Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ang. flytning bevilling fra kommune
Forfatter: 
Dato:  21-04-2013 12:20

Hej Allesammen:)

......Eller dem der ikke er ude og nyde det dejlige vejer;)

Jeg har et spørgsmål ang. flytning til en sagsbehandler......, hvis her er sådan en, eller hvis nogle andre har erfaringer inde for dette her.

Kort fortalt:

Jeg har en datter med Asperger, som har ´fået bevilget et efterskole ophold (10 kl)efter sommerferien, samtidig har jeg måske lige fået muligheden for,at kunne flytte ned på jorden og bo igen (bor på 2 sal nu) og det vil jeg jo rigtig gerne. Men det nye hus ligger i en anden kommune.....

Spørgsmål:

Hvordan er vi stillet i forhold,til min datters bevilling til det efterskole ophold.

Hvis vi flytter kommune, frafalder bevillingen så?

Highland Pony

Man er vel Skotte

I live in a House, But I'm home IN THE SADDLE

(Sitat: En anden)

0
0
Svar på denne tråd

Umiddelbart...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2013 13:50

Tror jeg det ikke. Men som kommune er man jo aldrig vild med at betaæe til nogen der ikke længere bor i kommunen. Men du har vel en skriftlig afgørelse på, at de har bevilget det. Og den kan man ikke sådan bare trække tilbage.

Men prøv og ring og hør ad i morgen :)

- Malle :)

0
0
Svar på denne tråd

Bevilling
Forfatter: 
Dato:  21-04-2013 14:12

Jeg er bange for at bevillingen "tilhörer" kommunen Men pröv at smid spörgsmålet ind her:www.facebook.com/groups/ 127438447313950/?fref=ts

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-04-2013 16:09

Jeg mener at den nye kommune skal lave en ny bevilling. De kigger så papirerne fra den gamle kommune igennem, og vurdere ud fra det.

Men tror ikke der vil være et problem, når du har fået det bevilget en gang før.

Men prøv at ringe til den nye kommune og spørg dem ad :-).

Vh Mette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider