Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

sund livsstil
Forfatter: 
Dato:  12-02-2013 19:34

Jeg ville rigtig gerne have en sund livsstil, men ved ikke rigtig hvordan jeg kommer igang, prøver hele tiden og sige til mig selv jeg ville leve sundere, men hvergang bliver det ikke til noget, hvordan bærer jer andre ad med at leve sundt og hvordan kommer jeg igang

0
0
Svar på denne tråd

Det sikreste...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2013 19:52

... er nok at finde ud af hvad du gør forkert - og så rette det. Men EN ting ad gangen.

Det er ikke nemt at ændre vaner - så at ændre ALLE dine dårlige vaner på en dag - det er stort set umuligt.

Så tag det et trin ad gangen - om det så er "holde op med at ryge", "Sove nok", "Drikke vand nok", "dyrke motion hver dag", "spise grønt hver dag" eller hvad det er der skal ændres - så lav en plan - og gør det EN ting ad gangen.

Skriv rækkefølgen ned - men ikke hvor hurtigt det skal gøres.

Skal du f.eks. lære at spise morgenmad hver dag - så vent med den næste ændring til det med morgenmaden er en fast vane - og noget du ikke tænker over længere. Så kan du derefter implementere den næste ændring.

£isbeth & Baloo

What do you call people who are afraid of Santa Claus?

Claustrophobic??

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  12-02-2013 22:39

Nu læser jeg Ernæring og sundhed og her lægger vi en del fokus på at når man handler kan man gå ud fra nøglehus og fuldkorns mærket , så man er sikker på at få nogle fornuftige vare med hjem :)

En anden ting kunne være at du begyndte at sørge for at spise 6 gange om dagen, 3 hovedmåltider og 3 mellemmåltider.. Mellemmåltider kan bare være frugt til at starte med til at det er en vane, og senere kan du eksperimentere nærmere med det, og som der blev nævnt før så starte med små ændringer :)

Pernille
Med Masterkova

www.aavang.com

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider