Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tv-kanaler - hvad ser I?
Forfatter: 
Dato:  09-01-2013 09:01

Hej alle sammen,

Vi har i øjeblikket mellempakken hos Yousee, men vi tænker på at opgradere, så vi også får kanalerne fra Cmore. Umiddelbart så ligner det at de har mange spændende film og serier (lidt ligesom Tv1000 i gamle dage, som efter min mening er faldet lidt af på den), men er der nogen af jer der har cmore og ved om programmerne er noget værd?

Hvilke kanaler har I og hvor meget tid bruger I foran fjerneren?

Btw. på hvilket kanaler findes der gode heste-programmer? Jeg godt nok at det er sjældent at der kommer noget interessant!

0
0
Svar på denne tråd

he he..
Forfatter: 
Dato:  09-01-2013 09:15

Tjaa...

Alt efter vejret kan jeg se følgende, DR1, DR2, DR HD, Ramasjang, TV4, 6éren(svensk), SVT 1 og SVT 2.

Jeg gider simpelhen ikke betale for tv kanaler når jeg alligevel kun er hjemme 6 måneder om året.

Men jeg bruger stort set kun TV4 og 6éren, da det er de mest stabile kanaler, så det er alt fra nyheder til serier og film jeg ser der fra.

Så jeg ved hvad der sker i Sverige, men ikke en fis om hvad der sker her i DK fordi faktisk ikke ser dansk tv.

Jeg ved at SVT plejer at vise world cup i spring her om vinteren.

Sari

Charlies White Iron APHA
Vinder af Americanday quarter race på Jägersro 2010/2011

Zippo Glory Bar AQHA

0
0
Svar på denne tråd

Hvis I kan undvære
Forfatter: 
Dato:  09-01-2013 10:53

C more sport, kan det bedst betale sig for jer at få youbio. Det skulle være c more og netfix i en løsning. Og så er den gratis til 1 feb

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider