Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kan han klare det?
Forfatter: 
Dato:  08-04-2013 15:03

Hej! Jeg har en ikke raceren shetlandspony som har fang Han er alt for tyk, men jeg vil gerne ride ham. (Så han kan tabe sig lidt) Hvad mener I? Kan min lille bølle klare det? Jeg vejer 32-34 kg. Han har ikke været redet meget lenge. Hvad tror I?

Jeg beklager hvis "om heste" er det forkerte sted at stille dette spørgsmål, men var i tvivl.

Gør livet til en fest, rid islandsk hest!

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  08-04-2013 15:14

Hvor høj er han?

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

Kat II stabil allround pony til salg. Kontakt for INFO!!

0
0
Svar på denne tråd

Gåture
Forfatter: 
Dato:  08-04-2013 15:19

Han ville nok have meget bedre af, at du gik / joggede nogle ture med ham - begynd i det små - så han ikke skal bære rundt på både sin overvægt og dig (selvom du er let som en fjer )

Alt er gedeben.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-04-2013 17:01

selvfølgelig kan en shetter bære 32-34 kg, hvordan skulle man ellers ride dem. Mine har redet på vores til de vejede 50 kg

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-04-2013 18:51

Jeg ville nok også mene de fleste shetlændere i nogenlunde form, kan bære rundt på de få kilo du vejer, men som en anden nok skriver, du skal nok starte ud med at jogge lidt med ham, indtil han er kommet i form og har smidt overvægten.. :)

For where your treasure is, your heart will be also.

Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM.

Send pb for info.

0
0
Svar på denne tråd

ikke for tung
Forfatter: 
Dato:  08-04-2013 19:30

Men lad ham lige tabe sig lidt først....

Hvad betyder det du skriver at han har fang?????? Hvis det betyder at han er forfangen, så bliver svarene nok MEGET anderledes

Hilsen Marlene

Med en lille prisesse :-)

Mathilde født d.25/8-2009

Wrap af god kvalitet, sælges på fyn

0
0
Svar på denne tråd

Mundkurv på!
Forfatter: 
Dato:  08-04-2013 23:42

Vores shetlands ting fik mundkurv på da hun gik på græs. I løbet af sommeren gik hun stille og roligt ned i vægt. Men jeg mener at du godt kan skridte nogen lange ture.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider