God eftermiddag ænder 
Jeg har alle dage, farvet bryn SELV, da jeg har meget lyse bryn, og kan bedst lide, at plukke og farve selv.
Igår, skulle jeg have farvet vipper, og vokset bryn-dun, også tænkte jeg, at hun kunne prøve og farve dem - det kunne vel ikke gå helt gal?
Øh, JO.... Jeg fatter ikke, at man kan være så dum. Hun havde lavet 2 STORE skovsnegle, PLUS farvet dunene også. (Forestil jer lige, et mega kæmpe mærkeligt deform bryn!?) - Og så bad jeg om BRUN, hun tog sort.
Jeg var helt panisk for hun har lige ødelagt mine bryn, jeg har brugt 2 år på at gøre pæne!! Mht fylde og formen !!!! 
Jeg skyndte mig at køre hjem, i håb om at kunne redde dem.
Jeg har heldigvis en positiv indstilling til alt, og nogle gode trips i ærmet, så jeg tog en gammel tandbørste, kogte den så den var ren, også puttede jeg noget super godt make-up fjerner på uden parfume i. Også gnubede jeg stille og roligt over brynene i godt 10-15 min uden pause. Så tog jeg et varmt bad for at skylle makeup renseren af, også plukkede jeg dunene væk, og voila - smukke normale bryn igen!!
dog er der faldet et par hår af på det ene, men det ser man ikke, kum hvis man ved hvordan det så ud før. Men skidt! De blev super fine igen, og det havde jeg absolut ikke troet!! Havde ellers en plan B om at barbere dem af, hellere det end at ligne en kæmpe sort deform snegl !

Andre der har haft en så uheldig oplevelse som mig..?!?