Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Når kæresten dør..
Forfatter: 
Dato:  05-04-2013 09:45

Måske der stadig er nogen herinde der husker min historie - men kort ridset op:

D. 2. feb. 2009 dør min kæreste i et trafikuheld. Jeg var dengang 19 år og jeg var overbevist om, at han var manden i mit liv.

De seneste år har jeg forsøgt at gøre lidt hvor jeg kan for at nå ud til folk med min historie, da jeg selv oplevede at jeg var meget Palle alene i verden - forstået på den måde, at selvom jeg havde venner og familie omkring mig, så er der ingen der kender min situation.. Ingen sorggrupper der henvender sig til netop min situation.. Ingen bøger, artikler eller andet..

For et års tid siden lavede jeg en video med DR Tværs, som kan ses her: www.dr.dk/tvaers/problemer/selvmord/ at-miste/2012/05/17/min-kaereste-er- dod

Kort efter var jeg i Tværs på P3 og podcastet ligger her: www.dr.dk/tvaers/artikler/2012/05/ 21/tvaers-pa-p3-nar-kaerligheden- doer

Her er mit indlæg herinde fra dengang:

www.heste-nettet.dk/forum/1/2292754/ 2292754/

I morgen kommer der så en artikel om mig og min historie i EKSTRA - lørdagstillæg i Ekstra Bladet. Jeg synes måske Tværs har bearbejdet det lidt mere dybt, men vil alligevel reklamere lidt, så dem der har fulgt med har mulighed for at læse med i morgen :)

Nu er det over 4 år siden han døde. Om under en uge ville han være blevet 26.

Jeg tænker stadig på ham, savner ham og elsker ham for alt han var og gav. Men jeg har accepteret tabet.

Jeg har i dag en kæreste jeg elsker og bor med - og til september skal vi være forældre.

Lidt rodet oplæg - sidder selv lige og genhører mit podcast og er et lidt underligt sted i hovedet imens :)

- Julie med Milagro <3

(Mimira - altid i hjertet gemt)

0
0
Svar på denne tråd

Tidligere indlæg..
Forfatter: 
Dato:  05-04-2013 09:54

Fandt ved hjælp af google nogle af mine gamle indlæg fra da det skete og årene efter:

www.heste-nettet.dk/forum/1/1876341/ 1876341/

www.heste-nettet.dk/forum/18/ 1084593/1084593/

www.heste-nettet.dk/forum/1/2159370/ 2159370/

Der er der også en hel del flere detaljer med, da jeg jo på mange måder var meget mere midt i det hele dengang :)

- Julie med Milagro <3

0
0
Svar på denne tråd

hov....
Forfatter: 
Dato:  05-04-2013 10:13

Det gik lidt stærkt - fik linket til en forkert tråd til sidst, det er en andens tråd, jeg blot har besvaret i. Beklager!

Sidder netop nu og genlæser alle de mange svar jeg gennem årene har fået på mine indlæg fra søde HNere og tårerne triller lige så stille endnu engang..

Tak for jer!

- Julie med Milagro <3

0
0
Svar på denne tråd

overskr
Forfatter: 
Dato:  05-04-2013 10:58

min bror har oplevet det. hans kæreste blev gennem banket, af to folk hun ikke kendte, på trods af hun havde gået til selv forsvar i 6 år. hun slap væk men døde 2 dage senere af indre blødninger.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider