klient mærke forskel med det samme

Stald Møllegården Heste og Ridecenter

Pony Rideskole - Horsemannship kurser for børn og unge

Center for alternativ behandling

bla. KST, Akupunktur, TFT, Massage og Naturopati

Rideterapi og Hippoterapi

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-06-2013 00:40

Jette: er du sådan en der også kan tage ting som fx Atopisk eksem?

Min kæreste lider af det, og der er ingen kur. Han hørte om nogen der havde held med alternativ behandling, men vedkommende havde lukket sin klinik.

Det minder meget om psoriasis men er ikke det samme

Mvh. Sophie (:

stud.med.vet

0
0
Svar på denne tråd

kan afhjælpe meget forskelligt
Forfatter: 
Dato:  16-06-2013 07:52

paradise lost: når jeg skriver så konsekvent mht. pollen allergi er det simpelthen fordi jeg synes det er så forfærdeligt at så mange mennesker lider, når det ikke er nødvendigt.

jeg er alternativ behandler og ja, jeg kan hjælpe mange, mht. til din kærestes eksem, er jeg dog godt nok helt sikker på at det ikke er lige så enkel en process som med pollen allergi.

eksem af alle arter kommer af en årsag, og det er sjældent et enkelt middel eller en enkel ændring kan gøre forskellen.

der er mange parametre der skal tages med i betragtning, fx. kost, miljø påvirkning, arvelighed, stress osv. osv.

jeg sender en besked til dig over på

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-06-2013 09:38

Jeg fik zoneterapi som lille mod græs og bynke allergi, og det hjalp meget, sammen med EPA GLA+ fiskepiller, -men disse skal tages i god tid før pollen er der.

Dog er jeg efterfølgende blevet hypersensibiliseret, altså fået allergi indsprøjtninger mod græs og bynke. Jeg var barn så jeg fik dem i 5 år, som voksen er det vidst kun 3. Så nu mærker jeg intet til græs og bynke, og det er så lækkert når man før har været vant til at kunne sidde på sit værelse hele dagen, med lukket vindue og lukket dør og stadig skulle tage en masse medicin.

Dog har jeg en veninde som også har prøvet det, som voksen dog, efter 2,5 år stoppede de behandlingen da hendes allergi var blevet værre. Dog fungerede behandlingen på hendes bror, som også blev hypersensibiliseret.

Ellers er der binyrebarkhormon indsprøjtninger, som virker midlertidigt, men dem har jeg ikke prøvet, jeg tør ikke, der er simpelthen så mange bivirkninger synes jeg, som efter min mening vægter højere, end det positive.

Kvinder der oplever øget hårvækst mv fik jeg læst om lidt for mange gange bl.a.

0
0
Svar på denne tråd

Allergi
Forfatter: 
Dato:  17-06-2013 09:52

Jeg har også høfeber, og har i flere år i træk fået binyrebark indsprøjtet da jeg bliver så træt når jeg får piller (har prøvet flere forskellige). Eneste bivirkning jeg har oplevet er at jeg bliver lidt opkogt i hovedet nogle dage efter, ellers ingen bivirkninger.

I år har jeg så prøvet at få nåle i ørerne, og det hjælper søreme... så det kan klart anbefales.

Jette: Hvilken "metode" benytter du?

De bedste hilsner

Tina ;)

OHWR - din westernklub i Nordsjælland

0
0
Svar på denne tråd

metode
Forfatter: 
Dato:  17-06-2013 10:39

Hej Tina

det er lidt forskelligt fra person til person, men en rettesnor er energi medicin og en form for hypnoterapi og så finde de allergener der går ind og påvirker.

Jeg oplever helt klart at det i de flestes tilfælde er vigtigt at arbejde lidt tværfagligt.

jette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider