Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dagens gode .....
Forfatter: 
Dato:  07-01-2013 21:31

I dag bliver det til 2 STORE gode og et mere almindeligt 'godt' :)

Den gode, almindelige ting - jeg kan sove igennem om natten fordi min hoste er på vej retur.

1. STORE gode nyhed - jeg fandt den bilnøgle, der har være pist borte i over en måned. Som sædvanligt hjemme hos os var det helt helt sikkert hunden, som havde gemt nøglerne i min jakkelomme. Jeg ved nemlig at jeg før har kigget i jakken og da lå nøglerne der ikke

2. STORE GODE nyhed er, at vi har fundet en rigtig fin ny stald til hestebassen. Lille privat sted (ingen fnidder), store fine bokse, masser af foldtid og strå og et fint lille ridehus.

Øj hvor er det dejligt at ha den bekymring mindre :)

Mvh. Sanne

Golan - nyinstalleret, smuk og dejlig oldenborger

Dolly - afinstalleret = pensionist

0
0
Svar på denne tråd

Min hest...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2013 21:48

Ja, kender det godt... Her hjemme kan hunde også flytte fjernbetjeninger

Højdepunktet på min dag var helt sikkert en lille, bitte skridttur som jeg havde på min lille, livlige unghest - jeg har lige haft ham igennem halthedsundersøgelse og var ved at "gå helt hundene" af at forestille mig hvad der kunne være galt... Men HELDIGVIS var det skoningen der var forkert i forhold til han benstilling... og nu går han uden sko og skal så skos anderledes

Og i dag fik han boots på og vi red en lille tur - og jeg kan bare mærke at både ham og jeg bliver SÅ glade bagefter...

Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad min lille skævbenede, pelskugle gør mig

Dejligt når andre ting i ens liv godt kan føles lidt tunge og hårde at komme igennem lige nu

;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur, Bjørk, Ludvig og Wilma )

Besøg min hjemmeside på dortesworld.dk

0
0
Svar på denne tråd

hejsada
Forfatter: 
Dato:  07-01-2013 22:16

hvor dejligt for dig :)

håber at det holder stik med ingen fnidder...

jeg har erfaret på den bitre måde at små steder også kan indeholde mere fnidder end hvad godt er... det er et spørgsmål om menneskerne og ikke om størrelsen af stedet :)

ejer af Apache!

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  08-01-2013 08:31

KathrineL - jeg krydser fingre fordi vi er meget meget få OG voksne ;) men ellers har du ret, fnidder kan findes overalt.

Dorte (Sara) - ah... hund + fjernbetjening, skal jeg huske næste gang vi har det problem. Vi plejer at beskylde børnene for at sidde på fjernbetjeningen, men det er ubegrundet kan jeg forstå

Dejligt med den lille hestetur, ja selv en lillebitte tur kan give stor glæde.

Mvh. Sanne

0
0
Svar på denne tråd

dagens positive
Forfatter: 
Dato:  09-01-2013 16:58
Jeg har selv fikset det stoppede afløb i min håndvask. Så ingen vvs-er til mig lige nu.

Dyrlægen har været og se på mondeas ben i dag. Hun har været hævet men ikke halt på et forben i næsten 2 uger. Men han sagde at det bare var en blanding af en lille forvridning og at hun har sparket sig selv over benet. Og vi skal kun skridte en uge mere før vi kan gå i gang igen.

Fik jeg nævnt at jeg selv ordnede mit afløb...

Positive hilsner fra Karin handywoman

"Der er ingen situation, der ikke kan ændres"

Desmond Tutu

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt ...
Forfatter: 
Dato:  09-01-2013 20:06

Karin til dig. Så ved jeg hvem jeg skal ringe til næste gang jeg har et stoppet afløb :)

Jeg vil supplere med gode ting fra i går og i dag.

1 god ting fra i går: jeg ringede og snakkede om en opslået stilling. Han var meget positiv og ville gerne ha mit CV, det blev sendt om aftenen - direkte til ham, udenom den officielle hjemmeside

2 god ting fra i dag: vi er i gang i vores netværk for ledige akademikere igen

3 god ting i dag: jeg skal til samtale på fredag om den opslåede stilling Yehaaa

Nå ja, og så har jeg klappet og nusset den lille hestebasse i dag. Det er altid en god ting.

Mvh. Sanne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider