Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

løn som staldmedhjælper
Forfatter: 
Dato:  19-04-2013 08:38

inden dette bliver slette vil jeg bare gøre opmærksom på at dette ikke er en annonce, men en ide jeg overvejer og derfor har nogle spørgsmål.

vi overvejer at få en ansat på vores araber stutteri, det ville skulle være sådan at den ansatte skal bo sammen med os i huset osv..

der ville nok være omkring 2-3 timers arbejde om dagen, ved staldarbejde og/eller ridning/håndtering af hestene. evt. hjælp til kåringer, dyrskue osv..(enten som rytter eller hjælper).

jeg tænker at det måske kan kombineres med et studie, da det jo ikke er fuld tid.

Det vil være muligt at medbringe sin egen hest.

men så er det jo jeg tænker løn udover kost og logi... hvad skal sådan en løn være? er der en minimum for sådan et job?

og ville der overhoved være nogle der kunne syntes sådan et job var noget?

kom meget gerne med indput.

hilsen kristina

Pony rytter søges.

nu med salg af Besterly heste foder - billigt kvalitetsfoder...

OX Araber hingsten MB Karatt tilbyder bedækning 2013

www.helleruphus-hesteavl.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-04-2013 09:01

Jeg har et studiejob som staldmedhjælper. Jeg lukker heste ud, giver vand/wrap på foldene, ordner bokse og engang imellem hjælper jeg med at træne hestene. Jeg får 110 kr i timen - og det er uden kost og logi. Tilgengæld kan jeg deltage i diverse arrangementer/kurser på rideskolen gratis

Jeg er ihvertfald rigtig glad for mit job. Det er super hyggeligt at kunne kombinere ens interesse for hestene med et studiejob

Sascha

Sani Cheval & Halimah Bint Ibriiz OX

Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:

sh-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

super...
Forfatter: 
Dato:  19-04-2013 09:50

tak, for svar.

de 110kr. i timen er det så med ferie penge osv...

hilsen kristina

Pony rytter søges.

nu med salg af Besterly heste foder - billigt kvalitetsfoder...

OX Araber hingsten MB Karatt tilbyder bedækning 2013

www.helleruphus-hesteavl.dk

0
0
Svar på denne tråd

Heste jobs
Forfatter: 
Dato:  19-04-2013 12:35

Jeg tror der er mange der vil være, villige til at tage sådan et job....., hvis det kan kombineres med skole, og I har hjemme i nærheden af gode uddannelses muligheder.

Jeg skal ikke gøre mig klog på lønforholdene......., men er det med kost og logi samt egen hest med hø,halm og foder inkl. så tror jeg ikke, at lønen kan være så forfærdelig høj igen.

Taler vi sort så er det nok 3000-3500 kr pr. mrd + alt det andet. En der studere får jo også SU, og bor personen hos jer er det en udeboende SU......

Så der skulle nok være lidt, at leve for og spare op af.....

Highland Pony

Man er vel Skotte

I live in a House, But I'm home IN THE SADDLE

(Sitat: En anden)

0
0
Svar på denne tråd

123...
Forfatter: 
Dato:  19-04-2013 13:30

Den gang jeg arbejdet sådan et sted, var det også med kost og logi. Da jeg købte pony fik hun så stå der gratis. Jeg boede som en del af familien, og der blev lavet aftensmad, vasket tøj, kørt steder dersom jeg skulle det. jeg fik 1000kr i måneden, og det synes jeg var helt fint. Jeg hadde jo ingen udgifter.

Jeg har så også arbejdet et andet sted, hvor jeg kun fik et værelse og en staldplads. Jeg skulle købe ind, lave mad, vaske tøj, holde rent. Alt det der følger med at bo for sig selv. Og så skulle jeg i tilleg være på arbejd i stalden hele dagen og gøre alt mulig der ude alene. Jeg fik 4000 i måneden, og det synes jeg var alt for lidt, da jeg brugte rundt de 3500-4000 i mnd på mad og alt andet der følger med. Og der var ingen hjelp at hente fra dem jeg arbejdet ved. Jeg var ikke så lenge her.

Alltid med en

Appaloosa

Berta - Shetlænder/Islandshest hoppe 2003. Søger rytter

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012. Søger part

Skrivefejl? Ret mig gerne, jeg er nordmand.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider