rundt og forhandle med Bøckmann, Humbaur og Mustang.
Men må være ærlig at sige jeg slet ikke var tilfreds med deres tilbud...
Mustang var ham der kunne gøre det bedst med en besparelse på 15.000,- men traileren kostede så stadig 105.000,-
Bøckmann Master kunne jeg få til 80.000,- hvis jeg ville hente den i Tyskland besparelse på 5000,- mener jeg det var.
Humbaur Pegasus kunne jeg få til 75.000,- incl reg. og alufælge en besparelse på 5-6.000,-
Men brugte lang tid på at gå fra trailer til trailer og mærke efter hvilken en jeg helst ville have og det blev Pegasusen. Mustangen røg pga. prisen...
Bøckmann pga. dens form indvendig, fik en mærkelig fornemmelse når jeg gik ind i den, følte jeg gik ind i en tunnel, svært at forklare...
Jeg havde læst en tråd herinde inden turen gik til Herning at der var penge at spare ved køb i Tyskland så det valgte jeg, med stor hjælp fra min veninde der kan flydende tysk...
Nu er min Pegasus bestilt den bliver leveret i Padborg på danske nr. ind reg. og det hele. der er alu fælge på, reservehjul, sidepolstring, ekstra sparke plade rundt om sadelrum og bakkespejl. til 65400,- så en besparelse på omkring 15.000 
Så koster det selvfølgelig lidt at hente den, men den bliver så også lige fyldt op med billige sodavand og slik og evt. foder, nu vi alligevel er i Tyskland
skal hente den i næste uge.... glæder mig