Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Den Blå Planet
Forfatter: 
Dato:  07-04-2013 09:10

Er der nogen herinde som har været en tur i/på Den Blå Planet?

Er det godt?

Godt?

Skidt?

0
0
Svar på denne tråd

Min bror har.-..
Forfatter: 
Dato:  07-04-2013 10:58

Min bror har, med hans tre unger. De havde alle en super dag derude. Det skulle helt klart være værd at se. han havde både en på 6, 11 og 17 med og alle fik noget ud af det. :)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-04-2013 11:21

Jeg var inde og se det inden det åbnede. Det er rigtig flot :)

Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

Den blå planet
Forfatter: 
Dato:  10-04-2013 00:34

Jeg var derinde torsdag i påskeferien med arbejdet ..

Vi havde selv snakket om herhjemme at vi ville ind og se det , en hverdag når der var faldet lidt ro på åbningen !

Det er blevet super flot derinde og kan slet ikke samlignes med det gamle - MEN , jeg havde glædet mig til store hajer ?? Så jeg blev gevaldigt skuffet over de hajer som var mindre end nogle af deres fisk.. Jeg havde via deres hjemmeside fået en eller anden idé om at der ville "almindelig" størrelse hajer , så skuffelsen var stor !

Vi stod i kø udenfor i time , men nu var det selvfølgelig også nyåbnet og i ferien , men tror dog stadig at man skal regne med en del mennesker i weekenderne ..

Mor til den fineste lille prinsesse Anna født d.11/1'12 <3

0
0
Svar på denne tråd

Den blå Planet
Forfatter: 
Dato:  11-04-2013 13:43

Jeg vil anbelde dig, at købe din/jeres billet online.

Det er både billigere, og I spare tid i køen, og kan gå lige ind :)

Highland Pony

Man er vel Skotte

I live in a House, But I'm home IN THE SADDLE

(Sitat: En anden)

0
0
Svar på denne tråd

tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  11-04-2013 13:51

Det er mega i orden - det er simpelthen så skønt at se så fine forhold for fiskene :-)

Det er meget anbefalelsesværdigt, gamle DK akvarium var ingenting sammenlignet med det nye.

PAAtvaers

0
0
Svar på denne tråd

Kø eller kø
Forfatter: 
Dato:  11-04-2013 16:57

Vær lige OBS på, at nogen gange er køen med folk der har forudbetalte billetter længere end den 'almindelige' kø. Jeg har siden den åbnede på dagligt basis skulle fortælle folk hvordan man kommer fra Lufthavnen til Den Blå Planet - og ikke bare danskere...

Men god fornøjelse - jeg har kun hørt godt om det fra folk der har været der.

0
0
Svar på denne tråd

Billetter
Forfatter: 
Dato:  12-04-2013 10:12

Jeg har lige en ekstra kommentar til det med at bestille billetten hjemmefra : det gjorde vi nemlig da det er nemmest for institutionen jeg arbejder for , og den kø var 3 gange så lang , som den kø hvor at folk først skulle købe billet i indgangen . Noget vi dog lagde mærke til at afspæringen imellem de to køer stoppede i vindfanget , det vil sige at folk blev blandet og vi kunne derfor lige så godt kunne ha valgt den korte kø til de folk der ikke havde købt billet og sparet ca en halv time i kø . Ikke at jeg selvfølgelig vil opfordre til snyd , men når det fungerede på den måde , var det jo alligevel lige meget :)

Mor til den fineste lille prinsesse Anna født d.11/1'12 <3

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2013 23:45

Jeg skal ikke der ind igen...

Køen var alt for lang, familier bliver skilt fra hinanden, da de lige pludselig lukker, fordi der er for mange mennesker... Og de udprintede billeter var VIRKELIG sværer at få til at virke, og Den Blå Planet fralægger sig jo et hvert ansvar, så vi var meget tæt på at komme til at betale dobbelt, hvis vi ville ind...

Gadaroben er ikke til at komme rundt i, hvis der er mere end tre mennesker...

4 dame toiletter, 4 herre toiletter og et handicap toilet er hvad jeg hunne finde - det er ALT for lidt...

Café'en havde ikke rigtigt noget der var værd at spise men det var godt nok dyrt...

Der var alt for få mennesker der vidste hvad kø-kultur er, og som forventede at man kunne forsvinde med en klapvogn... Eller folks uopdragne bæ-unger der bare maser sig frem...

Så vær så god at spilde dine penge på den tur... Jeg har gjort det en gang for meget, men der var desværre ikke nogen der fortalte mig om hvor dårlig en idé det var at tage derind, før jeg gjorde det... 144 kr. smidt ud i luften ... PUFFF...

Perle

Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
0
Svar på denne tråd

Blå planet
Forfatter: 
Dato:  13-04-2013 11:20

Jeg har også været derinde før det åbnede og var dybt imponeret. Jeg har endnu ikke set det færdige resultat, men glæder mig meget til det.

Jeg har med vilje ventet, da der har været enormt mange mennesker her til at starte med. Og jeg bor næsten lige ved siden af, så jeg smutter forbi en hverdag udenfor sæsonen, så jeg ikke skal derind sammen med resten af Danmark ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Glæder mig vildt!
Forfatter: 
Dato:  13-04-2013 17:37

Jeg glæder mig helt vildt til at komme ind og se Den Blå Planet, men jeg har ligesom andre tænkt tanken, at jeg ikke har lyst til at tage derind sammen med hele resten af Danmark.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider