Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Træt af jobbet
Forfatter: 
Dato:  21-01-2013 21:50

Er virkelig træt af mit job. (igen igen)

Jeg er blevet fyret en gang, fordi chefen ikke mente jeg egnede mig til at være i en kiosk, men fortrød 14 dage før jeg skulle holde.

Derefter er det gået virkelig godt og jeg var faktisk blevet glad for at være der. Men idag på et øjeblik vendte det hele. Men jeg finder ud af at, chefen har lavet en liste, over ting som jeg skulle have lavet i weekenden og hvad hun er skuffet over(har fri dag idag og i morgen). Men i stedet for at snakke med mig om det, siger hun det til en anden medarbejder og hænger seddelen op så alle kan se den.

Ikke at de andre medarbejdere ikke må se seddelen, men er lidt træt og irriteret over, at hun ikke er kommet til mig først.

Så nu er der skrevet en del uopfordret ansøgninger, og sendt en masse opfordret afsted. Håber virkelig det gider pote.

Mvh Helle

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-01-2013 22:29

Ja se du at komme væk derfra, mange chefer er sociopater el psykopater og din lyder til at hælde i den retning.

Håber du får et bedre job hurtigt.

Vh Charlotte

Heste lyver aldrig

0
0
Svar på denne tråd

Træt af jobbet
Forfatter: 
Dato:  21-01-2013 22:37

Ja det skal jeg. Men jobene hænger desværre ikke på træerne. Men jeg håber bare at nogle af min ansøgninger giver pote :)

Men jeg tager selvfølgelig snakken med chefen i morgen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider