Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Parkering på Hest&Rytter
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 13:08

Hvad pokker sker der lige for folks parkeringsegenskaber til Hest&Rytter? Der var plads til en halv - nogen gange trekvart - bil mellem stort set hver eneste bil.

Hvis folk nu parkerede som man gør når der er parkeringsbåse, så ville der nok være plads til 40% flere biler.

Håber ellers folk havde en god tur. :)

Mvh. Lykke

*Proud owner of Pearl of Justice*
Tennessee Walking Horse

Breed for the gait - Don't cheat for the gait!

*If love alone could have saved you, you never would have died*

R.I.P Dixie!

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 13:53

Jeg kunne forestille mig at det havde noget med de såkaldte "bilkabuler" at gøre. Når bilen skal holde der en hel dag uden opsyn kan det være rart at parkere uden for flyvske bildøres rækkevidde.

Mvh. Sally

Bombesikker og meget veltrænet 4 års hoppe på 138 cm til salg.

0
0
Svar på denne tråd

Parkering
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 14:05

Nu har jeg ikke lige været til Hest og Rytter i år, og det er længe siden jeg har været på parkeringspladsen dernede. Var nemlig heller ikke til Agromek i december.

Men af ren interesse, hvad er det så for en parkeringsplads? Er der opmærkning og hvilken? Hvilken underlag? Asfalt, beton, græs, e.l.?

:)

Det lyder som et sært spørgsmål, men jeg skal muligvis bruge det senere.

- Pernille

Jeg er landmenneske, og har gået på fri- og efterskole - det er jeg opvokset med, og det er jeg stolt af.

Jeg har min egen mening, men spørger for at blive klogere.

| Twitter | Blog |

0
0
Svar på denne tråd

Klog af erfaring...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 14:13

... skal man være MEGET påpasselig med hvor man parkerer!

Jeg holdt sidste år nede i et hjørne sammen med omtrent halvtreds andre biler, hvor jeg pænt kunne holde stille i TRE KVARTER før vi kunne komme ud :-(

P-pladsen var så dumt indrettet, at der ingen udkørsel var i det hjørne og folk kunne/ville(?) ikke flette sammen ved udkørslerne :-(

Da "mit" hjørne endelig kunne komme ud var forklaringen simpel: ALLE andre p-pladser var nu tomme. Vi var de suverænt sidste, der blev lukket ud...

Så... når jeg skal af sted til EM lidt senere i år, så har jeg hotel 2km. fra messecenteret. SÅ DER TAGER JEG CYKLEN!

Venlig hilsen Camilla

Optimalsadel

Salg af bomløse kvalitetssadler og tilbehør

0
0
Svar på denne tråd

parkering
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 17:19

Tænk Lykke, det undrer jeg mig også over hver gang

Men det er nu ikke kun i Herning, man ser det. Det forekommer alle steder, hvor der ikke er optegnede parkeringsbåse

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider