Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

DSB Wildcard?
Forfatter: 
Dato:  02-02-2013 09:44

Hej ænder :)

Jeg kan ikke helt gennemskue om jeg kan spare nogle penge, ved at få et DSB Wildcard. Jeg er studerende, og tager fra Lyngby til Kbh min. 3 dage om ugen. Der er 4 zoner. Indtil nu har jeg haft et almindeligt periodekort til 600 kr pr måned, da jeg kun kunne spare 20 kr ved at få et uddannelseskort som giver meget mere administrativt bøvl.

Men jeg ville gerne høre om nogen har DSB wildcard, og kan gennemskue om det kan betale sig for mig? Det er noget med at man sparer 50% på turen mandag-torsdag og lørdag. Men hvordan fungerer det?

Håber nogen kan hjælpe :)

Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-02-2013 09:58

Nu er det en del år siden jeg har haft et kort, men skal man ikke stadig passere en "tekstgrænse" for at opnå en rabat??

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-02-2013 10:00

Kiggede lige på deres hjemmeside, og det ser ud til reglerne stadig er de samme..så du vil ikke få rabat for at tage imellem Lyngby og KBH..
www.dsb.dk/om-billetter-og-kort/ indland/kort/unge-og-studerende/ wildcard/fordele/

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-02-2013 10:01

Siska: Jeg har også kigget på den hjemmeside, men hvordan ser du det?

Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-02-2013 10:05

Læs i det nederste punkt..Det der hedder "Produktbetingelser for køb af DSB WildCard"

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-02-2013 10:08

Ahh, tak for hjælpen ;)

Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-02-2013 10:08

Selv tak

0
0
Svar på denne tråd

Tralalala
Forfatter: 
Dato:  02-02-2013 11:20

Du kan rigtig nok ikke spare noget på din strækning, men hvis du nogensinde tager uden for hovedstadsområdet, så er pengene næsten tjent ind.