Jeg har haft extensions i mange år efterhånden. Jeg plejer at flette det om natten for at passe på det. Men jeg er ved at være træt af at mit hår har bølger og jeg ikke kan glatte det ordentligt ud uden at vaske det.
Hvordan passer i andre på jeres extensions om natten? :-)
Sussie Lund
R.I.P Prinsesse-hest!
Du vil aldrig blive glemt! <3
Søger hest at ride i Horsens området. Se min annonce her på heste-nettet.
de dage jeg ikke gad flette mit samlede jeg det i en heste hale, og så samlede det 2 steder længere nede i håret også (nu kommer det selvfølgelig an på længden, men jeg havde 60 cm.) så det ligesom bare var samlet hele vejen ned.
men syntes fletninger er det bedste. og det er også rarest at sove med. jeg havde aldrig problemer med at få det glat