Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At læse kærestens sms`er...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2013 12:38

ekstrabladet.dk/112/ article1968602.ece

Har vi jo faktisk hørt herinde flere gange, at folk har gjort. Men nu har der rent faktisk været ført en sag på den slags.

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Og Katho vaps 14/7 2011 - 19/9 2012

Jeg savner og elsker jer

Nordjysk dyreredning v/ Sysser

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-05-2013 13:03

SÅ skulle de nok ikke være sammen alligevel.

Jeg undrer mig altid over disse historier - hvorfor er folk sammen hvis de ikke stoler på hinanden og ligefrem er klar til at trække den anden i retten?!

Jesus christ... Der er så mange gode mænd og kvinder derude, man hører bare altid om de forhold hvor jeg synes det er skørt man er sammen.

KOMMUNIKATION, mennesker :) det er nøglen til ethvert forhold, og det har disse mennesker vidst glemt.

Havde jeg den slags mistanker, havde vi da sat os ned og snakket om det osv.

Mvh. Sophie (:

stud.med.vet

4
0
Svar på denne tråd

Hvorfor ikke?
Forfatter: 
Dato:  07-05-2013 15:14

Ja, kommunikation er godt, men giver det dig nødvendigvis sandheden?

jeg kommer ALDRIG til at stole blindt på andre mennesker ..

- Anne Mikkelsen -

Heste er ikke mere skrøbelige end vi gør dem!

Stamtavlen afgører ikke hestens potentiale

- det gør rytterens dygtighed!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-05-2013 19:17

Hos os, ser vi da hinandens sms-er.

Med det menes, at hører den ene ikk sintlf-sms, så kikker den anden da lige - kunne jo være det var vigtigt.

Vi har intet at skjule, læser da også hinandens mail, hvis det er.

MVH.

Betina

3 shetlandshingste(født 2010), 2 sorte på 80 og 85 cm og 1 rød på 95 cm sælges billigt til gode hjem. Går sammen i løsdrift.

Har opdateret hestepas/fuld stamtavle.

Flere salgsponyer på w ...

1
0
Svar på denne tråd

Sikke noget
Forfatter: 
Dato:  07-05-2013 22:49

Min kæreste og jeg læser aldrig hinandens sms'er. Vi har aldrig talt om det, og jeg er sikker på han tror mine sms'er er lige så kedelige som jeg tror at hans er. Mine sms'er ER også kedelige. Det er altid noget praktisk hurtigt med mine venner, og sådan tror jeg også det er med hans sms'er. Desuden er det fysisk umuligt for sådan en som mig, at finde rundt i hans telefon. Han har sådan en smart telefon der kan en masse jeg ikke forstår. Hver gang jeg skal låne hans mobil hvis jeg ikke har taletid på min egen, så skal han trykke nummeret for mig. Jeg kan ikke engang lægge røret på når jeg er færdig med at snakke.

Hvis jeg skulle blive i tvivl om min kæreste er utro eller ej, så ville jeg tage en snak med ham. Jeg kender ham så godt, og han er verdens dårligste løgner og det er jeg også.

Vi er begge vægte, og vi orker ikke al den ballade med utroskab.

Jeg ved min kæreste synes det er for besværligt og nytteløst at gå og flirte eller være utro, og jeg orker heller ikke den slags.

Hvis jeg nu havde en kæreste der læste mine ellers kedelige sms'er, så ville jeg da aldrig anmelde det til politiet.

At spilde polititets tid med sådan noget pjat. Hende som gjorde det, er da en torsk. Gå dog istedet fra kærsten, frem for at være utro og bagefter anmelde ham for at lave et lille dediktivarbejde for at få klarhed. Come on.

Hvis hvaler kunne skrige, havde hvalfangsten være stoppet for meget længe siden.

1
0
Svar på denne tråd

Vores mobiler
Forfatter: 
Dato:  08-05-2013 07:30

er heller ikke private herhjemme

Vi kan til enhver tid kigge i -eller bruge hinandens mobiler.

Det samme gælder mail, facebook og lign.

Jeg finder det mærkeligt at man i et forhold har så private mobiltelefoner at ens partner gennem eks. 2 år ikke må røre den andens mobil....

God regnvejrs dag

2
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  08-05-2013 09:13

Hverken jeg eller min mand har noget at skjule for hinanden, så vi kan kigge når vi har lyst... At vi så heller ikke er interesseret i det er jo en anden sag...

Desuden mener jeg at det eneste rigtige er at man afslutter et forhold før man begynder på noget nyt... Har ingen respekt for dem der ikke kan finde ud af det, da alternativet er virkelig sårende...

Perle

Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider