Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Endelig bbh
Forfatter: 
Dato:  03-06-2013 22:31

Go aften kære ænder!

Jeg har i dag startet ny underviser og endelig følte jeg dét var det jeg har ledt efter. Min hest og jeg virkede til at vi havde oplevelsen sammen... Det var en absolut succes! Jeg har prøvet flere forskellige undervisere, men i dag føltes det bare rigtig.

Bbh underviseren var så meget obs på min hest, og jeg følte jeg gjorde det rigtige for min dejlige hoppe!!!

Jeg var bare nød til at dele med jer, jeg har arbejdet på at please min hest nu på 4 år, ( og hun også mig)

det var bare så så rigtig !! Nu kan jeg endelig nyde ridning gen på min lille damp hest som jeg har ventet så længe på, kan slet ikke vente til næste time :-)

Jeg kan slet ikke få armene ned... :-)

Det var dagens 3 gode i 1 :-) :-) :-)

fortsat rigtig god aften til jer alle

:-)

9
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-06-2013 11:19

Dejligt, når man rammer den hest rigtige fornemmelse

0
0
Svar på denne tråd

Fantastisk
Forfatter: 
Dato:  05-06-2013 20:52

Det lyder da bare rigtig dejligt.

Det er ikke noget bedre når man har fundet den rette underviser.

Må man spørge hvem det er du får undervisning af?

Vh Maria

Opstaldning i lækker stor udeboks i Veksø Sjælland tilbydes

Se mere på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  05-06-2013 21:16

Mange tak begge to :-)

ja set er en helt fantastisk fornemmelse at have finder det det føles at være rigtig. Jeg har læst meget om blue berry Hill og søgt at finde det her i Odense og så var jeg heldig at se det var plads til nye elever.

Min nye underviser hedder Merete , kan ikke lige huske hendes efternavn lige nu, men det håber jeg da jeg lærer hen af vejen.

Jeg har som sagt ventet i laaaaaang tid til at finde noget min hest trives med og hvad jeg som rytter finder iorden , og jeg glæder mig bare så meget til at komme videre og gøre det godt for min hest!!

Ride min lille fis op på den rigtige måde, så hun ikke kommer i den trælse situation som hyssen er i :-)

1
0
Svar på denne tråd

dejligt at høre
Forfatter: 
Dato:  16-06-2013 19:22

Dejligt at høre I kunne bruge det, I gjorde det også rigtig godt begge to, jeg glæder mig til at komme igen :)

Merete

BBH basisinstruktør - undervisning tilbydes på Fyn

Se mere på min hjemmeside: www.stenner.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider