Min kæreste og jeg læser aldrig hinandens sms'er. Vi har aldrig talt om det, og jeg er sikker på han tror mine sms'er er lige så kedelige som jeg tror at hans er. Mine sms'er ER også kedelige. Det er altid noget praktisk hurtigt med mine venner, og sådan tror jeg også det er med hans sms'er. Desuden er det fysisk umuligt for sådan en som mig, at finde rundt i hans telefon. Han har sådan en smart telefon der kan en masse jeg ikke forstår. Hver gang jeg skal låne hans mobil hvis jeg ikke har taletid på min egen, så skal han trykke nummeret for mig. Jeg kan ikke engang lægge røret på når jeg er færdig med at snakke.
Hvis jeg skulle blive i tvivl om min kæreste er utro eller ej, så ville jeg tage en snak med ham. Jeg kender ham så godt, og han er verdens dårligste løgner og det er jeg også.
Vi er begge vægte, og vi orker ikke al den ballade med utroskab.
Jeg ved min kæreste synes det er for besværligt og nytteløst at gå og flirte eller være utro, og jeg orker heller ikke den slags.
Hvis jeg nu havde en kæreste der læste mine ellers kedelige sms'er, så ville jeg da aldrig anmelde det til politiet.
At spilde polititets tid med sådan noget pjat. Hende som gjorde det, er da en torsk. Gå dog istedet fra kærsten, frem for at være utro og bagefter anmelde ham for at lave et lille dediktivarbejde for at få klarhed. Come on.