Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Idéer til aftensmad
Forfatter: 
Dato:  05-04-2013 09:28

Jeg får et par veninder til aftensmad i dag, men jeg er lidt løbet tør for idéer til god mad, der ikke koster en bondegård ( jeg er studerende, så der er ikke råd til røde bøffer ;-) )

Jeg overvejer noget kyllingefilet med pikantost, samt kartofler, gulerøddeer og porrer i ovn, men har I nogle specifike opskrifter?

Og hvilken salat, ville passe til ovenstående?

Idéer på helt andre retter modtages også gerne. Det skal bare ikke tage for mange timer at lave :-)

Mvh. Julie

---

Dansk Oldenborg Avl

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

Besøg min blog: http://a-teaholic.blogspot.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med...
Forfatter: 
Dato:  05-04-2013 09:31

... en thai green curry

kylling, grøntsager fter eget valg og så en grøn karrysauce - og med nudler til.

Let, lækkert og ikke vildt dyrt

£isbeth & Baloo

The truth is rarely pure and never simple

Oscar Wilde

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-04-2013 09:36

Hmm.. Thai/wok mad var da egentlig en fremragende idé. Det har jeg førhen lavet rigtig ofte, og jeg elsker det. Men de sidste par år har studiet taget så meget tid, at min madlavning er blevet yderst "ukreativ".

Det skal dog ikke være noget, der er alt for stærkt, da jeg ikke er så god til chili (alm. gul karry kan jeg dog godt klare i stærk form).

Jeg vil meget gerne have nogle konkrete opskrifter, hvis I ligger inde med noget godt :-)

Mvh. Julie

---

Dansk Oldenborg Avl

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-04-2013 09:39

Lisbeth: Er grøn karry egentlig stærkt? Jeg har aldrig turde prøve, fordi jeg har en ide om, at det er super stærkt.

Rød karry pasta har jeg brugt et par gange, men så vidt jeg husker, kunne jeg ikke komme særlig meget i, hvis jeg selv ønskede at spise maden efterfølgende ;-)