Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Finde navne på tidligere bestyrelse (rid
Forfatter: 
Dato:  11-06-2013 20:47

Nogen her inde der ved om man kan finde navne og adresser på de personer som tidliger sad i bestyrelsen på en nu lukket rideklub (Lindved højby på Fyn).

jeg er simpelt hen så træt af at jeg igen og igen skal læse at dyrenes beskyttelse beskytter den kredsformand der vanrøgtede æslet Mathilde ved at skyde skylden på de der sad i rideskolens bestyrelse,ved at sige det var deres ansvar.

Og et eller andet sted syntes jeg faktisk også at de burde vide hvad de beskyldes for.

Dorte.

Søger folk der er kommet på Lindved Højby ridecenter og har set æslet derude

1
1
Svar på denne tråd

Mon ikke
Forfatter: 
Dato:  12-06-2013 11:15

de udmærket godt ved, hvad de bliver beskyldt for?

1) Hvis sagen er kendt af utallige andre, som ikke er blandet ind i sagen (inkl. dig fx ;o)), og disse utallige andre ved, bestyrelsen er under "angreb", så kan du nok godt gå ud fra, de også selv ved det.

2) De ville vel bare bære ved til bålet, hvis de svarede igen, og ud fra dit indlæg at dømme, så er det ikke alment kendt, hvem de er. Hvorfor så gå ud til offentligheden?

(Jeg kender ikke den nævnte del af sagen!)

Ting vi skal af med

Nyt og brugt børnetøj - og meget andet. :)

0
2
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-06-2013 11:47

Guest : Om de ved hvad de bliver beskyldt for er vel ikke til at vide.

1) Hvis sagen er kendt af utallige andre, som ikke er blandet ind i sagen (inkl. dig fx ;o)), og disse utallige andre ved, bestyrelsen er under "angreb", så kan du nok godt gå ud fra, de også selv ved det.

Jeg er blandet ind i sagen,da det er mig der overtog æslet Mathilde efter kredsformanden,så jeg er helt inde i sagen.

Det jeg vil HVIS jeg kan finde frem til hvem bestyrelsen var,er at høre deres side af sagen,og så krydse alt hvad krydses kan for at de vil hjælpe mig med yderligere beviser for at kredsformanden havde ansvaret for Mathildes tilstand.

Dorte.

Søger folk der er kommet på Lindved Højby ridecenter og har set æslet derude

2
0
Svar på denne tråd

Fair nok
Forfatter: 
Dato:  12-06-2013 15:15

Ved DB, hvem de beskylder for at være årsagen til æslets lidelser? Kan de evt. sætte navn på?

Hvilken rideskole var det? Kan der være tidl. medlemmer herinde?

Jeg spurgte ikke for at være "på tværs", men simpelthen fordi jeg ikke kan forestille mig, at de berørte ikke godt selv ved, de er under anklage, men at det ikke er værd at stå frem for så at skulle kæmpe mod DB. ;-)

Jeg misforstod det derhen, at du ville have ud i det åbne, hvad deres forklaring var. Det er selvfølgelig mere diskret, hvis det kun er dig personligt, der skal have deres side af sagen.

Ting vi skal af med

Nyt og brugt børnetøj - og meget andet. :)

1
0
Svar på denne tråd

Måske DRF
Forfatter: 
Dato:  12-06-2013 16:20

Kan være behjælpelig eller distriktet rideskolen hørte under, det var der jeg selv ville henvende mig

Mangler du reg.smed? Kig på min præsentation.

Mvh Charlotte der kun ytrede sin mening, velvidende at andre har en anden.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider