Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 åhhh stakkels svigermor
Forfatter: 
Dato:  11-02-2013 17:36

bliver vækket i morges af sin hjemmehjælp....

 

Der har været indbrud i hendes hjem. Et vindue i stuen er brudt op :(

 

Svigermor er jo jævnt "senilforvirret" og omfanget af hvad der er sket ta'r hende lidt tid og omfanget går egentlig først op for hende efter politiet har været på stedet (5 timer efter) og at hun har tænkt igennem og fundet ud af hvad der er væk.

 

Hun finder bl.a. ud af at hun har fået stjålet 2 guldarmbånd der lå på hendes natbord - den "daglige pynt".

 

Herefter bliver hun - naturligt nok - chokeret. Fordi indbrudstyven har stået 30 cm fra hende.

 

Sådan en s**** indbrudstyv skulle selv opleve hvilke rædselsfulde fodspor "han" sætter når "han" går så tæt ind i et privat hjem og så tæt på et sovende menneske!!!!

 

Hun husker en stemme der siger: "sov videre der sker ikke noget med dig"....

 

(For IKKE at gøre kvinden til et rystende nervevrag har jeg undladt at fortælle hende hvad der KUNNE ha' sket - vækning/vold/udlevering af diverse kort, koder mv. mv.)

 

Svigermor er 89 år....ligger her og nu og sover på vores sofa - og "bor" herefter her foreløbig.

 

KH:)Annette - I stærk empati med narkomisbrugere - og som tilhænger af "frie stoffer under kontrollerede forhold" til dem der er allermest "udhængt og trængt"....- hvor kunne vi undgå mange traumatiske oplevelser - på begge sider....

 




rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 sviger mor
Forfatter: 
Dato:  11-02-2013 19:03

åh nej. stakkels svigermor, godt hun kan blive hos jer.

 

alt held og lykke fremover til din svigermor.


hilsen kristina

 

nu med salg af Besterly heste foder - billigt alternertiv til brogården, spillers osv...

 

OX Araber hingsten MB Karatt tilbyder bedækning 2013

 

www.helleruphus-hesteavl.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-02-2013 11:49

 

Hold da fast, en grim oplevelse! Stakkels gamle dame!

 

Godt, hun har jer.

 

/SC.


 

 

Part til irish cob søges i Odsherred. :)

 

www.hestegalleri.dk/marked/part/ 837104- postnr__4572___part_til_irish_cob

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stakkels hende...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2013 12:06

... det er en rigtigt fæl tanke at han har stået lige ved siden af hendes seng - den slags kan sætte gang i frygtelige tanker om "hvad nu hvis".

 

Godt hun kan være hjeme hos jer hvor hun kan føle sig tryg. Jeg håber dog at hun kan få genetableret trygheden i sit eget hjem - for den er jo nok det værdifuldeste der er stjålet - og den kan forsikringen ikke hjælpe med :(


£isbeth & Baloo

What do you call people who are afraid of Santa Claus?

Claustrophobic??

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 øv....
Forfatter: 
Dato:  13-02-2013 20:32

jeg blir så gal og harm et el andet sted- det er ik bare de ting de fratager en - det er alt det andet de osse fratager en!!!

 

Min veninde med to små børn, har lige haft besøg af tre hætteklædte - hendes store hund jog dem heldigvis væk. men tre mænd, en bette splejs af en ung pige, med to børn på hhv 2 år og 6 mdr - hva kunne der ikke ske?

 

Og jeg - ja jeg er ik spor tryg pt- jeg bor 1 1/2 km derfra.


 


RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

 

Og Katho vaps 14/7 2011 - 19/9 2012

 

Jeg savner og elsker jer

 

 

Nordjysk dyreredning v/ Sysser

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-02-2013 20:45

Nej nej nej, hvor er det skrækkeligt :(

Godt hun ikke kom noget fysisk til, trods alt, det kunne være gået helt glat hvis hun var vågnet op!

 

Gu fanden er det synd for narkomisbrugere, at de er "nødt" til at begå indbrud for at få penge til fixet. Det tror jeg ikke nogen mennesker ønsker sig, at leve sådan et liv.

Men jeg bliver simpelthen så harm og forfærdet, når det lige præcis er ældre mennesker og børn, som oplever noget så tæt på.. De kan jo tit ikke helt forstå det, og åh altså, hvor skal man godt nok slukke for sit hjerte for at stjæle fra en senil ældre, eller et barn der ikke kan forsvare sig :(

 

Hvor er det GODT i er en sød svigerdatter og søn, som lader hende sove hos jer, hvor hun kan være mere tryg. Det må godt nok være dejligt at have jer to som familie :)

 

Da jeg stadig boede hjemme havde vi indbrud mens vi var ude. Da vi kommer hjem har de selvfølgelig taget det sædvanlige, dvs helt ny computer samt alle min mors guld-arvesmykker.

Men fanme om de ikke også tog min lillebrors sparegris! Drengen var 7 år og fuldstændig utrøstelig!

Han havde sparet så fint op, i stedet for at bruge sine penge på slik, og så hugger de den fanme, hvad bilder de sig ind, at stjæle fra et stakkels barn der har sparet op i sin sparegris :(

Jeg KOGTE indeni, for mig var det det værste de havde taget.. En computer kan jo erstattes, men min lillebror var virkelig stolt af at spare op, hver gang kan fik eller fandt en mønt..

Og der var jo ikke for mere end hvad, 50 kr i, så det var ikke engang noget de blev rige på.

 

Al sympati til de mennesker der er havnet så langt ude, men jeg har nu mest ondt af ofrene, for de har intet ondt gjort..

0
0
Svar på denne tråd
 
 problemet er
Forfatter: 
Dato:  13-02-2013 20:52

jo at det ik kun er misbrugere - det er osse østeeuropæerer (det kan jeg skisme ik stave til nu!), danskere der ik tager stoffer mv.


 


RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

 

Og Katho vaps 14/7 2011 - 19/9 2012

 

Jeg savner og elsker jer

 

 

Nordjysk dyreredning v/ Sysser

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-02-2013 21:08

Ja det er også folk fra Østeuropa (ja jeg valgte lige en anden måde, jeg kan sgu heller ikke stave til det!).

Det ved jeg blandt andet fordi min mor netop har haft indbrud i sommerhuset. Politiet sagde at det 100% fra personer fra østeuropa, fordi de havde været så sjuskede. Der var fodspor og fingeraftryk overalt - og så havde de taget ting som fx brødrister.

Politiet sagde at det var typisk derude (Det er ved Hasmark på Nordfyn), fordi der er mange landmænd der hyrer folk fra Østeuropa til at arbejde billigt, og så får de et lille værelse at bo i. Og så tager de lige ned til sommerhusene ved siden af og nupper hvad de skal bruge, blandt andet brødristere åbenbart!

Men Le Klint lampen i loftet havde de sgu ladet være, så det er helt tydeligt de bare kom for at have en gratis tur i IKEA, og ikke for at sælge ting videre..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ej hvor er det træls :(
Forfatter: 
Dato:  17-02-2013 23:53

Det må også være chokerende at de har haft nerverne til at komme så tæt på hende! Og gud hvor er jeg glad for at hun ikke vågnede ved det! Er sikker på at det er for det bedste - selv om det selvfølgelig er træls de dermed slap usete væk.

 

Jeg håber vi en dag kan glæde os over at alle ved "hvad der er dit og hvad der er mit"... Men det skal vi nok ikke sætte næsen for meget op efter :(


Simone
Microcut.dk

 

Vind et par valgfrie ballerina'er på min blog: microcut.dk/2013/02/17/give-away- valgfri-ballerina/

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider