Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

shane mossel (staves?) køb af hest
Forfatter: 
Dato:  16-01-2013 10:45

Hej med jer :)

jeg kender ikke så meget til shane, men har jeg ret i når jeg siger han primært tager sig af heste med problemer og adfærdsvanskeligheder?

grunden til jeg spørger er jeg hjælper en veninde med at kigge på hest, hun leder efter en ung en, (dette er ikke en annonce!) og har fået tilbudt en hoppe på 5 år, som er reddet osv, men vi har fået oplyst at hoppen er "rettet til ved ham" da vi spurgte ind til det, sagde sælger at det bare var finpusning.

men her tænker jeg så hvis hoppen har været hos en der tager sig af problemer, hvorfor har hoppen så været der, for mig lyder det lidt som at sige man for torben andersen ud for at hjælpe med et problem der ikke er der, kan i følge mig?

så fortæl gerne om jeres erfaringer med ham, og hvad han beskæftiger sig med?

hav en dejlig (iskold) dag :)

Mangler du en proffesionel hjemmeside til dit firma?

så kig forbi http://xtnd.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Shane.
Forfatter: 
Dato:  16-01-2013 11:31

Det er rigtigt at han gør meget i problemheste, men jeg kender også til folk der har brugt ham til tilridning. Det har typisk været heste der har været lidt rigligt vakse, men ikke decideret problemheste. Men jeg ville da nok også undersøge det lidt nærmere.

Om han så må/vil udtale sig uden ejerens samtykke er så en anden sag.

Birgitte

0
0
Svar på denne tråd

Shane....
Forfatter: 
Dato:  16-01-2013 12:14

Shane har stået i vores lokale stald, og langt de fleset heste han fik ind var ganske almindelige ungheste, som skulle tilrides.

Men jeg regner med at Shane har tilredet sin sidste hest, så vidt jeg har forstået er han kommet alvorligt til skade netop ved en tilridning.

Mvh. Charlotte

Avl er som en bustur,
ingen ved hvem der står af ved næste stoppested.

Sælges:

Smuk 1-års hannoveranerhoppeplag

0
0
Svar på denne tråd

tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  16-01-2013 13:40

jeg takker for svar :)

og går videre med det, lyder ikke godt at han er faldet af osv..

håber ikke det er denne hest der er skyld i det

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2013 14:24

Det er godt nok ved at være mange år siden, men jeg købte tilbage i 1998 et føl - og fire år senere måtte jeg benytte mig af Shane, da hesten havde fået et mindre traume efter en ellers professionel tilridning. Da min hests et år ældre helbror også havde været svær at tilride, besluttede avleren at sende lillesøsteren i tilridning hos Shane - og hende var der nu ingen problemer med. Og hun er i dag en meget velfungerende hest ;-)

Kh. Britt

Sælges:

3-års sort hannoveraner hoppe (BH Doolittle/Caprimond) - meget velgående med op-af-bakke bevægelse, samt højtstillet

0
0
Svar på denne tråd

tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  16-01-2013 14:50

okay tak brit :)

i mine ører lidt bare lidt spøjst at en tilredet og velfungerene hest skulle "finpuses" af en der arbejder med svære heste :)

men kan så hører han også rider almindelige heste, denne hoppe er jo tilredet og i følge sælger sød og rar og har altid været det :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider