Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

købe ejendom som enlig mor..
Forfatter: 
Dato:  24-03-2013 10:50

Nogen der ved om det egentlig er mulig at købe ejendom til en mill ca, som enlig mor til 3. Jeg har ca 100000kr (bla fra arv) til udbetalinget, et nogenlunde betalt job og virkelig lysten til at have mit eget. Vi har et par heste ude i opstaldning, men ville jo gerne have dem hjem engang.

Kan det lade sig gøre mon.. er bankerne villig til at låne en enlig mor til 3, penge.. Det skal siges jeg altid har haft arbejde-aldrig gået ledig..

0
0
Svar på denne tråd

For et par
Forfatter: 
Dato:  24-03-2013 11:22

år siden, fik jeg at vide fra Jyske Bank at hvis jeg som enlig, uden børn, ville købe noget, så ville de max. låne mig 850.000 kr.

Og det var med en opsparing større end det beløb du har til rådighed fra arv.

Og med 3 børn, så tror jeg at banken sætter dig måske lavere end mig.

Men spørg dem

De eeelsker at lave budgetter

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2013 13:43

... at koden ligger i

1. Hvordan du plejer at passe dine aftaler med banken.

2. Et budget, der viser, at du får en bedre økonomi af at købe - for eksempel ved at hestene koster mindre hjemme. Husk at have et beløb i dit budget til vedligehold på ejendommen også.

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

jeg tror ikke
Forfatter: 
Dato:  24-03-2013 14:51

det har så meget med "enlig mor" at gøre....du skal blot kunne fremvise at du har luft nok i økonomien....efter de normer bankerne nu sætter.

Spørg din bank - du betaler dem for at vejlede dig. Siger de nej er der sikkert en god grund til det....som de også oplyser dig om.

KH:)Annette

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

En jeg kender...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2013 20:39

En i min omgangskreds er alenemor og arbejder som dagplejer... Hun fik lov at købe hus til 1,2 ca da hun gik fra kæresten.

så det er nok ikke helt umuligt:)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider