Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Trailer shopping i herning
Forfatter: 
Dato:  11-03-2013 14:44

Hej

Er der andre end mig der shoppet trailer i Herning..?? uh jeg syndes godt nok det var sværet at vælge, mellem de forskellige mærker..

men vi endte ud med at købe en Humbaur zephir trailer...

jeg håber vi bliver glade for den...

Tur ridning ved vesterhavet, på islandske heste.

Se mere på vores hjemmeside.

Søndervigheste.dk

0
0
Svar på denne tråd

hejsada
Forfatter: 
Dato:  11-03-2013 14:49

havde jeg haft pengene havde jeg taget en humbaur single med hjem!!! IM IN LOOOOOVE

så kæresten og jeg er enige om at den skal der spares op til :)

Kunne du tænke dig et vildt fedt, personligt og UNIKT pandebånd til din hest...?

Så kig forbi EAN Design´s hjemmeside......!

http://bricksite.com/eandesign/om

0
0
Svar på denne tråd

Købte en brugt....
Forfatter: 
Dato:  11-03-2013 15:32

Købte en brugt 5 år gammel Humbauer Pegasus for 14 dage side - ellers havde jeg også været på trailerkig i Herning :-)

Jeg har i de sidste 6 år haft en gammel Randers Cityline, som jeg utroligt nok har kunnet "mokke" to store heste ind - og selvom pladsen var trang, så elskede de at stå i den ? Her et billed af min gamle ridehest sammen med den sorte på den gang 3 år...

Billede

Så selvom begge mine ungheste elsker min Randers trailer, og glad går op i den, mens jeg sender dem op fra rampen, ja så har jeg fået nærmest anmeldelser til dyreværnet på at kører med den lille trailer og de store heste.

Så nu skulle det være - og en Humbauer pegasus det blev - og vil kræene op i den ???? NOPE !

Så vi træner trailerlæsningen igen :-)

god vind fremover med den nye trailer - zephiren så godt nok lækker ud.

mvh charlotte

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-03-2013 16:07

Mange tak....

Sjovt at de ikke vil op i den nye trailer, for det må da helt klart være en forbedring.. måske den lugter anderledes? håber du for overbevist dyrene om, at den her trailer også er god..

Tur ridning ved vesterhavet, på islandske heste.

Se mere på vores hjemmeside.

Søndervigheste.dk

0
0
Svar på denne tråd

Sidste år
Forfatter: 
Dato:  11-03-2013 16:15

Nu havde jeg ikke mulighed for at tage til Herning i år da jeg lige har født. Men sidste år købte vi trailer i Herning. En Cheval Liberte.

Vi havde også en Randers cityline trailer før som min hest nægtede at gå ind i, så vi besluttede at den skulle skiftes ud til en ny større trailer. Men den nægter hun så også at gå ind i det skøre kræ.

Det er jo en god anledning at i købe trailer i herning. Der er mange penge at spare.

Kh mette

Team Lodberg Riders Coaching
undervisning og uddannelse
af hest og rytter
tlf. 20924205

TLRC TAGER IKKE NYE RYTTERE IND PGA. BARSEL, FØR SOMMER 2013

0
0
Svar på denne tråd

Trailerkøb herning
Forfatter: 
Dato:  11-03-2013 19:31

Uhh var også henne og have en god snak med humbauer forhandleren. Og alle trailerne var faktiske solgt, han manglede dog et opkald fra to der ville have den sidste. Tilbudet kørte de næste 14 dage så man skulle ikke føle sig forgæves ved at de var solgt. Puhh hvor kunne han snakke så man følte at man lige skulle have en ny trailer med hjem.

Sandie: Kender faktisk en i Hobro der lige har sat hendes single til salg, hvis det var noget?

Mvh

Sandra C

Rideveninde søges & FULDopstaldning tilbydes

Ryttervant 6 års allround trakhenerhoppe e.Chopin m. Chopstik til farfar.

Hjem før pris el. Udlånes

- Forsvunden pony efterlyses-

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg var
Forfatter: 
Dato:  12-03-2013 21:54

rundt og forhandle med Bøckmann, Humbaur og Mustang.

Men må være ærlig at sige jeg slet ikke var tilfreds med deres tilbud...

Mustang var ham der kunne gøre det bedst med en besparelse på 15.000,- men traileren kostede så stadig 105.000,-

Bøckmann Master kunne jeg få til 80.000,- hvis jeg ville hente den i Tyskland besparelse på 5000,- mener jeg det var.

Humbaur Pegasus kunne jeg få til 75.000,- incl reg. og alufælge en besparelse på 5-6.000,-

Men brugte lang tid på at gå fra trailer til trailer og mærke efter hvilken en jeg helst ville have og det blev Pegasusen. Mustangen røg pga. prisen...

Bøckmann pga. dens form indvendig, fik en mærkelig fornemmelse når jeg gik ind i den, følte jeg gik ind i en tunnel, svært at forklare...

Jeg havde læst en tråd herinde inden turen gik til Herning at der var penge at spare ved køb i Tyskland så det valgte jeg, med stor hjælp fra min veninde der kan flydende tysk...

Nu er min Pegasus bestilt den bliver leveret i Padborg på danske nr. ind reg. og det hele. der er alu fælge på, reservehjul, sidepolstring, ekstra sparke plade rundt om sadelrum og bakkespejl. til 65400,- så en besparelse på omkring 15.000

Så koster det selvfølgelig lidt at hente den, men den bliver så også lige fyldt op med billige sodavand og slik og evt. foder, nu vi alligevel er i Tyskland skal hente den i næste uge.... glæder mig

0
0
Svar på denne tråd

hejsada
Forfatter: 
Dato:  12-03-2013 22:11

Sandra C - hvor gammel er den??

Ej vi skal ikke have en NU og her.. vi har lige købt gård :P men næste år satser jeg på... indtil da må vores gamle variant 1½ hestes leve videre :-P

Kunne du tænke dig et vildt fedt, personligt og UNIKT pandebånd til din hest...?

Så kig forbi EAN Design´s hjemmeside......!

http://bricksite.com/eandesign/om

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider