Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Buffet..
Forfatter: 
Dato:  13-04-2013 14:48

Hej alle :-)

Min pige skal døbes her til sommer, og jeg har besluttet at maden bliver noget buffet noget..

Er dog i tvivl om jeg skal køre "den store" buffet med forskellige salatter og kød, eller om jeg skal ta "den lille" med forskellige helt færdige små hapsere, så folk ikk selv skal til og smøre eller andet..

Er der nogen der har nogen erfaring for, hvad der evt vækker mest glæde hos gæsterne, og hvis det er den lille, er der så nogle, der har nogle gode forslag til små hapsere..??

Både til børn og voksne..

Har allerede selv en del ting til begge buffetter, men måske i lige ligger inde med det jeg lige mangler :-)

Knuss Mette

0
0
Svar på denne tråd

Et fuldt måltid
Forfatter: 
Dato:  13-04-2013 17:20

eller små hapsere.

Hvornår er gæsterne der?

Der skal laves mange små hapsere hvis folk er der omkring spisetid, så er de jo sultne :)

Hvis det foregår mellem 13.00 og 16.00 er hapsere fint men hvis det er mellem 13 og 20.00 så bliver folk jo sultne :)

Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd

Buffet
Forfatter: 
Dato:  13-04-2013 18:05

Vi vil være færdige i kirke omkring kl 12, og kirken ligger ikk så langt væk.

Med små hapsere tænker jeg lakseruller, tarteletter osv., og med den "store" tænker jeg forskellige salatter, flødekarfofler, kød til grillen osv..

Knuss Mette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider