|
|
| Årsopgørelser klar.. |
|
|
Så har skat lukket op, og I kan nu tjekke jeres årsopgørelser... Heldigvis positivt herfra - bare ikke helt nok 
Mvh MB "De som ikke mener lykke kan købes for penge, har aldrig ejet en hest!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg er EKSTREMT positivt overrasket! Jeg havde slet ikke troet det kunne se så godt ud! Ingen brok herfra i hvert fald  Mon ikke også sommerferien bliver LIDT bedre i år for mit vedkommende? 
Men hvorfor si'r du det ik', som det er? Til salg: Nissan Terrano II 2.7 Diesel VW Passat 1.6 Benzin skriv pb for info :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Weeee.. |
|
|
Penge til mig.. Men det regnede jeg nu også stærkt med.. Vi har købt hus, og havde ikke fået rettet renteudgifter og en smule mere kørsel.. Så nu skal kæresten ikke bestemme mere.. Jeg VIL have en smart phone.. Nu har jeg både fået lidt skat og to års feriefridage udbtalt i forbindelse med nyt job.. Plus jeg får mere i løn det nye sted.. Så han kan bare lukke i 
Godt enghø i småballer sælges i Horsens og omegn.! Skriv for nærmere info..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak for info Mona |
|
|
Lige nu er der 17000 og nogen i kø foran mig ...kan komme på lidt over 8  Mvh Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffffffff |
|
|
Pyy der er 8800 foran mig. Kan logge på om 6 min siger den. Gaaab
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trada... |
|
|
Min bliver ved med at sige 10 min... Det har den gjort i 5 minutter nu... jeg regner med at skulle have noget tilbage. Bl.a. fordi Vordingborg Kommune helt glemte at jeg ikke skulle betale 55 % i skat og at jeg altså stadig havde mit fradrag. Plus at jeg har fået udbetalt 2 mdrs løn, hvor der ikke blev brugt noget fradrag. Men lad os nu se... Nu er den på 8 min
Camilse
De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage. De svære beslutninger er altid de vigtige at tage. De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage. Sokke og Lukas, jeg savner jer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ahh min dag blev lidt bedre  En pæn del tilbage til mig, og manden skal af med en lille smule  Jeg regner med at få lidt mere tilbage, da jeg ikke har fået indberettet mit kørsel endnu
/Angel Qvicunque bene bibit, bene dormit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jamen jeg har faktisk fået dobbelt op! Både penge tilbage i skat, men sørme også (og hold nu fast), 900 kr tilbage i varme og 500 kr tilbage i vand! Har nemlig overtaget lejligheden efter nogen, hvor de boede to personer. Jeg er jo kun lille mig, og tilmed studerende som sparer hvor jeg kan, så der var masser af penge tilbage til mig! Havde dog GODT nok ikke regnet med det ville blive så meget  Ville ønske jeg kunne fyre dem af på tøj eller noget, men de må hellere ind på bog-kontoen at stå, så jeg kan købe studiebøger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddd |
|
|
Jep - penge tilbage til mig også 
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gad vide.... |
|
|
Gad vide om jeg så slipper for alle mails fra Skat, at jeg får 874 kr eller 749 kr eller .... dumme småbeløb tilbage??? Hvis nogen er i tvivl er det altså spammails, ikke rigtige  Nå, jeg må hellere kigge efter i weekenden
Mvh. Sanne Golan - smuk, dejlig og blid oldenborger Dolly - pensioneret meget RØD hoppe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skat... |
|
|
forventer helt klart at få noget tilbage Vi har fået solceller på taget, men har ikke rettet vores forskudsopgørelse for 2012.. såååå den afskrivning vi kan lave har vi til gode Men da solcelleanlæg ryger under virksomhedsordningen, må vi nok vente til maj med at få den endelige afgørelse. Kunne ellers godt have brugt pengene i Herning i næste weekend  lillehesten vil gerne have nyt fint dækken fra Rambo Hilsen Anne
Sød voksen skovtursrytter fundet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv Bøv |
|
|
Jeg kan slet ikke læse skats hjemmeside ind. Den siger bare den er nede, siden eksisterer ikke, eller sidste mulighed, den er flyttet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg prøvede... |
|
|
... lidt tidligere - der var over en times ventetid. Så mon ikke bare man skal give det en dag eller to så der er bedre chance for at komme ind (pengene kommer jo hverken hurtigere eller langsommere af om man ser dem i dag eller i morgen)
£isbeth & Baloo What do you call people who are afraid of Santa Claus?
Claustrophobic??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg får |
|
|
Vicky Mathiesen & fantastiske Dejó Sponsored by Kopenhagen Fur - Sadelmager B. K. Rützou - HERI Ll. Haspeholm hestefoder - Kronborggaard.dk . ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det må blive |
|
|
en anden dag - der er: Antal brugere i kø foran dig: 69243 Du er nu kommet igennem køen Forventet adgang kl.: beregner...det er mange Karin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 111111111111111 |
|
|
jeg skal betale 14 kr tilbage  jeg har altid fået tilbage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skat tilbage |
|
|
Hehehe jeg scorede kassen da jeg endelig kom igennem.....  27K til mig....eller nåååå nej, de ryger lige tilbage til skat... dammit at have studiegæld... oh well, det var en rar tanke i det mindste  God weekend folkens 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skattekø |
|
|
Hmm jeg sidder i kø...  Nussah: Er det noget du selv har bestemt at de skal modregne det i din studiegæld? Jeg har aldrig skullet afgive mine penge til studielån, så det undre mig da lidt, hvis det ikke er noget du selv har bestemt.
Med Venlig Hilsen Karina Both Andersen De bedste kys kommer fra en varm mule
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skat tilbage |
|
|
Jeg har overskredet fristen for tilbagebetaling af studielån, så lånet er overgået til skat. Dvs at hvis jeg har overskydende skat, så snupper de det. Fair nok, jeg har pt ingen chance for at betale noget som helst af, så jeg er glad for at "slippe" for at have det hængende over hovedet. Men jeg ku lige nå at drømme et øjeblik Og det skal der jo vlre palds til 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ventevente |
|
|
Jeg venter bare lidt... 110.092 i kø foran mig -tror bare jeg lægger mig på puden.
Hilsen fra Strit 77 Er naboens græsplæne begyndt at virke grønnere, så plej din egen! Ledelse: Fortælle sine medarbejdere hvor skabet skal stå -og derefter motivere dem til selv at flytte det ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| årsopgørelse |
|
|
Forudsat at det passer, så skal jeg have hele 114 kr tilbage  MEN jeg venter lige og ser ... Sidste år da de lavede det her nummer sagde den 3600, men jeg endte med kun at få 1300 kr da den rigtige så kom om mandagen, så jeg tør ikke tro på jeg ikke skal betale noget tilbage .. Eller endnu bedre, have lidt mere end 114 kr ... Wow nogle beløb i andre heldige asener ellers kan fremvise 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SKAT :-( |
|
|
Jeg har desværre ikke været så gode venner med skat. Og jeg skal faktisk betale en ret stor portion tilbage på trods af min ikke så store indkomst. Jeg har ingen anelse om, hvad der er gået galt, og forstår simpelthen ikke det med skat. Hvor og hvad er det der skal rettes for at jeg i hvert fald ikke skal betale noget til næste år? Jeg har ingen forstand på det her :/
Med Venlig Hilsen Sofie - Den lykkelige ejer af Surtsey, Tinka og Bojana <3 Billig opstaldning med ridehal tilbydes i Hasselager (8361) 12 km fra Aarhus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skat... |
|
|
Jeg havde ikke regnet med, at skulle have noget tilbage, men jeg har åbenbart regnet forkert for jeg skal have 3900 kr. retur. Så det er jo heldigvis til den positive side  Sofie: Du skal ændre din forskudsopgørelse for 2013, så den passer med din indtægt og husk kørsel, renteindtægter og -udgifter. Du gør det på SKATs hjemmeside og det er ganske simpelt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skattesag |
|
|
Sofie (Nørholm): snup en tur til det 'naermeste' skattekontor med personlig betjening (naar jeg siger 'naermeste', er det fordi der efterhaanden er rigtigt langt imllem dem) og bed dem forklare dig, hvorfor det sker og hvad du skal goere for at aendre det. Engang kunne de ogsaa vejlede hos Borgerservice, men det ved jeg ikke, om de kan laengere. Jeg har ikke selv tjekket, men jeg plejer at faa en sjat penge tilbage...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjælp... |
|
|
Jeg skal selvangive min b -indkomst men kan se at man i rubrik 12 ikke kan selvangive?? hvad gør jeg??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fik lidt tilbage |
|
|
Det havde jeg også regnet med da vi lige har indberettet håndværkerfradrag. Frisk mod til jer der sidder i kø. Efter et par minutter gik min ventetid fra ca 40 min til 8 min og det holdt stik. Mvh Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| X-factor |
|
|
Vi gik ind og kiggede imens der var X-factor, så vi sad kun i kø i ca. 15 min. Vi skal have minimum 23.000 kr. tilbage i skat tilsammen, hvilket går ind på vores lån, så vi kan komme af med det i en fart. Jeg skal bare lige have skrevet kørselsfradraget ind på mandag.
Hilsen Gitte <3 Tuttenas maj 2007 - Skrupsak maj 2010 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm... |
|
|
Sidste år fik jeg en god slat, men det forestiller jeg mig ikke rigtig jeg får i denne omgang :/
Idiots don't catch colds Well...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Statsminister |
|
|
Troede ikke en statsminister måtte sidde i kø som os andre . Susbby, dette er den endelige - de er bare færdige før tid. Vil i hvert fald hæve min træk % endnu mere, ELSKER at få penge tilbage..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tilbage |
|
|
Jeg skal have ca 10K tilbage Lækkert 
Med venlig hilsen Zooropa - Anne *** Impossible as they may seem You've got to fight for every dream 'Cause who's to know which one you let go Would have made you complete ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fjiqÅEf |
|
|
er jeg den eneste det ikke engang kan komme ind på siden? Jeg kunne heller ikke igår og undrer mig siden andre åbentbart kunne og kan.
19-årrig pige med erfaring med heste og børn søger job i eller nær Vejle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skat... |
|
|
Jeg kan heller ikke komme ind idag. I går kom jeg ind hvor der står at der er 32867 i kø. og at køen er pauset.
Hilsen Lonni The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now Med hestene Claire e. Churchill Landianos-ø e. Tailormade Lancelot www.EnggaardenMorum.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
chris »97« |
| Dato:  |
02-03-2013 12:14 |
|
Jeg fik en fin bunke tilbage igen, men det viste jeg næsten for jeg kan ikke selv indberetter renter fra Su-lån da jeg frivilligt betaler tilbage. Satser dog på de fleste også vil blive brugt på Su-lånet, for jeg synes ligeså godt det kan blive gjort mindre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pengeeee |
|
|
Hmm, jeg er ikke helt overbevist .. De skriver selv midlertidig (i hvert fald på min), og med oplevelsen sidste år i bagagen, så venter jeg med lidt spænding endnu  Selvom det nu ville være rart hvis jeg ikke skulle betale noget tilbage ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| midlertidig |
|
|
Ja den er midlertidig, indtil du selv har indberettet det de ikke kan se, fx kørsel, andre fradrag osv. Men den ændring sker omgående når du har tastet. Frem til sidste år var der åbent for tidlig indberetning - dette er væk i år, og du kan derfor først rette i den fra i går. Men har du intet at tilføje, er den jo gældende. Så kommer der ikke andre beløb til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skat og det der |
|
|
Nå for hulen, der kan man bare se .. Jeg er rimelig ny endnu på skattefronten .. Jamen så skal jeg i hvert fald ikke betale noget, glædelse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Restskat... |
|
|
Jeg kom igennem i morges, lige nu står den til at jeg har en restskat. Men jeg kan se at min ene arbejdsgiver ( skiftede til andet arbejde okt 2012) har indberettet for meget indkomst, der er 60000 til forskel på min sidste lønseddel fra dem og det de har indberettet, og heldigvis har de indberettet i mit favør. Så her skal der rettes lidt til inden det korrekte resultat kommer frem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gode nyheder |
|
|
Ja så kom jeg også igennem og først skulle jeg have 2600 kr tilbage, men havde ikke indberettet kørsel endnu. Da jeg kører 102 km hver dag, vidste jeg godt, at jeg nok skulle have en pæn sjat tilbage og efter at have rettet i tallene, skal jeg nu have 10500 kr tilbage, nice  Men de skriver at pengene er tilbageholdt, da skat undersøger, om jeg har gæld, som skal dækkes af overskydende skat  Er der nogen der ved hvad det evt. kunne være? Jeg har studielån, men det betaler jeg af på og har da aldrig før fået inddraget min overskydende skat til det. Hvad kan det ellers være?
Med Venlig Hilsen Karina Both Andersen De bedste kys kommer fra en varm mule
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er en |
|
|
meget lykkelig studerende Jeg har lige fået en regning på min cykel, 1700 kr, som jeg bestemt ikke har penge til. Min kassekredit er næsten kørt helt ud. Men, nu får jeg 2700 kr + mine kørselspenge, så nu er der råd til cykelsmeden og betale lidt mere af kassekreditten ud. Det er bare herligt <3 Jeg synes nok også, at jeg har siddet meget stramt i det de sidste 5 måneder, men nu lysner det lidt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nu har jeg kun lige været inde og kigge hvor meget jeg skal have tilbage, og det var heldigvis positivt. Men jeg har ikke indtastet kørsel - hvordan fungerer det? Jeg har kørt 48,2 km dagligt i ½ år (cirka 5 dage ugentligt) - er det ikke ud over 25 km dagligt man får for? Skal jeg så bare taste det ind? Hvordan kan skat vide at det er rigtigt det jeg taster ind?
*Winnie & Falcon* Sælges: Easyboot Glove str. 1,5 - 500 KR Søger Amigo regndækken str. 130 i god stand - ikke rød/pink. Kontakt mig på PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg fandt en udemærket video på skats hjemmeside, som beskriver indberetningen af befordring - så der er styr på det nu 
*Winnie & Falcon* Sælges: Easyboot Glove str. 1,5 - 500 KR Søger Amigo regndækken str. 130 i god stand - ikke rød/pink. Kontakt mig på PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| årsopgørelse |
|
|
ok.. Jeg går ind på skat, sidder i kø i 40 min. Så kommer jeg endelig igennem Og SÅ .."Din Java er forældet, updatér nu"... Så bruger jeg 30 min på det, der gik lidt kludder i det, og NU er jeg nummer 70902 i køen, min tur om ca. 32 min... ....Tålmodighed er en dyd 
For where your treasure is, your heart will be also. Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM. Send pb for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Prøvede at komme ind tidligere, ventede 2 timer og 17 min, da jeg så var kommet gennem køen var der en fejl på siden  Så nu sidder jeg bagerst i køen igen, 25 minutter til det er min tur.. godt man kan lave al muligt andet imens 
SigneKryger Quando omni flunkus moritati ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| qwertyui |
|
|
70.xxx foran mig, .... men tør ikke kigge. syntes alt skat går i kludder for mig så mon ikke jeg skal af med lidt for meget 
..... .............LOUISE. Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| inde... |
|
|
Så kom jeg ind.. Og Julemanden har været gavmild i år 
For where your treasure is, your heart will be also. Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM. Send pb for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh ja -skat |
|
|
Jeg skal have i omegnen af 86000 tilbage ... Det lyder jo meget godt bortset fra det sådan ca svarer til hvad jeg har betalt i skat i løbet af året ... Det viser sig at min arbejdsgiver skal oplyse om udbetaling af honorar - jeg betaler B skat og har ikke oplevet problemet før - min chef fattede ikke en meter for sidste år var der ikke noget - men det bliver naturligvis fikset hurtigst muligt Fakta er at jeg kommer til at skylde i omegnen af 27500 i skat - kalkuleret fra min side ...
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity. If opportunity doesn't knock, then build a door.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trada.... |
|
|
Ja... jeg står til at have ca. 17K tilbage. Og så fik jeg set at mit befordringsfradrag ikke var regnet med. Vupti, det giver 8K. Er spændt på at se hvor meget der kommer tilbage på kontoen om fire ugers tid. Rart at der endelig sker noget positivt. Og hvis så A-kassen får taget sig sammen og får afsluttet min sag med LG og løn i opsigelsesperioden, ja, så ville det jo være helt perfekt. Men hvem ved. Måske får jeg endelig pengene til et kørekort 
Camilse
De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage. De svære beslutninger er altid de vigtige at tage. De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage. Sokke og Lukas, jeg savner jer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tratraaa |
|
|
Jeg har åbenbart også en opsparing hos skat der kommer til udbetaling snart  Tak håndværkerfradrag!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jubiiii |
|
|
Jubiiiiii!!! for første gang var der pengene tilbage i skat til mig!! hvor er det en fed følelse! Så er der lidt til den nye lejlighed  når ja, og jeg var bare en af de heldige der ikke havde brugt al min skat 
Sagde Maya Med Vito, ponyen med charme og selvtillid Some people think it's holding on that makes one stronger - sometimes it's letting go Hvil i fred Nobi, 1999-2008 www.facebook.com/VitoSaelberck
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jfeosp'ew |
|
|
Før der er beregnet befordring står jeg til at skulle have godt 13.000 kr. tilbage - DEJLIGT når jeg nu lige er blevet arbejdsløs og er havnet i et mystiskt hul mellem sygedagpenge, dagpenge og løn...  Trine (Faxa)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så fik jeg set... |
|
|
... og jeg skal af med knap 400 kr. Dejligt at jeg har fået det beregnet så forholdsvis præcis at jeg ikke har haft opsparing hos skat - der er jo ingen grund til at de skal have mine penge liggende i et år (men det skal jo helst heller ikke ende med at man skal tilbagebetale en masse )
£isbeth & Baloo What do you call people who are afraid of Santa Claus?
Claustrophobic??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|