Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At få farvet bryn - Skrækhistorie!
Forfatter: 
Dato:  08-06-2013 16:25

God eftermiddag ænder :D

Jeg har alle dage, farvet bryn SELV, da jeg har meget lyse bryn, og kan bedst lide, at plukke og farve selv.

Igår, skulle jeg have farvet vipper, og vokset bryn-dun, også tænkte jeg, at hun kunne prøve og farve dem - det kunne vel ikke gå helt gal?

Øh, JO.... Jeg fatter ikke, at man kan være så dum. Hun havde lavet 2 STORE skovsnegle, PLUS farvet dunene også. (Forestil jer lige, et mega kæmpe mærkeligt deform bryn!?) - Og så bad jeg om BRUN, hun tog sort.

Jeg var helt panisk for hun har lige ødelagt mine bryn, jeg har brugt 2 år på at gøre pæne!! Mht fylde og formen !!!!

Jeg skyndte mig at køre hjem, i håb om at kunne redde dem.

Jeg har heldigvis en positiv indstilling til alt, og nogle gode trips i ærmet, så jeg tog en gammel tandbørste, kogte den så den var ren, også puttede jeg noget super godt make-up fjerner på uden parfume i. Også gnubede jeg stille og roligt over brynene i godt 10-15 min uden pause. Så tog jeg et varmt bad for at skylle makeup renseren af, også plukkede jeg dunene væk, og voila - smukke normale bryn igen!! :D dog er der faldet et par hår af på det ene, men det ser man ikke, kum hvis man ved hvordan det så ud før. Men skidt! De blev super fine igen, og det havde jeg absolut ikke troet!! Havde ellers en plan B om at barbere dem af, hellere det end at ligne en kæmpe sort deform snegl !

Andre der har haft en så uheldig oplevelse som mig..?!?

0
0
Svar på denne tråd

sdgsdggds
Forfatter: 
Dato:  08-06-2013 17:47

Åh gud, skovsnegle er det værste. Jeg tror, jeg var begyndt at græde, hvis det var mig.

Min naturlige brynfarve passer godt til min hud- og hårfarve, så jeg tyer ikke til farvning. Dog kunne jeg godt få brugt, at få dunene væk. Jeg tør bare ikke! Tænk hvis man ødelagde sine fine bryn :o

- Har du ikke et billede, pretty please? :D

- Krølfrit Silke

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-06-2013 18:05

Hvis man nu siger ja, får vi så et billede

Belinda

"Tag ikke livet så alvorligt. Du slipper alligevel ikke levende fra det"

Citat : Van Wilder

Lyst til en hyggelig aften med veninderne? Prøv med et partylite homeparty, håndlavede stager og milj ...

1
0
Svar på denne tråd

Hø hø......
Forfatter: 
Dato:  09-06-2013 18:01

I måtte MEGET gerne få et billede, hvis jeg havde haft taget et. Det gjorde jeg ikke!

Heldigvis, fik jeg dem reddet, nu er de pæne og normale igen! Dog på venstre bryn, mangler der et par hår i midten, som hun åbenbart fik vokset væk :(

Super træls oplevelse, især når det skulle være ens første gang.

Jeg vil derfor råde jer til, at vælge en der har forstand på at farve bryn, og virkelig forklare hende, hvordan man vil have det.

Go søndag!

0
0
Svar på denne tråd

Jeps!.
Forfatter: 
Dato:  10-06-2013 07:02

Jeg tænkte også en dag - det kan min frisør da lige ordne! Ehm nej! De blev også store og MØRKE! Og jeg har lyst hår og lys hud - jeg lignede et monster!

Men heldigvis er min fætters kæreste kosmetolog så ringede panisk til hende og hun fiksede det - siden det er det kun hende der får lov og hun advarer mig altid hvis de er lidt mørkere end sadvanligt - som F.eks. Her om sommeren ;)

Hilsen Celia

Sieze the day!

Hellere fortryde noget man gjorde, end noget man aldrig fik gjort.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-06-2013 08:21

Jeg farver bryn selv også, bruger en brun-sort, der skal sidde i ca 6-8 minutter. Voila, flotte bryn.

Har aldrig fået dem rettet eller farvet af en "professionel", og nu tør jeg da ikke

Har dog en enkelt gang, ikke nået at fjerne farven før den havde siddet der i 13 minutter + jeg farvede hår! Begge dele var en katastrofe, og jeg FORTRØD!!

Brynene var sorte og så tykkere ud end normalt (skovsneglen!), og håret skulle ha været brun med rød skær, det var sort med gråligt skær

Jeg lignede mildest talt en heks! Nu har solen heldigvis bleget håret så det røde er kommet lidt mere frem, og brynene er dulmet så meget i farve at jeg nu har farvet dem igen (denne gang KUN 5 minutter!)

Men næste gang garnet skal under behandling, bliver det med en udtrækning og en rød-brun bagefter! :)

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

Mangler du bilen til stævner?
Så er der her en mulighed:

Nissan Terrano II 2.7 Diesel
Skriv for info ;)

0
0
Svar på denne tråd

Hvad...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2013 23:44

for nogle brynfarver bruger I?

Min skal da kun sidde 1 minut.

Bruger sort da jeg også farver håret sort.

Jeg lader ALDRIG andre røre mine øjenbryn. De bliver aldrig helt rigtige. Min frisør overså altid et par stykker, som så sad og strittede.

Så nu plukker og farver jeg selv. Har fornylig også fået lov til at plukke min mors, da jeg heller ikke syntes, at frisøren gjorde det grundigt nok, og hun er da også mere tilfreds med det, jeg laver på hende.

0
0
Svar på denne tråd

7898789
Forfatter: 
Dato:  11-06-2013 00:22

Hvorfor farver i bryn?

Jeg tænker at hvis man er lyshåret, skal man vel have lyse bryn, eller hvad?

Man kan også bare skaffe en lysbrun make up blyant, og farve meget forsigtig og børste dem forsigtigt bagefter med den lille børste der ofte sidder på hætten af blyanten. Man skal bare passe på det ikke ser tegnet ud. Derfor jeg siger forsigtigt.

Så slipper man i det mindste for at en inkompetent frisør fucker det up, og man spare en masse knaster.

Hvis hvaler kunne skrige, havde hvalfangsten være stoppet for meget længe siden.

1
0
Svar på denne tråd

Øjenbryn
Forfatter: 
Dato:  11-06-2013 09:17

Jeg farver og plukker også selv, det er klart det nemmeste, og så vej jeg hvordan resultatet bliver.

Engang som teenager for maaange år siden skulle jeg prøve noget henna-noget. Jeg er rødhåret i forvejen, men som teenager skal man jo ofte overdrive lidt. Så jeg havde købt noget naturligt hennafarve (ikke pulver men færdig farve), og tænkte "Lad mig da også farve øjenbrynene, så de passer".

De blev RØDE, er du så færdig! Jeg kan huske at jeg gik ind i stuen for at vise min mor dem, mens hun snakkede i telefon. Hun gik fuldstændig i stå i samtalen og sad bare med åben mund. Siden droppede jeg hennaen. :-D

Jeg bruger Hanne Bang sort-brun, og lader den sidde 5-6 minutter.

Rebecca V, jeg farver bryn og bruger mascara (det er så upraktisk at skulle have farvet vipper hos frisøren hver måned) fordi der ellers ikke bliver noget kontrast i mit ansigt. Lys hud og ingen farve på vipper eller bryn, så spørger folk om man er syg eller træt. Med en diskret farvning af vipper og bryn får ansigtet mere karakter, og hvis det gøres ordentligt, så bemærker andre ikke, at det er farvet. Man kan godt gøre som du siger, det gør jeg selv i perioder, men det er nemmere det andet.

Lene

Kursus i væveteknik på gamle væve og salg af unikaprodukter: http://www.lilartessere.it

0
0
Svar på denne tråd

Skovsnegl?!
Forfatter: 
Dato:  11-06-2013 16:02

Det har jeg da altid lige efter farvning. Jeg lader farven sidde ½ times tid, og indtil jeg har taget et bad, så ser det lidt voldsomt ud da dun og omgivelser også har fået lidt farve, men det går altså væk ved første bad efter.

Hvordan får man sine øjenbryn perfekte i fylde? Form forstår jeg, men ikke fylde. Desværre har jeg arvet min farfars meget lange, men ikke ret tætte øjenbryn. De er altså ret svære at styre. Hvad værre er fulgte der ikke lange vipper med i de gener

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Brun katastrofe
Forfatter: 
Dato:  14-06-2013 19:43

Du fortalte hende forhåbentlig, hvor stor en brøler hun havde lavet?

Hun bliver vel aldrig bedre af tavsheden...

NUMSEFISKEN

Min blog:

http://fridaspeach.wordpress.com/

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-06-2013 23:16

Min erfaring siger mig at frisører ikke kan finde ud af det, men kosmetologer er super gode til det.. :-) Prisen er omkring det samme.

sagde Katrine S. Hermansen

Med hestene:

Faralae II

og

Farolero KSH

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider