Min svigerinde havde gået og ventet på en operation i et år, og så blev den aflyst dagen før - uden årsag og uden ny tid. Hun ringede, og hun, der normalt er det sødeste, var SÅ vred og ked af det, at hun tudede, bandede og råbte - og fik en tid til, jeg tror det var et par dage eller en uge efter.
Min bror - der er sygeplejerske - sagde "Og så prøver vi på at lade være med at tænke på, hvem de så har aflyst".
Jeg ved virkelig ikke, om det hjælper at være stram eller hysterisk. Jeg tror, at nogle gange gør det, og nogle gange render man ind i en medarbejder, som bare synes, at man er en kælling og går i den anden grøft og vil overhovedet ikke hjælpe med noget som helst.
Nå men... jeg synes i hvert fald godt, at du kan tillade dig at kræve en ny undersøgelse så hurtigt som muligt. De har bøffet i det, endda efter at du har ventet tålmodigt i fem måneder. Er der ellers andre sygehuse, der kan lave undersøgelsen? Jeg mener at have hørt, at Aabenraa ikke har ventetid på MR-scanninger, fordi den kører dag og nat. Det er selvfølgelig et stykke vej fra Holstebro, men det er jo kun en gang 
mvh. tina