Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hesteforsikring opsagt..andre?
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 13:48

så traf jeg en beslutning. jeg opsagde min forsikring på min hoppe. jeg skal ikke have nogen ny hest når hun engang skal herfra. så har ikke brug for at have hende forsikret. det skulle da lige være for at beholde min sygeforsikring på hende..men jeg tager chacnen..satser på hun ikke bliver for meget syg...er der andre end mig der ikke har deres heste forsikret?

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 14:20

Har aldrig haft en hest forsikret. ;) Har heldigvis heller aldrig haft brug for en sådan forsikring, hverken livs eller dyrlæge. :)

Michael

GO FOR IT!!

0
0
Svar på denne tråd

forsikring
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 14:43

Jeg har heller ikke forsikret mine

De er ret dygtige til at undgå skader og skulle jeg miste to heste på en gang så vil den sparede staldleje give mig mulighed for at finde en ny indenfor få måneder

Mvh

Charlotte

T-shirtbutikken.dk

Portrættegninger udføres i A4 (evt. A3) se min præsentation

Hestemassage tilbydes i Holbæk og omegn

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 15:08

Jeg har altid haft forsikring på mine heste. På min sidste hoppe som jeg havde i 9 år overvejede på et tidspunkt at opsige min forsikring....godt jeg ikke gjorde det, for 1-2 måneder senere døede hun af tarmslyng.

Men jeg forstår udemærket hvis man ikke har en forsikring på sin hest.

Jeg ved bare at jeg ikke bare lige har råd til en ny hvis jeg ikke har en forsikring på den og uheldet skulle være ude. Jeg fungerer bare ikke uden hest.

Damgaard

med den firbenede skygge

Ejer af: Borderen Shadow, Frieseren Zafira, ponzen Mulle

og huskattene Diego og Sally

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har en
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 15:15

Min gamle hest havde ikke fejlet noget i over 3 år, hvor jeg tænkte at det var spild af penge. Derfor opsagde jeg den.

Derefter brugte han de næste 3 år med at være syg indtil jeg måtte aflive ham til sidst.

Hold nu op det var en dyr omgang for mig.

Så nu har jeg altid sygeforsikring på mine heste.

Jeg har fået SÅ mange penge igen fra forsikringen, at jeg uden tvivl er deres værste kunde

Syge heste, retsager med heste, aflivning mm.

Jeg er så uheldig at jeg tør ikke at have en hest uden forsikring.

Men ja... det er mange penge hvis den ikke bliver brugt

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Ansvarsforsikring
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 15:43

Hvad gør I så med den lovpligtige ansvarsforsikring?

Albion dressursadel købes
Sæde str. 17,5 eller 18
Wide eller X-wide bom

0
0
Svar på denne tråd

tumle rtum
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 15:46

Min er ansvar igennem min indbo, jeg har heller ingen på min hest, havde på min gamle i 10 ud af de 12 år jeg havde den. men havde aldrig brugt den, og pga hans alder faldte summen på ham, så opsagde den da han var 18, og fik heller ikke brug for den efter.

Jeg har vurderet at prisen på min nye plus jeg ved hvor min grænse går ang behandling, så gider jeg ikke forsikring, da jeg med den gamle betalte mere end hvad jeg havde giver for ham uden at bruge den.

Vi gør som vi plejer, og det fungere fint :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider