Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ny tus. Men hvilken? Har fjer og mælkebø
Forfatter: 
Dato:  09-01-2013 13:16

Har to stk. En på venstre overarm. To stk fjer der hænger ned af armen og et bånd rundt om armen. På venstre side af ryggen/skulderbladet en mælkebøtte i frø hvor der er nogle af frøene der blæser i vinden. Min søns navn og fødselsdato står deri. Men syntes nu at der mangler noget mere... Men hvad passer lige sammen med de to ting? Overvejer et ulvehoved. Den passer jo til fjerene. Sådan noget indianer noget. Men ikke til blomsten. Eller en stor flot blå sommerfugl. Det to tusser jeg har i forvejen er jo "lette" ting.. Eller en pinup dame på siden altså ved ribbenen... Men det passer jo slet ikke ind i noget... Hmm gode forslag modtages med kyshånd :)

0
0
Svar på denne tråd

tusch...
Forfatter: 
Dato:  09-01-2013 20:39

altså, hvis du ikke ved hvilket motiv samt placering, så er du ikke moden til en mere

Alt andet er i mine øjne useriøst - men det er nok bare mig

0
0
Svar på denne tråd

Som minimum
Forfatter: 
Dato:  09-01-2013 22:11

synes jeg du skal være 100% sikker på motivet, det er for permanent en løsning til at overlade beslutningen til tilfældige mennesker :)

Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-01-2013 23:00

Vil give de andre ret!

Er selv tusset over hele kroppen, med flere forskellige stilarter. Jeg har hele tiden vidst præcist hvilket motiv det skulle være, min tatovør har så fundet ud af hvordan han skulle flette det sammen med de andre - hvilket er lykkedes til fulde og hvad du kan forvente af en dygtig tatovør!

Får et par år siden faldt jeg ikke mere over noget jeg ville have tusset, og den dag stoppede jeg! Når du ikke ved hvad det skal være, så er du ikke klar mentalt.

0
0
Svar på denne tråd

min mening..
Forfatter: 
Dato:  10-01-2013 11:51
Jeg vil mene du skal vente, til du ved præcis hvad du vil have, og hvor.

Jeg selv har pt. En slange på skulderen, og et par margueritter og en mariehøne på foden p.t. jeg skal udover dem have en traktor på ryggen, samt en nældens takvinge på underarmen og en admiral sommerfugl på oversiden af underarmen.

...og på sigt vil jeg have en sortbroget ko på maven, samt en lille sort kat.

Mvh Gitte

..og de 3 yhyh'er

Turf King hovsko str. 4 (135-140mm) sælges. kun prøvet på hesten. evt. bytte med andre hovsko i str. 5 .se billede på mit galleri (præs.)

0
0
Svar på denne tråd

Lad være!
Forfatter: 
Dato:  10-01-2013 11:58

Du burde nok spørge dig selv om hvorfor du vil have en tatovering mere?

Jeg Har tre, den ene er lavet lidt tjuhej fordi jeg var sur og gal, på min daværende kæreste over at han ikke ville have jeg skulle have en, så jeg fik lavet en i protest, historien er sikkert vældig god, men ikke overvejet nok, og den er jeg faktisk lidt træt af.

De andre var jeg ikke i tvivl om, og er rigtig glade for dem.

Hvis du ikke lige sidder ned motivet du bare ved det skal være, så lad være!

Hvad betyder en ulv for Dig, hvad betyder en pinup fr dig? Og hvorfor på dine ribben? Og en sommerfugl? Bare fordi du kan, eller har det en større mening?

Rikke - nu med Fellini ( Nynne og kresten)

Fotografering jylland? klik WWW.RIKKEJOHNSEN.COM

Heste.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-01-2013 14:26

Jeg er ret sikker på placeringen :) Men valget ville jo ikke være jeres.. Bare en vejledning så jeg kunne måske bestemme mig for hvilken en det skulle være ;)

0
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  10-01-2013 15:57

Undskyld at jeg lige låner tråden: Jeg har købt et værdibevis gennem Sweetdeal. Jeg har betalt 250 kr for et bevis pålydende 600 kr

Jeg vakler mellem en sommerfugl (Til ære for min afdøde mand) Hans initialer og så et amrbånd med "Tro, håb og kærlighed")

Hvad ville I vælge og hvor på kroppen (Har en rose på anklen)??

VH Pernille

Købes: Bladet Min hest. Med tegneserien om Man O'war og tegneserien om Next Milton

"Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher)

I believe in dragons, goo ...

0
0
Svar på denne tråd

Ikke et armbånd
Forfatter: 
Dato:  10-01-2013 20:02

Jeg ville ikke vælge et armbånd, for det første er den svær at dække hivs man en dag skulle stå i den situation i forhold til job eller lignende, men også fordi den bliver slidt af. Jeg har en kollega der fik lavet et armbånd, og den er allerede helt tyndslidt på ydersiden af håndleddet, og ser bare rigtig ærgerligt ud :-(

jeg syntes det ser mægtig fedt ud med en tattoo midt på ryggen mellem skulderbladene, hvis den ikke er alt for stor og rimelig synkrom til begge sider som en sommerfugl kunne være.

Man kunne jo lave en sommerfugl hvis hjerte, anker og kors på en måde at integreret i henholdsvis følehorn, mønster i vingen eller lignende - jeg kan lige se det for mig :-)

Rikke - nu med Fellini ( Nynne og kresten)

Fotografering jylland? klik WWW.RIKKEJOHNSEN.COM

Heste.dk

0
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Forfatter: 
Dato:  10-01-2013 20:16

jeg har et pandebånd, og det er stadig fint at se til, og det fik jeg da tøsepigen var 3, så i 2003 har det været. Ang job, så har jeg haft alle slags job siden, jeg har siddet på kommunekontor med meget borgerkontakt, jeg har jobbet i køkken, ved kassen, gået som elektriker ved ældre mennesker, og sælger nu reservedele til lastvognsfolk, og min chef har ført her inden for de sidste par mdr opdaget det var en tattovering og ikke et alm armbånd, men jeg skjuler det nu ikke. Mange tror bare det er et armbånd. Men det sidder også lige så man kan dække den med et ur, hvis jeg så gik med ur, det gør jeg så ikke, kan vist også være lige meget med den anden jeg har lavet på den anden arm, som ligner det som det er, min søns navn skrevet og tegnet af ham selv :)

Hvorfor sagde Tommy Seebach ikke bare " Dans knægt, dans" eller " mal knægt, mal " til Rasmus.... det piveri bliver man da træt af i længden

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider