Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Yoga -succes
Forfatter: 
Dato:  23-05-2013 22:36

I tråd med en anden tråd (haha) om succes med at løbe må jeg altså lige juble lidt over en rigtig succesoplevelse til min yogalektion i dag. :-D

Jeg begyndte at dyrke yoga for 3 år siden uden nogensinde at have prøvet det før, og uden nogensinde at have været specielt smidig (og jeg var næsten 40 år... ). Og selvfølgeig har der været forberinger løbende, men idag skete der hele tre ting, som bare fik mig til at tænke Waow, det var noget!

1. Siddende med benene spredt helt ud, mens man holder fast i anklerne og med ret (!) ryg læner sig frem og ned, så langt som muligt. Bum, jeg kunne sætte hagen i gulvet!

2. Det lykkedes mig at lave denne og holde balancen i 10 sekunder:

Billede

og endelig 3. Hovedstand. Det har taget mig 2 år at nå til at kunne lave den uden hjælp. Og uden en mur at læne sig op af, bare midt på gulvet. Det sværeste er faktisk at komme op på hovedet og ned igen i en kontrolleret bevægelse. Og overvinde frygten for at falde, når man står der oppe. Men nu lykkedes det til fulde i dag, og jeg er faktisk rigtig stolt! Sådan:

Billede

Ok, jeg er færdig med at prale! :-D

Andre der dyrker yoga her?

Lene

Kursus i væveteknik på gamle væve og salg af unikaprodukter: http://www.lilartessere.it

11
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-05-2013 08:07

Hvor er det sejt!

Jeg gør det sporadisk, særligt hvis jeg har ondt i ryggen eller bækkenet, og det er super fordi jeg i mit "program" samtidig får lavet de øvelser jeg har fået af kiropraktor og fys ;-)

men at få dem lavet fast er jeg ikke så god til

Med venlig hilsen

Janni

1
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-05-2013 17:40

@!#$ du er sej! Du kan godt være rigtig stolt af dig selv

0
0
Svar på denne tråd

1'eren er lidt sej.
Forfatter: 
Dato:  24-05-2013 17:42

- den tror jeg aldrig jeg kommer til at kunne, og jeg er også bange for at det ikke er ansigtet det gør mest ondt i hvis det lykkes at vælte forover, så jeg nægter at prøve.

2'eren bliver jeg lige nødt til at prøve ude på terrassen lige om lidt (så måske bliver det her mit sidste HN-indlæg ), 3'eren kan jeg godt.

Men Lene, der mangler bevis for din påstånd. Så du bliver nødt til at smide nogle billeder ind, helst iført en lille blomstret bikini, evt. uden blomster.

1
0
Svar på denne tråd

Yoga..
Forfatter: 
Dato:  25-05-2013 17:28

Buhl,

det er godt med dig, det er overhovedet ikke bikinivejr, hvor jeg befinder mig, der er 9 grader og regn! Så den blomstrede bikini må du drømme om lidt endnu. ;-)

Hvordan har næsen og panden det i dag? Hvis vi ikke hører fra dig, må vi gå ud fra at eksperimentet ikke lykkedes. :-D

Lene

Kursus i væveteknik på gamle væve og salg af unikaprodukter: http://www.lilartessere.it

0
0
Svar på denne tråd

Ånd bare
Forfatter: 
Dato:  27-05-2013 21:53

lettet (eller skuffet, efter smag&behag) op, jeg overlevede.

Den dårlige nyhed er at jeg ikke klarede 10 sekunder, den gode nyhed er at det meste af flisemønstret ifølge lægen vil være væk om en uges tid.

Nå ... tilbage til drømmeriet ....

1
0
Svar på denne tråd

Jeg ånder
Forfatter: 
Dato:  29-05-2013 22:44

..lettet op, Buhl, for jeg ville virkelig ikke undvære dine drømmerier eller spekulationerne om hvilket mønster dine fliser mon ligger i og om din næse er nogenlunde intakt.

L.

0
0
Svar på denne tråd

Det var nu heller ikke
Forfatter: 
Dato:  01-06-2013 18:27

møntet på dig, Lene, men nogle andre herinde. Hvad fliserne angår overvejer jeg at tage entré - de er nu en komplet miniature-kopi af Marianer-graven, omend uden vand pt. Vejret er nemlig godt. Bikini-vejr, faktisk (tror jeg - jeg har ingen bikini, så det er en slags approximering). HINT HINT HINT?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider