Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

et lille råd måske :)..
Forfatter: 
Dato:  28-03-2013 20:05

Hej
jeg søger et lille råd, min hest har altid haft tendens til at få sådan nogle knopper på ryggen, men efter vi er begyndt at ride med RBH underlag, som har det der air1 system, så er det væk så dejligt ..

Men nu kommer så det jeg skal have hjælp til, for nu rider jeg jo så kun med de underlag, men de slider hendes pels af bag sadlen og min sadel ligger lige som den skal, så hvis jeg putter et lammeskinds pad under så, bliver det noget skidt ..
Men er der måske en der har et råd til hvad med kan gøre, måske sy noget på underlaget, eller kom gerne med råd ..

Hilsen Elisa ..

Ejer af Kærvangs Prima Donna Light RDH

Husk man bliver ikke en god rytter hvis man ikke kæmper og arbejder for det, fejlene er ikke hestens men dine.

0
0
Svar på denne tråd

Hvordan ????
Forfatter: 
Dato:  29-03-2013 18:32

Hvordan kan et underlag slide pelsen af hvis det ligger rigtigt? Det er vel kun slid hvis underlaget bliver trykket ned i pelsen og gnubbet frem og tilbage?

Mvh. Sanne

Golan - smuk, dejlig og blid oldenborger

Dolly - pensioneret meget RØD hoppe

0
0
Svar på denne tråd

bøh.....
Forfatter: 
Dato:  29-03-2013 21:04

Det er ikke hvor sadlen ligger på underlaget det slider håret væk, det er er rundt i kanten, mega træls :(..

Ejer af Kærvangs Prima Donna Light RDH

Husk man bliver ikke en god rytter hvis man ikke kæmper og arbejder for det, fejlene er ikke hestens men dine.

0
0
Svar på denne tråd

12345½
Forfatter: 
Dato:  29-03-2013 21:11

Lyserød påsyet plyskant måske???

Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider