Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Windows Live mail???
Forfatter: 
Dato:  20-02-2013 18:57

Denne mail har altid virket på min computer, lige pludselig - igår gad den pludselig ikke sende nogle som helst emails. Hvad har jeg gjort galt? Og hvad skal jeg gøre for at få det til at virke igen?

Den vil gerne modtage emails, men bare ikke sende dem,

Den siger følgende:

Meddelelsen kunne ikke sendes. Godkendelsesindstillingen er måske ikke korrekt for din udgående e-mail-server [SMTP]. Du kan få hjælp til at løse problemet ved at søge efter "Fejlfinding i forbindelse med Windows Live Mail" i Hjælp og læse afsnittet "Jeg har problemer med at sende e-mail". Hvis du skal have hjælp til at angive de korrekte serverindstillinger, skal du kontakte din e-mail-udbyder.

Hvor finder jeg overstående ^^

Den afviste e-mail-adresse var 'xx'.

Emne 'Re: 2620'
Serverfejl: 550
Svar fra server: 550 <xx>: Sender address rejected: Afsender blokeret (#5), se http://yousee.dk/postserver/
Server: 'smtp.mail.dk'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC79
Protokol: SMTP
Port: 25
Sikker (SSL): Nej

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Gør hvad den siger...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2013 13:12

Den beder dig om at se på:

http://yousee.dk/postserver/

Hvor du kan læse at din nuværende udgående postserver(den du har sat til at være smtp.mail.dk) bliver udfaset.

Hvis du kigger på linket er der en vejledning til hvordan du laver det om :)

=)
Morten

-

<Indsæt smart bemærkning her>

0
0
Svar på denne tråd

hotmail
Forfatter: 
Dato:  21-02-2013 15:57

hotmail bliver i al fald udfaset.

Jeg kiggede et kort sekund på dens efterfølger, outlook, og nu er det den side, der kommer frem, aldrig hotmail mere. Først tænkte jeg, jeg vil have min hotmaaaaiil tilbage! Nu.

Men den er faktisk bedre på mobilen. Lidt træls på alm. computer, men man vænner sig til det.

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  21-02-2013 16:04

Jeg må indrømme at jeg fatter absolut INTET af det link du har sendt mig. Måske jeg skal starte med at sige at jeg absolut INTET forstand har på computere, de skal bare virke ;)

Kan du guide mig yderligere om hvad det er jeg skal gøre og ændre så min mail på min computer kommer til at virke korrekt igen???

Heste: Jeg bruger ikke hotmail og har heller ingen intentioner om det.

Vil bare gerne have min Live mail til at virke igen, da det er den mail jeg bruger som kun kan åbens her på min computer.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Windows live mail
Forfatter: 
Dato:  21-02-2013 16:19

Er bare et program som kan åbne mails fra flere udbydere.

Gmail, hotmail, osv.

og de mail adresser man får af ens internet udbyder,

så du skal ind på din internet udbyders side og se hvordan din mail skal sættes op i windows mail...

Kan du ikke slev finde ud af det, må du ringe til hotline hos din ydbyder og få dem til at hjælpe dig med opsætningen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider