Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

visdomstand - dårlig ånde?
Forfatter: 
Dato:  20-01-2013 10:36

Jeg er den heldige indehaver af hele 4 visdomstænder, som alle sammen skal ud - suk!

Nu er de 3 af dem så ude, den tredje kom ud i fredags.

I går aftes og her til morgen har jeg bare haft den dårligste smag i munden - så dårlig at jeg næsten ikke kan holde det ud. Jeg får helt ærlig selv kvalme af det. Det STINKER også.

Jeg har skyllet med det Hextril jeg fik af tandlægen, spist koldt og flydende de første 24 timer som med de to andre visdomstænder, og dengang var der også lidt dårlig smag, men aldrig så slemt som nu.

Jeg er ærlig talt lidt bekymret, men så vidt jeg selv kan se er ingen betændelse, der flyder ikke noget fra det og det bløder heller ikke ..

Var jeg bare heldig de første to gange eller? Er det normalt?

Ingen af gangene blev jeg syet må jeg hellere lige sige - og jeg blev det heller ikke den her gang ..

Nu er det jo søndag, og tandlægen har lukket .. Hvis det er lige så slemt i morgen tidlige så har jeg tænkt mig fluks at ringe på slaget syv ..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-01-2013 10:54

Jeg oplevede det samme da jeg fik mine ud - det smagte mildest talt afskyeligt men det helede helt normalt.

Der sker jo ikke noget ved at ringe mandag og snakke med tandlægen

Gitte

NU NEDSAT - NY PRIS - TJEK LINKET :)

Super beliggende hesteejendom sælges 8860

www.robinhus.dk/ejendom/ default.asp?boligid=60022

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-01-2013 12:35

jeg syntes du skal ringe til tandlægen i morgen tidlig, ingen behøver at gå sådan rundt.

det skader jo ikke at ringe til tandlægen.

det er modtageren der bestemmer budskabet!
0
0
Svar på denne tråd

tandlæge ..
Forfatter: 
Dato:  20-01-2013 14:10

Det var også planen at ringe .. First thing mandag morgen, for jeg er godt nok en smule urolig ..

Det smager ækelt!

0
0
Svar på denne tråd

Kæbebetændelse
Forfatter: 
Dato:  20-01-2013 15:47

Jeg fik trukket en dårlig visdomstand ud for en måned siden. Da var der gået betændelse i kæbeknoglen, og jeg fik en antibiotikakur med det samme. Der var heller ikke noget flydende betændelse, men det smagte grimt, til antibiotikaen havde fået has på det.

Salvia

One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd

madrester?
Forfatter: 
Dato:  20-01-2013 17:38

Der kan altså godt sidde bitte bitte bitte små rådne madrester i hullerne, som kan være svære at få op.. Jeg synes de nederste var de værste, fordi der længe efter satte sig mad fast i hullerne..

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider