Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Vejtilsynet
Forfatter: 
Dato:  30-03-2013 19:43

Hej alle HN'ere.

Efter at jeg i går oplevede en bil med påskriften "vejtilsynet" lave en rigtig farlig situation på motorvejen, kunne jeg godt tænke mig at infomere hvem det end er, der har disse biler om denne persons tankeløshed. Jeg har googlet vejtilsynet uden at noget brugbart dukkede op og derfor ville jeg høre om der er en herinde, som ved hvor jeg skal henvende mig.

På forhånd tak og ha' en go' påske.

Mvh Anja.

"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.

ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  31-03-2013 10:42

Hvis det var på motorvejen, så skal du have fat i regionen tror jeg.

0
0
Svar på denne tråd

Vejdirektoratet
Forfatter: 
Dato:  31-03-2013 12:19

Hvis det er på motorvejen du har oplevet situationen skal du henvende dig til Vejdirektoratet. Er det derimod på en kommunevej skal du henvende dig til den pågældende kommune.

//Lene

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  31-03-2013 12:55

Mange tak for svar begge to. Nu har jeg da lidt at gå videre med.

"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.

ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-03-2013 13:50

Når det er de statslige veje (motorvejen) så er det trafikstyrelsen du skal have fat i :)

0
0
Svar på denne tråd

et godt råd
Forfatter: 
Dato:  31-03-2013 15:20

næste gang ringer du 112 og fortæller hvad du oplever.

det gør jeg hver gang at man møder bil/lastbiler på motorvejen som kører rågnet. Sprugte engang hos polititet og fik det svar at så lang tid at det er på motorvejen så ringer man 112 og giver nummeret på bilen, så tager de over

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider