Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvilken grænsebutik.
Forfatter: 
Dato:  21-01-2013 22:48

Jeg er åbenbart i humør til at lave indlæg idag

Hvor kan i bedst lide at handle på den anden side af grænsen.

Jeg bor på falster så bussen kører til border-shoppen, Calle eller fleggaard. Næsten samme pris i bussen (70,- og 80,-)

Så transport skal der ses bort fra.

Der skal primært handles sodavand, en liiiiillle smule guf og en masse guf til vovserne

Hvor meget er der at spare på dagligdags ting? Rengøring og generelt husholdnings ting?

Takker på forhånd

Belinda

"Tag ikke livet så alvorligt. Du slipper alligevel ikke levende fra det"

Citat : Van Wilder

Lyst til en hyggelig aften med veninderne? Prøv med et partylite homeparty, håndlavede stager og milj ...

0
0
Svar på denne tråd

Grænsehandel
Forfatter: 
Dato:  21-01-2013 23:23

Her kan du se pris sammenligning:

www.graenseguiden.dk/pristjek/

Det jeg handler er:

Vin + vand

dyrefoder

regøringsartikler, poser, el pærer osv

Hårfarve

Mange ting, faktisk... :)

Når jeg kan fylde bilen, og måske handler for 1500-2000, har jeg fået det dobbelte af, hvad jeg kunne få billigst i DK.

Mvh MB

"De som ikke mener lykke kan købes for penge,

har aldrig ejet en hest!"

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-01-2013 02:52

På lørdags turen til Calle/Fleggård kan det godt betale sig at kigge tilbuds aviser for de to butikker ;) Man besøger jo begge steder, og det er ikke helt samme priser.. Der er også Lidl som har gode priser, dem kan man også godt nå at besøge hvis ikke man skal i både Fleggård og Calle. Eller hvis man i en af de butikker forudbestiller sine vare :)

0
0
Svar på denne tråd

Når du alligevel
Forfatter: 
Dato:  22-01-2013 08:44

er i det område er det også en ide at besøge Sonja og Wolfgang. De har tit nogle gode tilbud også...

Men personligt foretrækker jeg nok Fleggaard... Der er lidt mere plads at bevæge sig rundt på, og lidt mere "orden" i kaoset

Vil man for alvor købe hunde / katte ting, så kan det bedst betale sig at besøge Das Futterhaus, men så langt ned skal I nok ikke.

Scandinavian Center (Otto Duborg), Poetsch, købmandsgården ligger jo også lige ved Fleggaard, så der er nok at vælge mellem.

Goodbyes are not forever

Goodbyes are not the end

They simply mean I'll miss you,

until we meet again.

R.I.P. Dixie, Sille & Labsen <3

0
0
Svar på denne tråd

tyuiolæp
Forfatter: 
Dato:  22-01-2013 09:05

fleggard eller calles men ofte også de helt små butikker da de tit har mange sjove ting til billige penge MEN det store hit for mig er altså CITI GROSSMARKT i Flensborg LOVE IT kæmpe center med alt i mad og bageri og slagter osv samlet et sted

TOPREITER SPORT 2005 STR 17" LETTERE BRUGT MEN MEGET VELHOLDT SÆLGES FOR 3000 KR

0
0
Svar på denne tråd

grænseshop
Forfatter: 
Dato:  22-01-2013 10:09

Hej

hvor meget sodavand kan man slæbe med i bussen?

vi plejer at købe i Fleggard eller Calle - synes priserne er meget ens.

Fleggaard plejer at køre med specialtilbud hvis man abbonnerer på deres email tilbud, det kan godt betale sig en gang i mellem

Hilsen Anne

Sød voksen skovtursrytter fundet

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-01-2013 10:39

10 kasser pr person, eller 10 enheder sprut. Mener jeg det hed da vi var afsted mellem jul og nytår.

Derudover er der vist ikke begrænsninger på slik og sådan...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-01-2013 10:47

når de har knaldtilbud på noget kan man selvfølgelig spare meget, men om man køber opvasketabs i aldi, eller i tyskland så er prisen stort set det samme.

No name wc papir herhjemme og i tyskland er stort set samme pris. Opvaskemiddel osv er ca lige dyrt som diskount butikkerne herhjemme.

Men har de knaldtilbud på noget, kan man ofte finde vaskepulver, knorr produkter osv meget billigere i tyskland end her. Hårfarve og personlig pleje er meget billig i tyskland, tandpasta får man som regel smidt i nakken, og det samme med hårfarve.

Frugt og grønt er billigt i tyskland, men de sælger ikke rigtig noget af de i grænsebutikkerne, så skal man længere ned.

Syntes det eneste man kan være sikker på at få billigt er slik og sodavand.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider