Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Øv Så blev det min tur HV Polo
Forfatter: 
Dato:  01-04-2013 13:09

Hej

Så blev det min tur, til at føle sig snydt i en privat handel, her på HN.

Jeg har de sidste 10 år handlet her på HN, til både hest, datter og mig selv.

Har altid været godt tilfreds

Op til påsken faldt jeg for en cardigan i uld fra HV POLO str. XL altså til mig selv

Det var en kvik handel og trøjen ankom størrelsen er nok S eller M, formoder den er vasket i for varmt vand altså ubrugelig.

Hilsner fra Joan

0
0
Svar på denne tråd

handle over nettet
Forfatter: 
Dato:  01-04-2013 13:42

det var da ærgeligt. du kan jo prøve at kontakte sælger og sige du vil have dine penge tilbage, da trøjen ikke er i den stand/størrelse sælger udgav den for at være...

spørgsmålet er så, om det er det værd, altså hvor meget du har givet for trøjen.

men et godt råd til en anden gang, sørg altid for at mødes og handle. så undgår du at blive snydt.

hvis det ikke er muligt, så gør op med dig selv, om du ikke kunne leve foruden...

mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

¤BLLSL¤

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd

har også prøvet det
Forfatter: 
Dato:  01-04-2013 18:16

Jeg handlede et par cavalloridestøvler som var to numre for små. HUn ville ikke tage dem tilbage og jeg sendte samtlige sms er og billeder af støvlernes størrelse til hestenettet som siden har udlukket hende fra at sælge noget herinde....

Jeg har siden solt støvlerne videre og angivet den rigtige størrelse:)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-04-2013 18:36

Hej

Eriksen, ja det var smart at mødes, men det er jo noget smart og nemt at kunne handle over hele landet. Det er bare bedst når både sælger og køber er tilfredse

jeg kunne sagten leve uden, heldigvis ellers var jeg jo på den

jjj, sælger skrev til mig at jeg bare kunne sælge den igen, men det har jeg ikke samvittighed til

Der var du heldig med dine støvler, selv om det er bøvlet.

Jeg er pga. mit indlæg blevet kontaktet af HN henrik, det er rigtig godt er der er muligheder for at stoppe disse ting. jeg vil lige kigge nærmerer på dette inden jeg foretager mig mere

Hilsner fra Joan

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider