|
|
| Er den nu gal igen? Ofir,Forum,Godmail |
|
|
Eller er det bare min computer og iPad? Jeg kan ikke logge ind på min Ofir mail igen igen igen igen igen igen.....  Er der andre med Ofir, Forum, Godmail (ja "kært" barn har snart mange navne!), der heller ikke kan komme ind? Det ligner, den er ved at logge ind, når jeg taster kode, men efter lidt tid, vender den tilbage til startsiden, hvor jeg skal taste kode igen. Suk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jup, der har været problemer med lortet stort set hele dagen, jeg har kun kunne komme på et par gange, efter timers forsøg.. Overvejde faktisk at spørge om det samme herind, men tænkte at folk snart ville blive trætte af mine "Ofir klage beskeder" 
For where your treasure is, your heart will be also. Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM. Send pb for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Altid noget, det ikke bare er her hos mig. Men altså.. En ting er, at jeg er træt af, at det ofte ikke virker. Jeg er endnu mere træt af, at der aldrig bliver informeret om det fra Ofir, Forum, Godmail, Søndagsavisen eller hvem der nu lige ejer vores emails på det pågældende tidspunkt De kunne da lige lave en kommentarboks om, at de har problemer og forventer det rettet kl. xx? Dårlig service altså 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddd |
|
|
Siger en ting og en gang mere; gmail 
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean Kat II stabil allround pony til salg. Kontakt for INFO!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overvej |
|
|
Jeg vil ligesom Sandra foreslå gmail - nøj, hvor den fungerer godt! Jeg har gjort sådan at mine mails hos ofir, forum, godmail, whatever bliver sendt til gmail - i en specifik mappe, så jeg hele tiden har styr på dem, og så skal jeg bare huske en sjælden gang i mellem at se om ofir,.. virker, og ind og slette mails indtil max opnås  Jeg har aldrig et sekund fortrudt skiftet! Og at gmail samtidigt fungerer fantastisk på min telefon er bare et ekstra plus! Ofir,... gør jo nærmest det bedste de kan for at skræmme deres kunder væk!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg bøvler også med min god/ofir/forum-mail. Jeg kan ikke komme ind i min indbakke, da den kommer med en fejlmeddelse hver gang. Jeg har flere gange kontaktet deres support, men de har åbenbart ikke kunne udbedre fejlen endnu. Jeg har allerede en gmail, som jeg er rigtig glad for. Så når min godmail kommer op at køre igen, må jeg vidst hellere få omdirigeret mine mails til min gmail. Gider ikke bøvle med den dumme mail mere 
Sascha Sani Cheval & Halimah Bint Ibriiz OX
Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside: sh-foto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| luki.... |
|
|
Hvordan har du gjordt sådan at dine ofir mails bliver vidre sendt til din Gmail? Jeg bruger selv Gmail, men er afhængig af min ofir mail, da der er rigtigt mange ting jeg er tilmeldt (og ikke har styr på) der kun kender min ofir mail (Jeg har haft den i nok 15 år?) Hvis al lortet bare kunne blive automatisk vidresendt til min Gmail, ville mit liv være meget nemmere!
For where your treasure is, your heart will be also. Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM. Send pb for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Videresend |
|
|
I skal ind under "funktioner" - "indstillinger", og "avancerede funktioner" - her kan jeg videresende. (og nej, det kunne jeg ikke huske, men det virker her hos mig idag, så jeg kunne gå ind og se hvad jeg havde gjort )
Jeg har så valgt at videre sende til din gmail med "+ofir" mellem min mailadresse og @gmail.com, og derefter oprette en regel i gmail om at alle mails sendt til navn+ofir skal i en særlig ofir mappe jeg har oprettet. Det fungerer virkeligt godt! Mit eneste problem er at huske, at få ind på ofir og slette en gang imellem - der var brugt 85 % af min plads i dag...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
hmm... Hvor henne finder du "funktioner"? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| funktioner |
|
|
Dem finder jeg yderst til højre, lige oppe over den øveste mail, og besvar, videresend knapperne. Der står min mailadresse, funktioner, hjælp og log ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg bruger også allerede gmail som min primære mail, det har jeg snart gjort i et par år. Men da jeg har haft min ofir mail i over 10 år, og altid brugt den til tilmelding til alt muligt, så er der mange steder, hvor jeg stadig har brug for den. Desuden har jeg længe brugt den til f.eks. ordrebekræftelser, fordi jeg ikke gider modtage nyhedsbreve fra virksomhederne efterfølgende på min primære mail. Overvejer ofte at slette den, men når det så går op for mig, hvor mange ting der skal rettes, før jeg kan slette den 100%, vælger jeg alligevel at beholde den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
ah ok, jeg skulle bruge det nye mailprogram (Hvilket ser grimt og uoverskueligt ud?!) men tak! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Okay, jeg tager lige en del af mit brok tilbage, for jeg har opdaget, at der rent faktisk findes et link med lille skrift ude til venstre, hvor der står "Driftstatus", hvor de rent faktisk har oplyst om, at der er problemer. Det er så bare kl. 9 i morges, de har skrevet det. Tænk, at det kan tage over 12 timer at få rettet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Det skal i simpelthen ikke finde jer i.. Jeg gentager blot: Gmail. Jeg VED godt skiftet kan være svært, når man er tilmeldt alt muligt på den gamle. Men så må man være systematisk. Lav en Gmail, og så for hver gang man tilmelder sig noget, så brug den nye mail. Hver gang i får fx et nyhedsbrev eller noget på ofir/whatever, så gå ind og sørg for at dét specifikke nyhedsbrev sendes til jeres nye Gmail. Det er umuligt at have overblik over alt det man er tilmeldt, men det gælder simpelthen om at tage det som det kommer, og så oprettet sin nye mail i systemerne efterhånden som man kommer i tanker om dem/ de dukker op. Det var forholdsvist nemt for mig, tror kun jeg var 16 da jeg skiftede over til Gmail, så så mange vigtige ting havde jeg ikke, men dog alligevel. Det koster tid at få en god mail op at køre, men hvor er det bare det hele værd. Nu kan jeg ikke huske hvor Google ligger på ranglisten over de største økonomier i verden, men i kan regne med, at de nok skal sørge for serverkapacitet - jeg har aldrig oplevet problemer med Gmail, jeg elsker det!  Og så har de et yderst effektivt spamfilter. Dette var en af grundene til jeg skiftede, havde nemlig Hotmail før, hvilket var meget plaget af spam og phishing. Så opret den konto, det koster ikke noget - og så langsomt få flyttet ting over og tilmeldt jeres nye mail, efterhånden som det kommer. Det kræver en periode hvor man bruger begge mails, men er sikker på i bliver glade for skiftet! Vi skriver 2013 - ingen skal finde sig i at ens mailserver er nede (igen!)
Mvh. Sophie (: stud.med.vet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie.... |
|
|
Ja, de har den der "driftsstatus" problemet er bare at man skal logge ind, for at se den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nielson: Jeg kan godt læse den, men er ikke logget ind  Men den er som sagt opdateret i dag kl. 9. Syntes da godt lige man kunne opdatere igen, når kontoret lukker. Bare noget a la "vi arbejder stadig på fejlen".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forum, ofir, whatever.. |
|
|
Jeg kan stadig ikke komme ind, jeg kan ikke engang komme til forsiden. Det er godt nok irriterende! Især når jeg lige har betalt for at få mere plads.. 
They tell us everything's alright, and we just go along. How can we sleep at night, when something's clearly wrong?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg kunne godt komme ind i morges og kan også her nu. Meget mystisk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har så ikke kunne komme på den siden i sidste uge, hvilket går mig bare lidt på nerverne hvis man kan sige det på den måde. Er i andre på igen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg havde "kun" problemer den ene dag i sidste uge. Der har heldigvis ikke været noget siden. I dag virker det også fint.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mærkeligt |
|
|
Jeg kan ikke engang få lov til at looke mig ind og jeg har en mail som jeg skal bruge derinde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andre??? |
|
|
Nu kan jeg logge ind men ikke åbne min mails?? Har biletter liggende for 8000 som skal printes ud!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hm, det virker heldigvis fint her hos mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Min virker heller ik og få svar fra dem, gider de ik. Ka komme ind ca 1 gang om ugen. Jeg super glad for, at jeg fik mig en Gmail omkring nytår, for det andet får jeg lange p*tter af. Er dog lidt træt af, at jeg ik ka komme ind og rydde op og hente mails jeg ska bruge, eller vil ha sendt videre. Jeg er en af dem der betaler for mere plads, så jeg synes det er VIRKELIG dårlig service!!! Efter 13 år, bye bye
Du må stå inde for det du får ud af livet, for der er ingen som går ud af livet i live Rambo Wug 155cm med 370g sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Det er godt nok mystisk, at der er så meget forskel. Jeg har nemlig ikke haft nogen problemer i dag overhovedet. Har været på flere gange i løbet ad dagen, både fra PC og iPad. Jeg var godt nok også blevet gal, hvis jeg ovenikøbet havde betalt for deres "service".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skrev... |
|
|
Jeg skrev faktisk en besked til dem, hvor jeg linkede til denne her tråd, for at gøre dem opmærksom på utilfredsheden - og jeg fik følgende svar tilbage: Hej,
Tak for din mail.
Jeg kan se i tråden at det drejer sig om Forum.dk.
Vi har overtaget domæmet fra forum, og vi bestræber os på at det samme ikke skal ske. Vi har optimeret vore servere, og fået nye udbydere tilknyttet, så det skulle meget gerne blive bedre inden for meget kort tid.
Med venlig hilsen Godmail - Support Det er da godt nyt! 
They tell us everything's alright, and we just go along. How can we sleep at night, when something's clearly wrong?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Eftersom dette er 3. skift, siden jeg oprettede min OFIR mail (som så flyttede til FORUM, som så blev til SØNDAGSAVISEN, som nu er blevet til GODMAIL), har jeg svært ved at tro på, at det bliver bedre, fordi der er kommet nye "ejere". Det er nemlig ikke blevet bedre ved de andre skift (nok snarere værre). Men man kan jo altid håbe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har ikke kunne komme ind i min indbakke siden 27. marts, hvor jeg skrev en besked til dem via support. De skrev tilbage efter ca. 1 uge, at de havde løst problemet. Det virkede 1 dag! Så var den gal igen. Nå, jeg skrev endnu engang til dem - efter en uge fik jeg svar, at nu var problemet løst. Men nej! Har så skrevet til dem 4-5 gange nu, og min mail virker stadig ikke. Den kommer frem med en syntax fejl hver gang, som gør at jeg ikke kan se mine mails. Jeg har prøvet fra flere forskellige computere og browsere. Det har ingen indflydelse. Så nu har jeg omdirigeret mine mails til min gmail, og så må jeg læse dem på den måde. Men, hvor er det altså enormt belastende, at de ikke kan få det fikset. Jeg er enormt glad for min gmail, der er aldrig problemer. Så alt bliver fremover tilknyttet den mail
Sascha Sani Cheval & Halimah Bint Ibriiz OX
Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside: sh-foto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|